Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks Facelift

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW 3-reeks Facelift

A facelifted version of the latest BMW 3-Series saloon has been spied during testing. The minimal changes include: a less angular front bumper with different intakes, a more rounded grille, sharper side-skirts, muscular-looking bonnet and new headlights (CELIS LED corona rings with DRL function).
    Judging by the camouflaged boot-lid, we’ll take it the rear lights have been tweaked too.
    [Source: Autobild]

Joepie de achterlichten! Schitterend! Hopelijk minder rood en klaar glas.

Comment

Ik heb ergens gelezen dat dat gewoon de M pack voorbumper is die goed is ingepakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Ik heb ergens gelezen dat dat gewoon de M pack voorbumper is die goed is ingepakt
        De motorkap is toch ook zwaar geprofileerd...

Maakt mij niet uit, als ze de achterlichten maar veranderen.

Comment

Yes yes, laat die andere achterlichten maar snel komen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten

A facelifted version of the latest BMW 3-Series saloon has been spied during testing. The minimal changes include: a less angular front bumper with different intakes, a more rounded grille, sharper side-skirts, muscular-looking bonnet and new headlights (CELIS LED corona rings with DRL function).
            Judging by the camouflaged boot-lid, we’ll take it the rear lights have been tweaked too.
            [Source: Autobild]
            Op de eerste foto lijkt adh vh profiel vd motorkap precies of er een V8 in zit.
            De achterlichten kunnen ze alleen maar verbeteren!
            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Dat had ik wel al verwacht van die achterlichten. Wel snel voor een facelift wederom.
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                De '3 sedan ziet er zelfs knapper uit zo met z'n afgeplakte lichten, dan met de (huidige) volledig zichtbare lichten. Allez, vind ik.

Comment

Lijkt wel op een Vectra zo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                    Dat had ik wel al verwacht van die achterlichten. Wel snel voor een facelift wederom.
                    Toch niet echt? Stel dat 'ie gelanceerd wordt in Genève volgend jaar, dan is de auto al 4 jaar op de markt. Da's ongeveer de periode waarin BMW doorgaans 'n facelift brengt, na ca. 4 van de 7 jaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                      Lijkt wel op een Vectra zo
                      Reed een Vectra maar zo...

Comment

Ging die niet de voorlichten van de coupe krijgen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Toch niet echt? Stel dat 'ie gelanceerd wordt in Genève volgend jaar, dan is de auto al 4 jaar op de markt. Da's ongeveer de periode waarin BMW doorgaans 'n facelift brengt, na ca. 4 van de 7 jaar.
                          Toch al weer 4 jaar? Ik dacht dat de E90 pas in 2005 op de markt is gekomen?
                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Eerste foto's 2e kwartaal 2004, start productie november 2004.

Edith zegt : "gTa moet leren tellen." Genève 2008 zou dan nog maar een kleine 3,5 jaar zijn, salon Parijs 2008 zou een kleine 4 jaar zijn. Zoiets.
                            Last edited by ; 31/08/2007, 18:39.

Comment

Blijkbaar rijdt BMW graag op dat baantje, is dezelfde bocht waar de X6 is gepost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                Toch al weer 4 jaar? Ik dacht dat de E90 pas in 2005 op de markt is gekomen?

de 1ste E90 die je kon bestellen was vanaf januari 2005

ik heb de mijne besteld februari 2005

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                  de 1ste E90 die je kon bestellen was vanaf januari 2005

ik heb de mijne besteld februari 2005
                                  Toch niet, de eerste toegelaten E90 zijn van 12/2004. Productie is gestart derde week november 2004. Waren wel allemaal benzines, denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Toch niet, de eerste toegelaten E90 zijn van 12/2004. Productie is gestart derde week november 2004. Waren wel allemaal benzines, denk ik.
                                    benzine's ?
                                    ja dan kan het want ik heb verschillende malen gaan informeren wanneer je de E90 diesel ging kunnen bestellen indertijd en het was pas vanaf januari 2005 dat dit ging

Comment

Hoe zit het met de nieuwe motoren?

Een 320d met 200pk dacht ik gelezen te hebben in BMW-magazine.

Wat mogen ze veranderen:

- Het stuur wat minder zwaar afstellen.
                                      - Manuele zetelbediening veranderen.
                                      - De achterlichten veranderen.
                                      - de volume knop
                                      - die run-flats

Wat mogen ze niet veranderen:

- die zalig boos kijkende voorlichten ( niet die van de coupé aub)

Comment

Nog wat nieuwe fotookes.

Het design van de bumpers zal vernaderen, alsook de nieren en precies ook de motorkap...
                                        Ook is de kritiek over het design van de achterlichten de design-afdeling van BMW niet ongehoord voorbij gegeaan.
                                        Ik ben alleszins zeer benieuwd wat het resultaat gaat zijn.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                        X