kzie niet zo veel verschil achteraan!?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-reeks Facelift
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichtenkzie niet zo veel verschil achteraan!?
Comment
-
Die achterlichten vallen goed mee, heb ik de indruk. Dit kan best wel eens mooier worden dan de prefacelift.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHet nut van die grotere spiegels ontgaat me volledig, maar soit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik snap het ook niet, 't heeft alleen maar nadelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenzijn dit fotoshops of 'officiële' foto's?
Zouden ze nog iets aan het interieur durven veranderen (zodat 't er wat boeiender/minder sober uitziet) ?
Het interieur zal niet veel nieuws opleveren denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat zijn al zeer oude foto's hé. Die circuleerden al op het net nog voor de E90 was voorgesteld...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat zijn al zeer oude foto's hé. Die circuleerden al op het net nog voor de E90 was voorgesteld...
Comment
-
High res foto achterlichten
Hier kan je een high-res close-up vinden van de nieuwe acherlichten:
Het lijkt inderdaad alsof het bovenste gedeelte van de lichten aan de kofferklep zal verdwijnen. De lichten gaan dus terug meer gelijken op die van het vorige model.
Rest van de shots :
Comment
Comment