Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks Facelift

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• facelift ?

iemand een idee wanneer die facelift verschijnt van deze 3 reeks ?

heb namelijk 335d coupé getest en die vond ik zalig maar zou dat toch liever in een 3 touring hebben maar dan moet ik wachten op de facelift die wanneer komt ???

Comment

• September.

Comment

• Wordt hij in September voorgesteld..of beginnen dan al de uitleveringen?
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
          Wordt hij in September voorgesteld..of beginnen dan al de uitleveringen?
          Ik denk de leveringen ook!

Comment

• Leveringen beginnen vanaf september, en doorgaans kan je midden juli het nieuwe model al bestellen.

Comment

• Een collega van mij is aan het zien voor een nieuwe firmawagen, wanneer hij nu al gaat voor een 318d dan is het al het nieuwe model. Ze weten alleen nog geen prijs noch standaardopties, ook mogen ze op dit moment de definitieve foto's nog niet tonen.

Comment

• Comment

• Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Toch klopt er precies iets niet aan die achterlichten. Komt waarschijnlijk doordat het fotoshops zijn.
                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Er is toch ook wel heel weinig aan veranderd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                            Er is toch ook wel heel weinig aan veranderd?
                            Stel dat dit hem is, dan vind ik de achterkant al duizend keer beter dan nu. Ook al is dit maar een kleine verandering, maar ze maakt wel een wereld van verschil.

Comment

• yep het oogt wel wat beter vind ik. Slechter kon het imo niet

Comment

• idd, mooi.
                                Ik, heb er vorige maand ene besteld ...
                                Als de facelift nu al geleverd wordt, zou ik mijn bestelling nog kunnen laten veranderen zodat ik er zo een heb?

Comment

• Ik vind de nieuwe achterlichten ook mooier dan de huidige. Of toch op de PS'en.
                                  BMW = Freude Am Fahren

Comment

• 't Zijn zeer zeker PhotoShops, en ik vind het tot nu toe niet zo denderend. 't Komt minder homogeen over dan voordien. Ik hoop dat de bovenste helft van de lichtblokken, wit van kleur worden, ofzoiets. Zoals 't er daar nu op die PhotoShops uitziet vind ik het minder mooi dan nu (met uitzondering van het feit dat de huidige lichtblokken enorm lelijk zijn van kleur, die witte "scheel kijkenende" hoeken zijn echt affreus ... maar met Blacklines is 'ie prachtig).

Comment

• ja, maak die auto vooral NOG wat drukker van design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        ja, maak die auto vooral NOG wat drukker van design
                                        We hebben een fan
                                        sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                          Joepie de achterlichten! Schitterend! Hopelijk minder rood en klaar glas.
                                          die trekken teveel op die van de 3 compact geweest. echt lelijk.

Comment

Working...
                                          X