Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Persoonlijk denk ik niet dat de vorm zal veranderen. Wel zal de verdeling van de lamp op zich wel veranderen waardoor ze een totaal andere look krijgen. In principe dus hetzelfde als bij de E46 destijds...
Denk ik hé...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik hoop dat ze de achterlichten niet veel gaan veranderen. Ook de voorlichten niet. Tja, hij mag gewoon zo blijven van mij
² !
tis wel grappig hoe dat ( bij mij althans ) bmws spuuglelijk zijn als ze eerst uitkomen en hoe meer ik ze zie, hoe ongelooofelijk veel mooier ik ze vind
Hier heb ik nog eens die foto gevonden van de E90 nog voor deze voorgesteld was. Aan de uitkeping in de kofferklep te zien is er toen gedacht aan een andere vorm van achterlichten. Misschien gaat men deze vorm wel toepassen voor de facelift...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ze moge alles doen.. zo lang het maar ni de Audi toer opgaat.. en inderdaad die nieren die zo afgeplat zijn bovenaan.. ik vind da echt mottig..
da's op den onze ook...
Hier heb ik nog eens die foto gevonden van de E90 nog voor deze voorgesteld was. Aan de uitkeping in de kofferklep te zien is er toen gedacht aan een andere vorm van achterlichten. Misschien gaat men deze vorm wel toepassen voor de facelift...
Dit zijn al heel oude foto's(nog van voor de E90 voorgesteld werd) en nu gaan we misschien deze achterkant krijgen. Zou grappig zijn(maar wel mooi)
Ook gelezen in een Duits automagazine dat de nieuwe FL zou worden voorgesteld op het salon 2008 in Geneve. In een bijlage van fleet business magazine zat er een bijlage dat de FL voor Belgie voor december 2008 zou beschikbaar zijn. Nu voor mijn part mogen ze veel veranderen aan de huidige 3 serie. Steek er de lichten van de 5 reeks in en dit zowel vooraan als achteraan. Deze vallen tenminste op. Maak hem iets langer en breder want nu zit je er een beetje opgesloten in. En dat ze aub iets doen aan het goedkope interieur. En neen ik ben geen BMW hater daar ikzelf er al 2 heb versleten ( weliswaar 5 reeks ) Want zoals het er nu uitziet zal de 3 reeks inboeten qua verkoop tav van de nieuwe A4
Ook gelezen in een Duits automagazine dat de nieuwe FL zou worden voorgesteld op het salon 2008 in Geneve. In een bijlage van fleet business magazine zat er een bijlage dat de FL voor Belgie voor december 2008 zou beschikbaar zijn. Nu voor mijn part mogen ze veel veranderen aan de huidige 3 serie. Steek er de lichten van de 5 reeks in en dit zowel vooraan als achteraan. Deze vallen tenminste op. Maak hem iets langer en breder want nu zit je er een beetje opgesloten in. En dat ze aub iets doen aan het goedkope interieur. En neen ik ben geen BMW hater daar ikzelf er al 2 heb versleten ( weliswaar 5 reeks ) Want zoals het er nu uitziet zal de 3 reeks inboeten qua verkoop tav van de nieuwe A4
helaas, als ze al je veranderingen doorvoeren...heb je een nieuw model
Inderdaad..
Maar als je dan geen leder neemt .. heb je echt LELIJKE zetels..
Ik haat het bijvoorbeeld als je zo in de auto van die plastic kapjes ziet op plaatsen waar een knopje kan komen.. maarja.. daarvoor moet je dan wel de optie nemen..
En als je eerlijk moet zijn.. eerst ziet de wagen er altijd wow uit.. maar eens je er dan is van dichtbij naar kijkt , is het allemaal zo luxueus niet ze.. kijk maar 1 reeks.. dat dash.. zo mousse achtig plastiek..
Das zo.. "standaard" vind ik..
maak er dan nepleer van fzo..
Of echt leer als jet goed wilt doen..
In ieder geval.. als ze bij de 3 reeks de lelijke koffer wat scherper maken, achterlichten veranderen, andere voorbumper, fijnere achterbumper want de huidige is te "dik" , andere nieren, en misschien de lichten wat rechter zetten..
Comment