En de meningen zij al goed verdeeld. Wacht maar op de persfoto's dan zal iedereen het wel mooi vinden I suppose.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-reeks Facelift
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door papie Bekijk Berichtendie trekken teveel op die van de 3 compact geweest. echt lelijk.
Comment
-
Gisteren de facelift gezien en er ingezeten! Ongelooflijk mooi!!! Achterlichten prachtig, koplampen mooie LED pinkers, nieren veel mooier, toffe motorkap en een veel beter Navigatiesysteem met HDD (Professional) Ook mogelijkheid naar het schijnt om MP3's op te laden op die HDD. Resolutie scherm veel verbeterd. Bediening meer zoals bij het merk met de 4 ringen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door funcup Bekijk BerichtenGisteren de facelift gezien en er ingezeten! Ongelooflijk mooi!!! Achterlichten prachtig, koplampen mooie LED pinkers, nieren veel mooier, toffe motorkap en een veel beter Navigatiesysteem met HDD (Professional) Ook mogelijkheid naar het schijnt om MP3's op te laden op die HDD. Resolutie scherm veel verbeterd. Bediening meer zoals bij het merk met de 4 ringen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenOla! Hoe heb je dat kunnen regelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door funcup Bekijk Berichtenavant-avant presentatie voor de BMW verkopers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk BerichtenAh, jij bent dus de objectiviteit zelve.
zo geef ik toe dat ik de voorkant van de nieuwe 7 niet direct zeer mooi vind, dat de grijze strook aan de bovenkant van de nieuwe lichten op zowel de 7 als de 3 LCi gewenning vragen ......
Comment
-
^^ pff ik vind da ge serieus wat kunt whinen.
Ge zit hier in de topic van BMW, dan moet ge niet zeiken dat er positief over BMW wordt gesproken...
Familie van ikzit?
@funcup: pics or it didn't happen
Nieren veel mooier = groter? scherper gelijnd? andere vorm (bvb magen of levers)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door funcup Bekijk Berichtennatuurlijk
zo geef ik toe dat ik de voorkant van de nieuwe 7 niet direct zeer mooi vind, dat de grijze strook aan de bovenkant van de nieuwe lichten op zowel de 7 als de 3 LCi gewenning vragen ......
Comment
-
@funcup: pics or it didn't happen
Nieren veel mooier = groter? scherper gelijnd? andere vorm (bvb magen of levers)?[/quote]
nieren zijn nu volledig los van de motorkap en meer geprononceerd.
als je eerst door een metaaldetector moet om te zien dat je geen foto of GSM toestel bij hebt komt er van foto's niet veel in huis
en geloof me de achterlichten vallen echt goed mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door funcup Bekijk Berichtenavant-avant presentatie voor de BMW verkopers
Wanneer worden de persfoto's van de 3 FL gereleased?
Comment
-
De update van de E92 komt dan een jaartje later of zo? Ben wel benieuwd als er een nieuw I-drive systeem gebruikt gaat worden en hoe het zit met een harde schijf bij de navigatie.
Comment
-
Deze uitlaat op de facelift al gezien?
Zou dat een onderdeel van het performance pakket zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zwiep Bekijk BerichtenDeze uitlaat op de facelift al gezien?
denk ook dat het een onderdeel is van het performance pakket ofwel achteruit-rijcamera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenDe update van de E92 komt dan een jaartje later of zo? Ben wel benieuwd als er een nieuw I-drive systeem gebruikt gaat worden en hoe het zit met een harde schijf bij de navigatie.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zwiep Bekijk BerichtenDeze uitlaat op de facelift al gezien?
Comment
-
Comment
-
Comment
Comment