Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Password reset?!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Password reset?!

Hoi, ik ben hier al zo lang niet meer geweest dat ik niet eens weet aan wie ik me moet richten, daarom post ik het hier.

Vannacht kreeg ik een mailtje met de melding dat ik een reset van mijn paswoord zou hebben aangevraagd (mocht ik negeren indien dit niet het geval zou zijn).
    Een kwartier later een tweede mail met bevestiging dat mijn paswoord effectief veranderd is.

Helft van de tekst weggevallen ... top ...

Wat ik nog wou zeggen, ik weet niet of dit een geslaagde hackpoging was of een admin die eens in mijn account wou piepen. Ik hoop eerlijk gezegd nog op dat laatste. Want als het een hack was, wees dan bij deze gewaarschuwd, ik kan echt niet instaan voor de gevolgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      Helft van de tekst weggevallen ... top ...

Wat ik nog wou zeggen, ik weet niet of dit een geslaagde hackpoging was of een admin die eens in mijn account wou piepen. Ik hoop eerlijk gezegd nog op dat laatste. Want als het een hack was, wees dan bij deze gewaarschuwd, ik kan echt niet instaan voor de gevolgen.
      Ik weet van niks. Wel goed.om u nog eens te zien hier.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Ik weet van niks. Wel goed.om u nog eens te zien hier.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Hi Namaz, insgelijks.

"Control Panel log viewing restricted." , ik heb geen toegang tot de logs, anders had ik het nagekeken wie (als dat al het geval is) admincp gebruikt zou hebben.

Als geen enkele admin 't gedaan heeft (en ik zou niemand dat kwalijk nemen aangezien ik hier toch niet meer actief was), is het wel niet zo onschuldig. Dan gaat er toch nog eens een security update moeten geïnstalleerd worden vrees ik.

En ja, HTTPS ook.

Comment

Ik ben ook al een paar maand nergens in geweest dus zou het niet weten.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
          X