Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks Facelift

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
    Ik vind de préfacelift persoonlijk mooier. Vooral de apparte niertjes die hij had. Maar lelijk is hij zekers niet.

Mjah, ni slecht ... maar meer kan ik er op basis van deze foto niet van zeggen. Die nieuwe spiegels zijn verschrikkelijk lelijk (vergeleken met de knappe "bijna M stijl" spiegeltjes van nu), en z'n neus is zeker niet verslecht maar ook niet spectaculair mooier geworden. Door de rondere nieren verliest 'ie een beetje karakter, vind ik zelfs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk Berichten
      En die 323d-engine natuurlijk.
      For what it's worth : de Alpina-ingenieur waarmee ik lange tijd heb gebabbeld op 't salon (doe ik altijd, die mannen zijn supervriendelijk en babbelen vlot terug, je komt altijd leuke dingen te weten), zei dat de twinturbo 2-liter diesel niet in de gewone '3 zou komen. Alpina heeft net de D3 biturbo uit in de coupé (andere koetswerktypes volgen), en ofwel stak hij een verkoopspraatje af pro zijn product, ofwel heeft 'ie gelijk en laat de reeks 318d-320d-325d-330d-335d geen extra diesel meer toe. De 323d zou eigenlijk 90% in het vaarwater van de 325d komen.

Ik durf mij er niet over uitspreken...

Comment

• dit weekend nog eens weest informeren en daar weten ze ( of willen ze nie ) niets van een datum WAARSCHIJNLIJK september

Comment

• Bron: http://www.worldcarfans.com/9080312....facelift-spied

Comment

• Ik zou er niet van verschieten dat de achterlichten meer gaan weghebben van de X5 en X6 versie, nl zo'n mega grote achterblokken, met smalle achteruitrijlichten.
            Maar deze nieuwigheid willen ze natuurlijk nog een tijdje verborgen houden.

Die nieuwe , eindelijk terug normale, niertjes zullen de vorige overdesignde exemplaren hopelijk snel vervallen.

Komen er ook enkele cm's bij in de lengte voor de achterpasagiers wat meer space te geven.

Comment

• ik stel voor dat we eens een wedstrijdje houden over welke nieuwe olichten uiteindelijk in de nieuwe 3 zullen komen!!

Ik heb nog eens de spypics bekeken en ik begin ervan overtuigd te zijn dat het een variant wordt van de huidige cabrio.

Wat denken julli ervan?

Comment

• Mij zou het verwonderen dat de buitenblokken van de achterlichten (dus het gedeelte dat in de zijflanken zit) veranderen van vorm. De spypics lijken dat ook te bevestigen.
                Meer nog, afgaand op de vorige facelifts bij BMW, vermoed ik zelfs dat ook de binnenste blokken van de achterlichten hun vorm zullen behouden.

Ik gok er dan ook op dat de lichten dus qua vorm identiek blijven (zoniet moeten toch ingrijpende koetswerkwijzigingen voorgenomen worden, of toch al minstens een andere kofferklep worden ontworpen ... wat veel geld kost en vermoedelijk niet echt zal renderen), maar qua indeling wel wat zullen wijzigen. LEDs lijken me quasi zeker (in ieder geval toch minstens in combinatie met xenon voorlichten), en wat de kleur betreft durf ik geen gok te wagen...

Comment

• Laat ons hopen dat het LED's worden.
                  Ik vind de facelift, zoals te zien op die foto hierboven, niet echt supergeslaagd. De spiegels zijn er alleszins een pak karakterlozer op geworden. De voorbumper is ook niet direct een noemenswaardige verbetering, hoewel de vorige ook niet direct de knapste was.
                  Ik had eigenlijk gehoopt op meer ingrijpende wijzigingen, zoals bij de E46 destijds. Het is eraan te zien dat BMW bespaart.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Maar zijn die grotere buitenspiegels niet verplicht bij elke nieuw/veranderend model van de EU?

Maar op alle gebied zie ik al op deze foto's dat hij er niet op verbeterd is en hier en daar(niertjes, bumper, spiegels) zelf er iets op achteruit is gegaan(let op, het blijft een mooie wagen ). Enkel het interieur zal misschien een klein verbetering krijgen, waar nog nodig is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk Berichten

Komen er ook enkele cm's bij in de lengte voor de achterpasagiers wat meer space te geven.
                      zal moeilijk zijn bij een facelift , denk ik
                      1991 Audi S2 coupe
                      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Echt hilarisch die HISCOX.

Comment

• Nieuwe pics E90 facelift.

Net als bij de E46 zal de facelift er qua looks precies weer een stuk op vooruit gaan. Enkel die VAG look spiegels is iets minder imo.
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• En nog twee stuks van deze E90 met M-pack
                            Bijgevoegde Bestanden
                            Last edited by ; 21/03/2008, 06:12.

Comment

• ik heb ergens gelezen dat de 325d zou vervangen worden door de 323d maar vind het ni meer terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                ik heb ergens gelezen dat de 325d zou vervangen worden door de 323d maar vind het ni meer terug
                                Idd, iemand heeft dat hier ergens gepost, maar of dat definitief was? We zullen allicht nog even moeten wachten.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                  Idd, iemand heeft dat hier ergens gepost, maar of dat definitief was? We zullen allicht nog even moeten wachten.
                                  nee, het was hier niet, het was in een duits magazine, autozeitung dacht ik , kan ook AMS geweest zijn...

Comment

• Hmm, dit zou mijn volgende wel eens kunnen worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zwiep Bekijk Berichten
                                      M-Sportpakket in combinatie met nieuwe buitenkleur, nl. Spacegrau...
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• snif, die nieuwe spiegels

Komt dat door die eu maatregel? >_<
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Die spiegels trekken echt op niks!

Waar is BMW naartoe met die mooi sportief gelijnde spiegeltjes...

LED-achterlichten
                                          Senna, Driven To Perfection

Comment

Working...
                                          X