Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks Facelift

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wanneer gaan we nou de eerste foto's van de facelift zien, zonder dat er iets afgeplakt is? Dat begint toch wel tijd te worden. Bestellen vanaf juni is leveren in september = facelift. Toch knap dat ze dat tot op het laatste geheim kunnen houden.

Gr. Mila
    2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

• de voorlichten zijn gebleven? ze lijken sterk op de coupe lichten vind ik? am i wrong?

edit: pff het is een M3, uiteraard heeeft die coupe lichten ^^

Comment

• Ja inderdaad zijn dat de nieuwe voorlichten? Lijken sterk op de coupé. Me likes very much
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• het zal jammergenoeg wel niet zo zijn vrees ik. het oogt een stuk eleganter vind ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
            Ja inderdaad zijn dat de nieuwe voorlichten? Lijken sterk op de coupé. Me likes very much
            De M3 sedan heeft de coupé-neus, met coupé-lichten. Nu (pre-facelift) ook al.

De achterlichten gaan dus ook bij de M3 sedan wijzigen, logisch eigenlijk. Wil wél zeggen dat de M3 sedan prefacelift over zoveel jaar wel een zeldzaam bakkie zal zijn.

Comment

• Shopje..

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• überknappe shop alweer !
                zo mag ie er wel komen hoor voor mij!

de achterlichten zien er plots veel minder 'Koreaans' uit
                freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                  überknappe shop alweer !
                  zo mag ie er wel komen hoor voor mij!

de achterlichten zien er plots veel minder 'Koreaans' uit
                  Hij laat me wel een beetje denken aan dit qua achterlichten:
                  Bijgevoegde Bestanden
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                    Wat een vette ketel!

model, motor, kleur binnen en buiten velgen

Comment

• volgens mij worden de LED-streepjes in de achterlichten wat dikker, bv zoals de concept car CS, of de BMW X6 Concept..

knap
                      freude am fahren

Comment

• BMW M3 Sedan alweer in ’t nieuw
                        21 mei 2008 · Tekst Alexander Inia · Foto´s Hanjo van Heiningen
                        Dat is balen, als je net je M3 Sedan voor je deur hebt staan: BMW is alweer druk bezig met ’n facelift! Onze spionagefotograaf betrapte de auto tijdens de laatste tests.
                        De wijzigingen hangen samen met de facelift van de gewone 3-serie, die voor later dit jaar op stapel staat. De belangrijkste wijzigingen vinden zoals op de foto’s te zien is aan de achterkant plaats: ook de M3 Sedan krijgt led-verlichting in de achterlichtclusters. Aan de voorkant van de M3 Sedan blijft alles bij het oude.
                        De gewone 3-serie krijgt bij de facelift ook een licht gewijzigd front. De nieren krijgen een opfrisbeurt en de kop- en mistlampen krijgen een nieuw uiterlijk. Op technisch vlak verandert er weinig, het belangrijkste wapenfeit is de komst van de 204 pk sterke 323d. De facelift van de 3-serie staat voor eind dit jaar op de rol, de opgefriste M3 Sedan en de 323d worden begin 2009 verwacht.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Waarom zijn er eigenlijk tests nodig voor een nieuw koppel achterlichten?

Comment

• Onderhuidse aanpassingen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              Onderhuidse aanpassingen?
                              Ik heb eens gehoord dat er een 323d zou komen. Zou dat al officieel bevestigd of ontkend zijn?
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                Ik heb eens gehoord dat er een 323d zou komen. Zou dat al officieel bevestigd of ontkend zijn?
                                Yep, wordt verwacht tegen eind van het jaar. Zie autoweek.nl
                                2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

• En de 335i zou naar 't schijnt tegen volgend jaar van 300-en-nog-wat pk naar 350-en-nog-wat pk gaan. 'Ie zou in ieder geval een pk-boost krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                    Op zich vind ik dat wel jammer. Nu had je de 320d, Alpina D3 biturbo en de 325d. Nu komt er zich ook nog een 323d mee moeien. Al zal die 323d slechts 204 pk hebben denk ik, zoals in de 123d, wat dus iets minder is dan in de Alpina. (die er dacht ik 211 ofzo had)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Op zich vind ik dat wel jammer. Nu had je de 320d, Alpina D3 biturbo en de 325d. Nu komt er zich ook nog een 323d mee moeien. Al zal die 323d slechts 204 pk hebben denk ik, zoals in de 123d, wat dus iets minder is dan in de Alpina. (die er dacht ik 211 ofzo had)
                                      Eigenlijk wel een beetje een logisch gevolg dat ze die biturbo ook in de 3 serie lepelen. Een 4-cilinder diesel die 200 PK haalt, dat heeft Alpina al goed voor mekaar. De vraag zal dan natuurlijk zijn, wat de 325d meer zal brengen ten opzichte van deze 323d qua vermogen. Koop je dan een 325d omwille van die 6-cilinder of neem je toch de 4-cilinder ? De 3-liter zal toch een groter gat moeten brengen in vermogen (330d-335d).

De 323d en de Alpina zullen inderdaad rechtstreekse concurrenten zijn. Ik ben benieuwd wat het prijsverschil zal zijn tussen deze 2. Alpina zal het echter op het exclusieve spelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        En de 335i zou naar 't schijnt tegen volgend jaar van 300-en-nog-wat pk naar 350-en-nog-wat pk gaan. 'Ie zou in ieder geval een pk-boost krijgen.
                                        Dat in een 1 Coupé = insane

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                          Dat in een 1 Coupé = insane
                                          Zou vooralsnog enkel voor de grotere modellen zijn. '5 (sowieso de States, misschien ook bij ons?), X-modellen, '3. Niet in de '1.

Maar 't zijn enkel geruchten. Immers, als er een 535i komt met iets van een 340-360pk, en een 550i met biturbo V8 (407pk)... dan is er geen plaats meer voor een atmosferische 550i.

Dat BMW terug drukvoeding omarmt, ja. Maar dat BMW alle atmosferische motoren stilletjes aan gaat vervangen door drukgevulde? I don't know...

Comment

Working...
                                          X