Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-reeks Facelift
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk BerichtenEn die 323d-engine natuurlijk.
Ik durf mij er niet over uitspreken...
Comment
-
-
Ik zou er niet van verschieten dat de achterlichten meer gaan weghebben van de X5 en X6 versie, nl zo'n mega grote achterblokken, met smalle achteruitrijlichten.
Maar deze nieuwigheid willen ze natuurlijk nog een tijdje verborgen houden.
Die nieuwe , eindelijk terug normale, niertjes zullen de vorige overdesignde exemplaren hopelijk snel vervallen.
Komen er ook enkele cm's bij in de lengte voor de achterpasagiers wat meer space te geven.
Comment
-
Mij zou het verwonderen dat de buitenblokken van de achterlichten (dus het gedeelte dat in de zijflanken zit) veranderen van vorm. De spypics lijken dat ook te bevestigen.
Meer nog, afgaand op de vorige facelifts bij BMW, vermoed ik zelfs dat ook de binnenste blokken van de achterlichten hun vorm zullen behouden.
Ik gok er dan ook op dat de lichten dus qua vorm identiek blijven (zoniet moeten toch ingrijpende koetswerkwijzigingen voorgenomen worden, of toch al minstens een andere kofferklep worden ontworpen ... wat veel geld kost en vermoedelijk niet echt zal renderen), maar qua indeling wel wat zullen wijzigen. LEDs lijken me quasi zeker (in ieder geval toch minstens in combinatie met xenon voorlichten), en wat de kleur betreft durf ik geen gok te wagen...
Comment
-
Laat ons hopen dat het LED's worden.
Ik vind de facelift, zoals te zien op die foto hierboven, niet echt supergeslaagd. De spiegels zijn er alleszins een pak karakterlozer op geworden. De voorbumper is ook niet direct een noemenswaardige verbetering, hoewel de vorige ook niet direct de knapste was.
Ik had eigenlijk gehoopt op meer ingrijpende wijzigingen, zoals bij de E46 destijds. Het is eraan te zien dat BMW bespaart.
Comment
-
Maar zijn die grotere buitenspiegels niet verplicht bij elke nieuw/veranderend model van de EU?
Maar op alle gebied zie ik al op deze foto's dat hij er niet op verbeterd is en hier en daar(niertjes, bumper, spiegels) zelf er iets op achteruit is gegaan(let op, het blijft een mooie wagen ). Enkel het interieur zal misschien een klein verbetering krijgen, waar nog nodig is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk Berichten
Komen er ook enkele cm's bij in de lengte voor de achterpasagiers wat meer space te geven.
Comment
-
Nieuwe pics E90 facelift.
Net als bij de E46 zal de facelift er qua looks precies weer een stuk op vooruit gaan. Enkel die VAG look spiegels is iets minder imo.
Comment
-
En nog twee stuks van deze E90 met M-pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik heb ergens gelezen dat de 325d zou vervangen worden door de 323d maar vind het ni meer terug
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIdd, iemand heeft dat hier ergens gepost, maar of dat definitief was? We zullen allicht nog even moeten wachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zwiep Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment