Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks Facelift

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En de meningen zij al goed verdeeld. Wacht maar op de persfoto's dan zal iedereen het wel mooi vinden I suppose.
    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papie Bekijk Berichten
      die trekken teveel op die van de 3 compact geweest. echt lelijk.
      Waar zie jij hier een compact in????

Comment

• Gisteren de facelift gezien en er ingezeten! Ongelooflijk mooi!!! Achterlichten prachtig, koplampen mooie LED pinkers, nieren veel mooier, toffe motorkap en een veel beter Navigatiesysteem met HDD (Professional) Ook mogelijkheid naar het schijnt om MP3's op te laden op die HDD. Resolutie scherm veel verbeterd. Bediening meer zoals bij het merk met de 4 ringen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door funcup Bekijk Berichten
          Gisteren de facelift gezien en er ingezeten! Ongelooflijk mooi!!! Achterlichten prachtig, koplampen mooie LED pinkers, nieren veel mooier, toffe motorkap en een veel beter Navigatiesysteem met HDD (Professional) Ook mogelijkheid naar het schijnt om MP3's op te laden op die HDD. Resolutie scherm veel verbeterd. Bediening meer zoals bij het merk met de 4 ringen.
          Ola! Hoe heb je dat kunnen regelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
            Ola! Hoe heb je dat kunnen regelen?
            avant-avant presentatie voor de BMW verkopers

Comment

Ah, jij bent dus de objectiviteit zelve.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk Berichten
                Ah, jij bent dus de objectiviteit zelve.

natuurlijk

zo geef ik toe dat ik de voorkant van de nieuwe 7 niet direct zeer mooi vind, dat de grijze strook aan de bovenkant van de nieuwe lichten op zowel de 7 als de 3 LCi gewenning vragen ......

Comment

• ^^ pff ik vind da ge serieus wat kunt whinen.
                  Ge zit hier in de topic van BMW, dan moet ge niet zeiken dat er positief over BMW wordt gesproken...

Familie van ikzit?

@funcup: pics or it didn't happen
                  Nieren veel mooier = groter? scherper gelijnd? andere vorm (bvb magen of levers)?

Comment

natuurlijk

zo geef ik toe dat ik de voorkant van de nieuwe 7 niet direct zeer mooi vind, dat de grijze strook aan de bovenkant van de nieuwe lichten op zowel de 7 als de 3 LCi gewenning vragen ......
                    Als de nieuwe achterlichten ook maar in de verste verte op deze photoshop lijken, snap ik niet hoe je die prachtig kan vinden.

Comment

• @funcup: pics or it didn't happen
                      Nieren veel mooier = groter? scherper gelijnd? andere vorm (bvb magen of levers)?[/quote]

nieren zijn nu volledig los van de motorkap en meer geprononceerd.
                      als je eerst door een metaaldetector moet om te zien dat je geen foto of GSM toestel bij hebt komt er van foto's niet veel in huis

en geloof me de achterlichten vallen echt goed mee

Comment

Zalig. Bij welk dealership werk je?

Wanneer worden de persfoto's van de 3 FL gereleased?

Comment

• release is 5 juli dacht ik

Comment

• De update van de E92 komt dan een jaartje later of zo? Ben wel benieuwd als er een nieuw I-drive systeem gebruikt gaat worden en hoe het zit met een harde schijf bij de navigatie.
                            2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                            2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                            2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Deze uitlaat op de facelift al gezien?
                              Zou dat een onderdeel van het performance pakket zijn?
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zwiep Bekijk Berichten
                                Deze uitlaat op de facelift al gezien?
                                zalig die uitlaat
                                denk ook dat het een onderdeel is van het performance pakket ofwel achteruit-rijcamera

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                                  De update van de E92 komt dan een jaartje later of zo? Ben wel benieuwd als er een nieuw I-drive systeem gebruikt gaat worden en hoe het zit met een harde schijf bij de navigatie.
                                  foto van nieuwe Idrive
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zwiep Bekijk Berichten
                                    Deze uitlaat op de facelift al gezien?
                                    EfficientDynamics

Comment

• Ik kijk zo uit naar de definitieve foto's van deze wagen hé ..

Zal de automatische versnellingspook ook zo'n nieuwe drive-by-wire zijn ?

Comment

Beschijf de achterlichten eens ... lijken ze op de fotoshop?

Comment

release is 5 juli dacht ik
                                          = me birthday

Comment

Working...
                                          X