Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nee, wel ge niertjes van E 92/93. Ik denk gewoon dat de indeling verandert. Vorm is blijkbaar nog hetzelfde. Misschien blijven de oranje pinkers zelfs
Conclusie: als je nu een 3 hebt besteld met M-pakket, zal je niet veel merken van de facelift.
LED's achteraan mss? Of eventueel kleinere lichtblokken achteraan? Enfin, het is niet duidelijk op de foto's.
De nieuwe standaardvoorbumper ziet er wel mooier uit dan de huidige, maar originaliteitsprijzen zal hij niet winnen.
Ik vind de préfacelift persoonlijk mooier. Vooral de apparte niertjes die hij had. Maar lelijk is hij zekers niet.
Is dattem? Ik vind het persoonlijk een hele verbetering, ik was nooit erg gek van die niertjes, hier vind ik het perfect. Nieuwe bumper is ook wel mooi. Bult in motorkap staat stoer En een 323d zal ook wel zijn kopers vinden!
Ik vind de niertjes niet meer zo mooi. Zal wel weer wennen zijn. Motorkap is wel mooier geworden, maar niet zoveel verschil. De spiegels vind ik er ook minder op geworden. Maar ik wil de achterlichten zien!!
De 323d is wel een lekker alternatief, ja... Maar pas voor volgend jaar.
Is toch een photoshop dus zekerheid over het uiteindelijke design krijg je hier niet door.
Ik hoop het want dit vind ik geen vooruitgang, alleen die motorkap is beter. En die 323d-engine natuurlijk.
De oude E90 zijn front vond ik veel homogener.
Btw, die nieuwe spoilers die mij aan de nieuwe S80 denken => niet goed
Comment