Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grote ergernis topic verdwenen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Grote ergernis topic verdwenen?

Wat is er gebeurd met Het grote ergernis topic deel IX??
    Ik heb bij mijn notificaties een bericht staan dat er in dat topic gepost is, maar wanneer ik dan naar dat topic wil gaan krijg ik een pagina met het bericht:
    U hebt geen toegang tot deze pagina.
    Probeer opnieuw aan te melden, meld aan met een ander account Login of stuur een bericht naar de admin

Ik kan het topic ook nergens op het forum terug vinden, wat is er gebeurd??
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Aub http://www.autoforum.be/forum/specif...-topic-deel-ix
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Zoekfunctie hier op de site is ondermaats. Soms zoek ik naar topics hier via Google. Elke update van de site betekende een verslechtering van de functionaliteit. Probeer hier maar eens een foto of film te posten. Was vroeger poepsimpel.

Comment

Ah ik dacht al dat het verdwenen was omdat er sommigen een beetje bot tegen de schenen kwam stampen, eerder ludiek, maar dat is ook des tijds, alles persoonlijk oppakken en niks meer kunnen verdragen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Zoekfunctie hier op de site is ondermaats. Soms zoek ik naar topics hier via Google. Elke update van de site betekende een verslechtering van de functionaliteit. Probeer hier maar eens een foto of film te posten. Was vroeger poepsimpel.
          Anderzijds mogen we blij zijn dat het er nog is en vooral niks kost naar de gebruiker toe.
          Op andere forums loopt het wel anders op dat gebied. Niet tegenstaande dat ik je gelijk moet geven dat de werking niet altijd even goed is.

Comment

De zoekfunctie slaat inderdaad nergens op maar ik heb het toch gevonden.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
            X