Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks Facelift

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Zwiep Bekijk Berichten
    Deze uitlaat op de facelift al gezien?
    Zou dat een onderdeel van het performance pakket zijn?
    "

Haha coole exhaust
    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Bron: http://www.leftlanenews.com/bmw-m3-sedan-2010.html
      Last edited by ; 11/06/2008, 23:41. Reden: Foto's offline

Comment

• Maakt niet uit hoe die eruit ziet, verkopen doet die 3-reeks toch zolang het de natte droom blijft van de middenkader leaserijders.

O zo voorspelbaar altijd die reacties op modelwissels en face-lifts bij BMW
        Eerst vinden de meesten het maar niks, bij de echte presentatie herziet een deel al zijn mening en een jaar later wil bijna iedereen er enen hebben

Comment

• Da's de kracht van een merk en (nog belangrijker) al z'n troeven. Daar is niks verwerpelijks aan, integendeel: het is een bewonderenswaardig streven én inlossen van de verwachtingen. BMW is daar nu eenmaal zeer sterk in. Zelfs in tijden waarin het design van de auto's algemeen als "minder" wordt ervaren, blijven ze het imago hoog houden, en vooral: het merk blijft zovelen tot de verbeelding spreken. Toch mooi?

Eender welk merk dat zoiets presteert, krijgt van mij een dikke pluim.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Da's de kracht van een merk en (nog belangrijker) al z'n troeven. Daar is niks verwerpelijks aan, integendeel: het is een bewonderenswaardig streven én inlossen van de verwachtingen. BMW is daar nu eenmaal zeer sterk in. Zelfs in tijden waarin het design van de auto's algemeen als "minder" wordt ervaren, blijven ze het imago hoog houden, en vooral: het merk blijft zovelen tot de verbeelding spreken. Toch mooi?

Eender welk merk dat zoiets presteert, krijgt van mij een dikke pluim.
            Absoluut, en ik beweer ook nergens dat daar iets verwerpelijks aan is.
            Ik heb zelf 2 BMW's gehad en mijn vrouw heeft er nu nog 1 en de belofte van rijplezier wordt idd. waargemaakt.
            Mijn punt is dat BMW zich qua design veel meer kan permitteren dan een doorsnee merk, verkopen zal het hoe dan ook. De sterkte van het merk en het daarmee samenhangend imago zitten daar idd. voor veel tussen. Puur rationeel gezien is de verhouding prijs/uitrusting en prijs/inruilwaarde een tegenvaller maar daar vallen de meeste eigenaars niet over. Je krijgt er dan ook heel wat voor in de plaats.

Comment

• Ik vraag mij eigenlijk af waarom het BMW teken verborgen wordt met zo'n zwart lapje..
              Vooraan verandert er niets.. en dan toch zo'n lapje..
              Waarom is dat eigelijk?

Comment

• Hier nog wat extra pics van de M3 facelift

Hier finden Sie alles zum Thema Auto: ausführliche Tests, exklusive Erlkönig-Bilder, Kaufberatung, alles zu Verkehr & Politik, Formel 1 und aktuellen News.

Comment

• Voor de geïnteresseerden, nog eens een vooraanzicht en naar mijn mening eindelijk terug de gewonere niertjes tegenover de huidigen, is dit toch wel een stuk beter!!!!

Comment

• weet er nu echt niemand waarom de BMW tekens altijd afgedekt zijn?
                    Aangezien het kleinste kind zelfs ziet dat het een bmw is.. waarom gaan ze die tekens dan afdekken? zie foto van die rode M3, front is ongewijzigd.. en toch dat bmw teken afdekken..

Comment

• Lekt er dees jaar zo geen Tjechies boeksken, toeme toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

De nogal normale kont wordt weer vervangen door een gemene BMW-kont, as it should be in mijn ogen. BMW heeft een sportiever imago en dat past ze. Daarom dat ik deze PS een verbetering vind!

Comment

• Tamelijk absurd dat je bij bestelling nu al een FL geleverd zou krijgen, maar dat nog niemand een foto te zien gekregen heeft. Blijkbaar hebben nogal wat mensen blindelings vertrouwen in BMW...

Wat niet wegneemt dat als de wijzigingen zijn zoals voorzien (knappere, rondere niertjes, meer gesculpteerde motorkap, nieuwe voorbumper, nieuwe achterlichten die minder Koreaans aandoen, standaard 'angel eyes' ook op niet-xenon, opgewaardeerd interieur), ze toch direct weer aansluiting vinden bij de A4 en C (toch in mijn ogen). Niet slecht voor een wagen van 4 jaar oud - enkel spijtig dat we er zo lang op moeten wachten hebben en dat ze eerst een schop onder hun kont van de concurrentie nodig hadden (looks van huidige A4 en C >>>> huidige 3 berline/touring).

Comment

• Ma da kan toch ni?
                            De wet op de handelspraktijken zegt dat een verkoper zijn koper steeds voldoende te goeder trouw te informeren over de gebreken, specificaties .. van het betrokken product..
                            Als je een FL geleverd krijgt, en die komt niet overeen met hetgeen jij had bedongen bij de aankoop, dan kan je die verkoop ongedaan laten maken..
                            Als particulier tot particulier is die informatieplicht niet zo streng, maar voor een autoverkoper is dat veel strenger..
                            Geloof mij vrij.. je kan geen FL kopen, als je daar geen foto's van hebt gezien..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichten
                              Geloof mij vrij.. je kan geen FL kopen, als je daar geen foto's van hebt gezien..
                              Toch geloof ik je niet. Je kan natuurlijk wél een FL kopen zonder dat je daar foto's van hebt gezien.

Maar ik geloof niet dat wie vandaag een BMW '3 bestelt al de FL zal geleverd krijgen.

Comment

• Een verkoper zal dat heus wel meedelen aan de koper, of wat dacht je nou? Feit is ook dat, als je nu een E90 berline bestelt, nog altijd een prefacelift krijgt. BMW zal wel maken dat, wanneer de productie tot september uitverkocht is, er minstens foto's van de facelift bij de dealers zijn, en waarschijnlijk zal de facelift dan officieel al zijn voorgesteld.

Het enige probleem blijft de M3. Als je nu 'n sedan M3 bestelt met manuele bak heb je 'm nog in augustus, maar als je 'm bestelt met DCT dan is 't normaal gezien al een facelift. En op vandaag zijn er dus nog geen foto's.

En wat jij zegt is allemaal wel mooi, maar pure theorie. Als de verkoper een E90M3-koper zegt "het gaat ne facelift zijn, maar der verandert niet zoveel, een beetje de lichten achteraan en blablabla", en 'ie maakt een contract op voor 'n facelift en je ondertekent dat, dan gelooft ge toch zelf niet dat er ook maar iémand daar moeilijk over gaat doen? En je kan dus zeer zeker wel een facelift kopen als je er nog geen foto's van hebt gezien. Je kan zelfs auto's kopen die nog niet bestaan, laat staan dat je er al foto's van zou hebben gezien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
                                  Toch geloof ik je niet. Je kan natuurlijk wél een FL kopen zonder dat je daar foto's van hebt gezien.
                                  Uiteraard is dat zo. Er zijn mensen die zelfs de nog leverbare prefacelifts weigeren, en 'n facelift aankopen zonder dat daar al iets van bekend is. Porsche zat/zit (soms) ook met dat probleem, en nog andere merken ook : de eerste spypics van 'n facelift komen eraan, en een gedeelte van de geïnteresseerden voor 'n nieuwe moet al meteen de "oude" niet meer hebben.

Comment

• Ja, maar ik spreek daar niet van, ik spreek van mensen die gewoon een FL krijgen als ze nen 3 bestellen.. als ze dan hun contract niet goed lezen, en er staat wel FL in, dan kunnen ze alsnog procederen als zem lelijk vinden, maar dan schat ik de winstkansen niet zo hoog in..

Maar het is wel zo dat je een wagen kan pre orderen.. een optie op nemen als het ware..
                                    maar je kan nooit iets kopen , en dan iets krijgen wat niet hetgene is dat je had verwacht .. een oude kopen, en een nieuwe krijgen...
                                    nu ja je kan die houden enzo, no problemo.. ma als je moeilijk wil doen, en het staat niet contractueel vastgelegd.. dan kan je ze kloten

ze hebben ons vader gevraagd of hij de eerste " 4 door coupé " van bmw wou hebben.. zo dieje opt platform van de 7 me de lijn van de CS concept ( zogezegd, want volges mij gatem er ni hard op trekken)
                                    dan had em die ook kunne bestelle zonder hem te zien.. ma dan had de klant er dus wel degelijk WEET van e..

Comment

• In ieder geval, wel raar dat er nog geen goede shops zijn van de FL..
                                      met de technologie van tegenwoordig..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Uiteraard is dat zo. Er zijn mensen die zelfs de nog leverbare prefacelifts weigeren, en 'n facelift aankopen zonder dat daar al iets van bekend is. Porsche zat/zit (soms) ook met dat probleem, en nog andere merken ook : de eerste spypics van 'n facelift komen eraan, en een gedeelte van de geïnteresseerden voor 'n nieuwe moet al meteen de "oude" niet meer hebben.
                                        Wij hebben een FL in bestelling voor begin sept. De eerste lichting dus. Hebben daar ook geen foto's van gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichten
                                          In ieder geval, wel raar dat er nog geen goede shops zijn van de FL..
                                          met de technologie van tegenwoordig..
                                          Er bestaan toch een aantal photoshops? Niet dat die erg relevant zijn, of dat dit iets met technologie te maken heeft - het blijft toch gokwerk tot we de eerste officiële shots zien (of niet-officiële shots van de officiële FL ).

Ik ben sowieso erg geïnteresseerd - een 320d touring in spacegrau (eindelijk! - nu nog tiefseeblau) met alle reeds vernoemde esthetische verbeteringen - I like it...

Comment

Working...
                                          X