Vervolg...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-reeks Facelift
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Het lijkt mij onnodig om een apart topic te openen voor de Touring, het gaat tenslotte over dezelfde wagen enkel in andere uitvoering.
Bron: http://www.worldcarfans.com/9071008....minor-facelift
Comment
-
Ik ben het meest benieuwd naar wat ze met de achterlichten gaan doen...
Ik kan me nog herinneren in de tijd dat er nog enkel scoops te vinden waren dat er foto's gepost waren van rekken die op het terrein van de BMW-fabrieken stonden met verschillende kofferkleppen. Aan de vorm die in deze kofferkleppen uiteghaald was kon je de vorm van de achterlichten uitmaken. Deze vorm was anders van vorm dan de lichten die de E90/91 nu heeft. Ik weet niet of iemand zich deze foto nog kan herinneren. Zou de facelift nu deze vorm van lichten krijgen die daar in die rek stonden?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ben het meest benieuwd naar wat ze met de achterlichten gaan doen...
Ik kan me nog herinneren in de tijd dat er nog enkel scoops te vinden waren dat er foto's gepost waren van rekken die op het terrein van de BMW-fabrieken stonden met verschillende kofferkleppen. Aan de vorm die in deze kofferkleppen uiteghaald was kon je de vorm van de achterlichten uitmaken. Deze vorm was anders van vorm dan de lichten die de E90/91 nu heeft. Ik weet niet of iemand zich deze foto nog kan herinneren. Zou de facelift nu deze vorm van lichten krijgen die daar in die rek stonden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe '3 sedan ziet er zelfs knapper uit zo met z'n afgeplakte lichten, dan met de (huidige) volledig zichtbare lichten. Allez, vind ik.
Als ik er 1 ding is, dat mijn er echt van weerhoudt een 3 te kopen is het telkens de achterkant. Die voorkant is gewoon geslaagd punt uit, zeker als je dan nog eens xenons koopt, dan verkrijg je echt een mooie neus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenTzijn er nog ...
Als ik er 1 ding is, dat mijn er echt van weerhoudt een 3 te kopen is het telkens de achterkant. Die voorkant is gewoon geslaagd punt uit, zeker als je dan nog eens xenons koopt, dan verkrijg je echt een mooie neus.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Wedden dat de achterlichten uit ledjes zal bestaan ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenLijkt wel op een Vectra zo
tja ,ontwerpers ik zal ze nooit begrijpen denk ik
ik vind zelfs dat de bmw 3 nog geen facelift nodig heeft
ik begon hem juist mooi te vinden
Comment
-
Volgens mij gaan die achterlichten niet fel veel veranderen, ik denk dat ze eerder gaan spelen met kleuren (geen witte achteruit-rijlichten meer).
Verder zal die voorbumper iets scherper zijn, die sideskirts ook, wat andere types velgen (ik heb die nieuwe 5-spaaks gezien, maar ik vind ze wat klein, dan liever de 156) en 2 nieuwe kleuren, en ik ben rond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichtenwat andere types velgen (ik heb die nieuwe 5-spaaks gezien, maar ik vind ze wat klein, dan liever de 156)
Comment
-
De facelift wordt aan extreme koude onderworpen, ziet er leuk uit dat nieuw snoetje, iets agressiever!
Zouden ze die achterlichten nu niet wijzigen?
Last edited by BMWMB; 05/12/2007, 18:43.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
Comment