Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks Facelift

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die spiegels

Ah, facelift mag komen. Hopen op LED's Het zou me eigenlijk wel niet verwonderen moest BMW afkomen met die LED's in de voorlichten

Comment

• Hoe knap is een E90 wel niet in spacegrau Echt mooi!
      De M-bumpers blijven hetzelfde. Als je de auto in geheel bekijkt, merk je zo goed als geen wijzigingen. Eentje met M-pakket toch zeker niet. En die grill valt niet zo fel op, maar ik vind de huidige snuit wel een pak mooier.

Ik vertrouw op bmw dat ze mooie achterlichten gaan zetten. Dus op de onze (die volgende week binnenkomt) gaan we de achterlichten laten steken en de facelift-lichten zetten als die beschikbaar zijn.
      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ik denk dat ik ongecamoufleerde facelift-achterlichten van de '3 heb gevonden

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Vanaf 5:23
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Even gecaptured

Beetje zoals de E46 facelift, wel mooi!
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Achterlichten zullen wel dezelfde stijl volgen als de 1 serie en de 5 serie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              Even gecaptured

Beetje zoals de E46 facelift, wel mooi!
              Inderdaad. Het is gewoon een volledige facelift die er staat blijkbaar. Want deze heeft ook de E92-niertjes. Maar raar genoeg geen grotere spiegels. De achterlichten zien er inderdaad veeeeel mooier uit. Die komen er bij de onze op
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• photoshop adhv filmpje proberen te maken, ziet er niet zo super uit , maar het gaat om het idee. Zou het zoiets worden...?

Comment

• Ziet er niet slecht uit maar ik denk dat die strepen er mooier zullen uitkomen van bij die witte 1 serie die hieroboven staat. Dus gewoon die lijntjes duidelijker maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                    Inderdaad. Het is gewoon een volledige facelift die er staat blijkbaar. Want deze heeft ook de E92-niertjes. Maar raar genoeg geen grotere spiegels. De achterlichten zien er inderdaad veeeeel mooier uit. Die komen er bij de onze op

ik hoop voor jullie dat ze passen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                      Dat zou ik dus nooit doen hé. Ofwel heb je een facelift, ofwel heb je geen facelift... Als je dan toch een oud model naar een gefacelift model aanpast, dan moet alles aangepast worden, dus ook de neus.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Edit: repost

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                          nee, het was hier niet, het was in een duits magazine, autozeitung dacht ik , kan ook AMS geweest zijn...
                          Kan, maar iemand heeft dat op dit forum overgenomen. Het zou moeten zijn dat ik het hoorde van een vriend. Ik heb het alleszins niet gelezen in een boekje.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• wanneer zou die face lift nu uitkomen.. en vanaf wanneer zou je die kunnen bestellen? Zou dan ook meteen al de touring uitvoering gefacelift worden?

Comment

• Volgens mijn verkoper bij Beckers zou de facelift niet meer dit jaar komen, maar dat geloof ik niet. Ik denk dat de wagen bestelbaar zal worden vanaf juni/juli om dan vanaf september geleverd te zullen worden als modeljaar 2009.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door veracious Bekijk Berichten
                                photoshop adhv filmpje proberen te maken, ziet er niet zo super uit , maar het gaat om het idee. Zou het zoiets worden...?

Ik vind het knap zo, maar ja kwestie van smaak.
                                Als je die lichten ooit op de markt brengt, laat me dan maar iets weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Volgens mijn verkoper bij Beckers zou de facelift niet meer dit jaar komen, maar dat geloof ik niet. Ik denk dat de wagen bestelbaar zal worden vanaf juni/juli om dan vanaf september geleverd te zullen worden als modeljaar 2009.
                                  Tja, wie weet het nog hé... Ben in februari ongeveer eens bij Beckers geweest en toen ik van de facelift sprak zei de verkoper dat er helemaal geen facelift kwam, ik heb dan maar niets meer daarop gezegd...

Comment

• Ik ben vanzin om een 318d te kopen maar, nu ik dit lees... hoelang kan dit nog duren voor hij uitkomt? Die Led's zijn wel mooi & vanvoor is hij nog stoerder!

Comment

• Dacht in September.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                        Ik vind de préfacelift persoonlijk mooier. Vooral de apparte niertjes die hij had. Maar lelijk is hij zekers niet.

Wel best mooie rims
                                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• heb vorig weekend geinformeerd bij BMW dealer in Zottegem en daar zeiden ze me dat als je volgende maand (mei) een 3-serie besteld je een face-lift model geleverd krijgt (eind september).

Comment

Working...
                                          X