Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks Facelift

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Vervolg...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Die nieuwe voorbumper ziet er alleszins niet slecht uit. Ik vraag me enkel af hoe ze de mistlichten dan gaan plaatsen. En hopen op een goeie verandering van de achterlichten!

Comment

Het lijkt mij onnodig om een apart topic te openen voor de Touring, het gaat tenslotte over dezelfde wagen enkel in andere uitvoering.

Bron: http://www.worldcarfans.com/9071008....minor-facelift

Comment

Ik ben het meest benieuwd naar wat ze met de achterlichten gaan doen...

Ik kan me nog herinneren in de tijd dat er nog enkel scoops te vinden waren dat er foto's gepost waren van rekken die op het terrein van de BMW-fabrieken stonden met verschillende kofferkleppen. Aan de vorm die in deze kofferkleppen uiteghaald was kon je de vorm van de achterlichten uitmaken. Deze vorm was anders van vorm dan de lichten die de E90/91 nu heeft. Ik weet niet of iemand zich deze foto nog kan herinneren. Zou de facelift nu deze vorm van lichten krijgen die daar in die rek stonden?
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Ik ben het meest benieuwd naar wat ze met de achterlichten gaan doen...

Ik kan me nog herinneren in de tijd dat er nog enkel scoops te vinden waren dat er foto's gepost waren van rekken die op het terrein van de BMW-fabrieken stonden met verschillende kofferkleppen. Aan de vorm die in deze kofferkleppen uiteghaald was kon je de vorm van de achterlichten uitmaken. Deze vorm was anders van vorm dan de lichten die de E90/91 nu heeft. Ik weet niet of iemand zich deze foto nog kan herinneren. Zou de facelift nu deze vorm van lichten krijgen die daar in die rek stonden?
            Ik kan mij die foto nog herinneren ja. Ik heb hier even gezocht, maar ik heb hem vroeger blijkbaar niet opgeslaan. Ik hoop dat BMW zo snel mogelijk terug de L-vormige achterlichten gaat steken, of toch iets dat mooier en minder groot lijkt dan de huidige.

Comment

Ik hoop maar dat ze daadwerkelijk een deel van de achterlichten op de Touring hebben afgeplakt. Die achterlichten zijn zo bijna net zo lelijk als die op de Golf Variant

Comment

Vanaf wanneer is die facelift er?

Comment

Iemand al meer nieuws over facelift van de 3 reeks?
                  Moet bedrijfswagen kiezen en ben wel sterk geïntereseerd in bmw3 maar wel liefst met facelift indien deze mooi is ....
                  Hopelijk doen ze iets aan die achterlichten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    De '3 sedan ziet er zelfs knapper uit zo met z'n afgeplakte lichten, dan met de (huidige) volledig zichtbare lichten. Allez, vind ik.
                    Tzijn er nog ...

Als ik er 1 ding is, dat mijn er echt van weerhoudt een 3 te kopen is het telkens de achterkant. Die voorkant is gewoon geslaagd punt uit, zeker als je dan nog eens xenons koopt, dan verkrijg je echt een mooie neus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                      Tzijn er nog ...

Als ik er 1 ding is, dat mijn er echt van weerhoudt een 3 te kopen is het telkens de achterkant. Die voorkant is gewoon geslaagd punt uit, zeker als je dan nog eens xenons koopt, dan verkrijg je echt een mooie neus.
                      Helemaal mee eens. Maar als de wagen blacklines heeft dan vind ik de achterzijde ook nog wel ok..
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Ik vind dat de huidige 3 wel nog heel geslaagde achterlichten heeft, ze passen gewoon volgend mij niet bij de auto.

Comment

Ik hoop dat ze de achterlichten niet veel gaan veranderen. Ook de voorlichten niet. Tja, hij mag gewoon zo blijven van mij

Comment

weet er iemand een datum voor deze face-lift ?

Comment

ze zouden beter gewoon de achterlichten van de coupé gebruiken

Comment

Wedden dat de achterlichten uit ledjes zal bestaan ??
                                R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  Lijkt wel op een Vectra zo
                                  ja en de nieuwe vectra lijkt achteraan op een bmw 6
                                  tja ,ontwerpers ik zal ze nooit begrijpen denk ik

ik vind zelfs dat de bmw 3 nog geen facelift nodig heeft
                                  ik begon hem juist mooi te vinden

Comment

Volgens mij gaan die achterlichten niet fel veel veranderen, ik denk dat ze eerder gaan spelen met kleuren (geen witte achteruit-rijlichten meer).

Verder zal die voorbumper iets scherper zijn, die sideskirts ook, wat andere types velgen (ik heb die nieuwe 5-spaaks gezien, maar ik vind ze wat klein, dan liever de 156) en 2 nieuwe kleuren, en ik ben rond

Comment

Heeft iemand duidelijke foto's van die blackline achterlichten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                        wat andere types velgen (ik heb die nieuwe 5-spaaks gezien, maar ik vind ze wat klein, dan liever de 156)
                                        Zijn de 268 velgens nog te krijgen?

Comment

De facelift wordt aan extreme koude onderworpen, ziet er leuk uit dat nieuw snoetje, iets agressiever!
                                          Zouden ze die achterlichten nu niet wijzigen?

Last edited by BMWMB; 05/12/2007, 18:43.
                                          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Working...
                                          X