Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks Facelift

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    Het grote probleem van de E90 is dat je hem peperduur moet aankleden wil je hem lekker maken....
    Dat is met alle wagens zo. Imo.
    De opties bij BMW zijn natuurlijk niet van de goedkoopste.

Over die achterlichten: het lijkt wel een combinatie tss de oude en die van de A4.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik sta zelf op het punt om nog een 3 te bestellen, niet doordat ik vind dat hij pefect is op alle vlakken, maar het totaalpakket klopt voor mij persoonlijk het best.

Wat betreft de achterlichten : ik vind die best wel mooi, bvb toch in ieder geval mooier (mijn mening) dan (zonder een merk te noemen) een splinternieuwe rechtstreekse concurrent . Ik snap eigenlijk niet dat iedereen daar zo een probleem mee heeft, maar ja, ieder zijn mening natuurlijk
      Het grootste minpunt voor mij in de huidige 3 is het interieur. K vind het interieur van onze E46 nog altijd knapper (meer naar bestuurder gericht, minder kaal), maar waarschijnlijk zal de FL hier geen grote veranderingen in brengen, op afwerkingsdetails na (zie FL 5 reeks)

Anyway, ik gok erop dat de FL niet erg groot gaat zijn (naar goede BMW traditiie) en hou het op de huidige met een goede salonactie. Keep my fingers crossed, want anders zit ik natuurlijk snel met een ouder model
      Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Smaken verschillen natuurlijk, maar zo slecht vind ik die achterkant en achterlichten van de huidige 3 toch niet hoor.
        Zeker niet met banden van 255 achteraan. Met deze banden is ie echt af. Ziet er echt stoer uit zo.
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
          Ik sta zelf op het punt om nog een 3 te bestellen, niet doordat ik vind dat hij pefect is op alle vlakken, maar het totaalpakket klopt voor mij persoonlijk het best.

Wat betreft de achterlichten : ik vind die best wel mooi, bvb toch in ieder geval mooier (mijn mening) dan (zonder een merk te noemen) een splinternieuwe rechtstreekse concurrent . Ik snap eigenlijk niet dat iedereen daar zo een probleem mee heeft, maar ja, ieder zijn mening natuurlijk
          Het grootste minpunt voor mij in de huidige 3 is het interieur. K vind het interieur van onze E46 nog altijd knapper (meer naar bestuurder gericht, minder kaal), maar waarschijnlijk zal de FL hier geen grote veranderingen in brengen, op afwerkingsdetails na (zie FL 5 reeks)

Anyway, ik gok erop dat de FL niet erg groot gaat zijn (naar goede BMW traditiie) en hou het op de huidige met een goede salonactie. Keep my fingers crossed, want anders zit ik natuurlijk snel met een ouder model
          Wij hebben mijn moeder haar 320d Limited edition sport gisteren ook besteld. Die kans om zo een voordeelpakket te nemen, krijg je nooit meer. We overwegen om blackline-lichten erop te zetten, maar we gaan wachten tot de facelift uitkomt. Als de lichten hetzelfde blijven van vorm, maar anders zijn van indeling, kunnen we die erop zetten...

Voor de rest echt een heel knappe wagen

Wordt deze nu voorgesteld in maart op autosalon Genève??!
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JB3 Bekijk Berichten
            Smaken verschillen natuurlijk, maar zo slecht vind ik die achterkant en achterlichten van de huidige 3 toch niet hoor.
            Zeker niet met banden van 255 achteraan. Met deze banden is ie echt af. Ziet er echt stoer uit zo.

of met 285 achteraan , nog stoerder

Comment

pas maar op dat het niet TE breed wordt:d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                Wij hebben mijn moeder haar 320d Limited edition sport gisteren ook besteld. Die kans om zo een voordeelpakket te nemen, krijg je nooit meer. We overwegen om blackline-lichten erop te zetten, maar we gaan wachten tot de facelift uitkomt. Als de lichten hetzelfde blijven van vorm, maar anders zijn van indeling, kunnen we die erop zetten...

klopt

Comment

Wat kost dat limited edition sport en wat zit er daar in?
                  BMW E61 525d LCI '09
                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                  Fiesta Red Edition '16

Comment

al gevonden op de site..

Is dat ook beschikbaar op een 335d berline?

Kunt ge precies wel een serieus voordeel mee doen
                    BMW E61 525d LCI '09
                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                    Fiesta Red Edition '16

Comment

k dacht 2500 euro btw in

het bevat het sportpakket, metaalkleur individual carbonschwarz en upgrade 18" indivdual velgen
                      wel verplicht te combineren met een line (waarin eigenlijk ook al metaalkleur en alu velgen en een lederen stuur inzitten)

maar blijft wel een (relatief) koopje he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                        k dacht 2500 euro btw in

het bevat het sportpakket, metaalkleur individual carbonschwarz en upgrade 18" indivdual velgen
                        wel verplicht te combineren met een line (waarin eigenlijk ook al metaalkleur en alu velgen en een lederen stuur inzitten)

maar blijft wel een (relatief) koopje he
                        die 2500€ zal wel voor elke motorvariant gelden zeker?
                        BMW E61 525d LCI '09
                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                        Fiesta Red Edition '16

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                          k denk van wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                            Ja. Wij hebben gisteren een 320d besteld met dit pakket. 2500€, met prijsvoordeel van om en bij de 6000€. We hebben een carbonzwarte met lemon en alu glacier silber gekozen. 17,42% korting gekregen. Serieus koopje, zeg ik u...
                            Volvo V60 D3 R-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JB3 Bekijk Berichten
                              Yep ik vind dat ook mooi. En die blackline lichten vind ik persoonlijk nog mooier.
                              Heb me net ook eentje besteld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk Berichten
                                Yep ik vind dat ook mooi. En die blackline lichten vind ik persoonlijk nog mooier.
                                Heb me net ook eentje besteld.
                                Serieus? Welke motor, kleur, uitvoering, geef eens wat meer specs
                                Volvo V60 D3 R-design

Comment

Serieus? Welke motor, kleur, uitvoering, geef eens wat meer specs
                                  Is een bedrijfswagen dus veel keuze heb ik niet (niet dat ik niet content ben hoor )
                                  318d zwart metalic, sensatec zetels, blackline achterlichten, busines radio, sportstuur, achteruitrij waarschuwing, armsteun, cruisecontrol, ...

Comment

Comment

Comment

Op autoweek forum gevonden.
                                        Goed dat ze de achterlichten gaan aanpakken

Comment

wat een gedoe over die achterlichten

Geen paniek, ze zullen ze wel veranderen, iedereen content
                                          Last edited by ; 26/02/2008, 01:18. Reden: te agressieve verwoording ;-)

Comment

Working...
                                          X