Oorspronkelijk geplaatst door renio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-reeks Facelift
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
iDrive
De facelift krijgt kennelijk ook een nieuwe iDrive.
Zou die andere dan toch niet zó gebruiksvriendelijk geweest zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenZiet er mooi uit die nieuwe I-drive knop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zwiep Bekijk BerichtenDe facelift krijgt kennelijk ook een nieuwe iDrive.
Zou die andere dan toch niet zó gebruiksvriendelijk geweest zijn?
ziet er afschuwelijk uit, zeker met die knopjes errond enzo
de vorige was knapper, gewoon een solide blok alu
vergelijk de nieuwe eens met wat Honda bvb gebruikt
of de Hyundai Genesis
Comment
-
Afschuwelijk die nieuwe button...
Ik vind het ook erg dat BMW toegeeft aan de kritieken van journalisten die niet te spreken zijn over iDrive omdat ze niet genoeg tijd hebben om ermee te leren werken. De bedoeling van iDrive was een rustiger interieur te creëren door minder knopjes maar nu gaan ze van die knopjes toevoegen à la Audi of Merc... Ach ja, wanneer de nieuwe 3 uitkomt zullen ze het juiste evenwicht wel gevonden hebben zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenAfschuwelijk die nieuwe button...
Ik vind het ook erg dat BMW toegeeft aan de kritieken van journalisten die niet te spreken zijn over iDrive omdat ze niet genoeg tijd hebben om ermee te leren werken. De bedoeling van iDrive was een rustiger interieur te creëren door minder knopjes maar nu gaan ze van die knopjes toevoegen à la Audi of Merc... Ach ja, wanneer de nieuwe 3 uitkomt zullen ze het juiste evenwicht wel gevonden hebben zeker.BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenZe zouden beter een enquete doen bij de BMW-rijders over de tevredenheid van de Idrive, ipv af te gaan op enkel journalisten die amper de tijd krijgen om het systeem te leren kennen..
Ik had ook nog nooit met een i-drive gewerkt, en tijdens mijn testrit in Bornem (weliswaar wanneer iemand anders achter het stuur zat) heb ik even geëxperimenteerd met het systeem.
Valt toch goed mee op gebied van gebruiksvriendelijkheid vind ik.
Wie een video kan programmeren kan ook met de i-drive overweg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDie spiegels!
Deze morgen viel me op dat de Lexus IS ook zo'n flaporen heeft...
Wat viel op?
+ de stilte van de motor
- de slechte hernemingen in zesde (dieselmotor)
- de flaporen!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwtf... die spiegelsOpel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
Comment