Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fout meldingen op het forum.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fout meldingen op het forum.

ERROR

Invalid node id specified.
    There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Ben ik de enige die dit ziet. ??
    There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

gisteren ook heel de tijd gehad
      www.peugeotforum.be

Comment

Er blijkt een wissel van server geweest te zijn. Alle bugs en problemen zouden deze week hersteld worden. Er zijn er wel wat
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

en als je iets post blijft er een ganse tijd 'working' op het scherm staan
          als je dan een anders scherm het topic opent, is het al gepost maar kan je nog altijd niet verder op je eerste scherm wegens 'working'
          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Idem hier

Comment

We are trying to figure out what's happening...

Sorry for the inconvenience

Comment

Tapatalk zou tegen deze avond terug operationeel moeten zijn.

De foutmelding is nog "under investigation", ze vinden niet direct het probleem.

Comment

stopt ge de 'working' (in google via de bovenste tab en daar op het kruisje te klikken) en dan direct daarna terug te refreshen werkt het gewoon wel
                  www.peugeotforum.be

Comment

Vooral niet nogmaals proberen of je post verschijnt dubbel of driedubbel. Deze fout komt regelmatig wel is voor.

Comment

Zijn er nog die sinds een tijdje alleen nog een zwarte rechthoek zien voor recent geposte video’s, ipv de thumbnail ?
                      Is dit een nieuwe usersetting om de thumbnail te zien ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                        Zijn er nog die sinds een tijdje alleen nog een zwarte rechthoek zien voor recent geposte video’s, ipv de thumbnail ?
                        Ja, in de muziek topic zijn ze allemaal zwart, ik heb het zelf als ik een Youtube video op Facebook wil zetten, moet aan Youtube liggen denk ik, de vraag ook al is gesteld op Facebook trouwens, maar niet echt iemand die wist wat de oorzaak zou kunnen zijn.

Het zijn toch Youtube video's die je wil posten? Of heb je het over andere video's?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                          Klopt, idem hier. Na de update onlangs heeft het even goed gegaan maar sinds een paar weken is het een zwart schermpje. Soms werkt het nog eens, zoals vanmorgen, maar dat was slechts van korte duur
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Het is niet enkel hier, zie het ook op enkele andere forums.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Werkt er iets aan dit forum ?
                              - ik kan geen link toevoegen, hij komt niet bij in de 'preview' van de post.
                              - ik kan geen bijlage of foto uploaden: pop-up met melding 'The attachement storage directory does not exist or is not writable'.
                              - ik krijg geen email bij replies op treads die ik volg. Ik ben erop geabonneerd, mijn mail instellingen zijn goed, denk ik.

Comment

- Voor een link, gewoon tussen en zetten.
                                - Foto's op een andere site uploaden en hier de link posten ([img] [/img]). Dat werkt al jaren niet meer om een foto rechtstreeks op dit forum te plaatsen.
                                - Wat die e-mails betreft kan ik u niet helpen, dat gebruik ook niet.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Bedankt voor de info.

Comment

Working...
                                  X