Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Timeline laaste posts

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Timeline laaste posts

Ik zie de laatste dagen maar een zeer beperkte timeline, als ik naar "nieuwe onderwerpen" kijk.

Is hierin iets veranderd?

Moeilijk om zo bij te blijven in de topics,

Kan weinig activiteit hier iets mee te maken hebben ?

Comment

Dacht ik eerst ook, maar als ik dan door de verschillende topics scroll via "Forum", dan zie ik toch items staan, die nog jonger zijn, en niet weergegeven worden.

Comment

jocar is weggepest door de sympathiekste van allemaal, dus is ook het aantal posts drastisch naar beneden gegaan. Jammer wel... en vooral dat die zeveraar hier wel nog in de wandelgangen blijft hangen.
        www.peugeotforum.be

Comment

Jocar is nog actief maar is inderdaad gestopt met posten.
          Daardoor is er ook veel minder te lezen.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
            Jocar is nog actief maar is inderdaad gestopt met posten.
            Daardoor is er ook veel minder te lezen.
            Zo is het. Na 15 jaar mijn best doen is het stilaan genoeg geweest en ben ik gestopt met autonieuws posten. Het trol en Trump gehalte dat hier absoluut niet thuishoort heeft mij dan toch over de streep getrokken

Zoveel leuker om zelf mee te lezen en te lachen met wat sommigen hier schrijven. Dus blijven posten zou ik zeggen want ikzelf mis het voorlopig nog altijd niet
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Laat je toch niet meeslepen door al dat gebash... daar sta ik al lang boven hoor.
              Zegt meer over hen dan over jou.

Der Klugere gibt nach, zegt men in het Duits

Comment

+1 Zoals Bud Wijzer zegt. Doe gewoon uw ding zoals ge het hier altijd gedaan hebt en reageer niet op die paar trollen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Zo is het. Na 15 jaar mijn best doen is het stilaan genoeg geweest en ben ik gestopt met autonieuws posten. Het trol en Trump gehalte dat hier absoluut niet thuishoort heeft mij dan toch over de streep getrokken

Zoveel leuker om zelf mee te lezen en te lachen met wat sommigen hier schrijven. Dus blijven posten zou ik zeggen want ikzelf mis het voorlopig nog altijd niet
                  ge moet toch al langer zien dat die enkel en alleen reageert om controverse uit te lokken. klik maar eens op die zijn naam en kijk maar eens die zijn laatste posts... alleen maar zever. en door zo'n klein kind van 50+ moet ge u dan maar laten doen?
                  www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten

ge moet toch al langer zien dat die enkel en alleen reageert om controverse uit te lokken. klik maar eens op die zijn naam en kijk maar eens die zijn laatste posts... alleen maar zever. en door zo'n klein kind van 50+ moet ge u dan maar laten doen?
                    Ben ook 50+ hé

Zijn laatste posts? Jarenlange posts bedoel je? Een mens wordt dat moe hé, zeker als je ook nog probeert het forum wat draaiende te houden

En altijd opnieuw begint hij als ik iets over Mercedes schrijf. Had eens willen zien als ze zijn dure nieuwe auto beschadigd zouden afleveren? Ik zal daar nooit over zwijgen of het hun vergeven. Het is en blijft daar een incompetente bende bij die Belgische MB stealers en helpdesks, kan er ondertussen een boek over schrijven. Als particulier stel je daar niks meer voor en constant bewijzen ze dat met hun belabberde kennis van zaken. Dat zal ik dan ook vaak genoeg blijven herhalen en schrijven. Iedereen kan desgewenst wegblijven uit dat topic, hoewel hier anders vaak genoeg over dezelfde dingen geluld wordt

Terwijl kan Mr Wankel blijven bashen op EV's, zelfrijdende auto's, schrijf-of taalfouten van een member, enz..., je zou schrik krijgen om nog een topic te openen dat meneer niet aanstaat. Je wordt dan ook dadelijk door zijne hoogheid aangepakt met 'Gast' of met een ander denigrerend woord. Laat 'm maar verder trollen, met wat geluk stapt hij het vanzelf af om elders de blaaskaak gaan uit te hangen

Nuja, voorlopig heb ik er genoeg van, het meelezen bevalt mij uitstekend, zeker omdat er niet meer veel te lezen valt
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Een forum leeft van interactie tussen (veel) mensen. Dat is iets wat hier al een hele tijd ontbreekt. Met een man of vijf houd je een forum niet recht. Ook verdwijnen veel posts van minder postende mensen letterlijk uit 't zicht tussen de massa copy/paste foto's/teksten/artikels die hier welig tieren. Als er op bepaalde posts van mensen die zelden iets posten zelden tot nooit reacties komen, dan blijven die mensen weg. Fora zijn sowieso wat passé. Alles is al gezegd en echt bruikbare en nuttige info vind je ook terug op het www.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Een forum leeft van interactie tussen (veel) mensen. Dat is iets wat hier al een hele tijd ontbreekt. Met een man of vijf houd je een forum niet recht. Ook verdwijnen veel posts van minder postende mensen letterlijk uit 't zicht tussen de massa copy/paste foto's/teksten/artikels van het internet geplukt die hier welig tieren. Als er op bepaalde posts van mensen die zelden iets posten zelden tot nooit reacties komen, dan blijven die mensen weg. Fora zijn sowieso wat passé. Alles is al gezegd en echt bruikbare en nuttige info vind je ook terug op het www.

Comment

Een forum leeft van interactie tussen (veel) mensen. Dat is iets wat hier al een hele tijd ontbreekt. Met een man of vijf houd je een forum niet recht. Ook verdwijnen veel posts van minder postende mensen letterlijk uit 't zicht tussen de massa copy/paste foto's/teksten/artikels die hier welig tieren. Als er op bepaalde posts van mensen die zelden iets posten zelden tot nooit reacties komen, dan blijven die mensen weg. Fora zijn sowieso wat passé. Alles is al gezegd en echt bruikbare en nuttige info vind je ook terug op het www.
                          En dit in combinatie met achterstallig onderhoud en updates die de werking verstoren en je hebt een forum dat leeg loopt.

Ik kom nog één keer per week kijken, maar dat is het ook.

​​

Comment

Amen

Comment

Jammer, ik vind het nog altijd een leuk tijdverdrijf, zeker als mensen ook hun eigen wedervaren en auto's posten.
                              Met welke kwaaltjes dan ook.

Zelf ook vér boven de 50 ondertussen Jo, dat sterkt me alleen maar in mijn gedachten om de mening van andere mensen te relativeren en minder belangrijk te vinden ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                Zelf ook vér boven de 50 ondertussen Jo, dat sterkt me alleen maar in mijn gedachten om de mening van andere mensen te relativeren en minder belangrijk te vinden ;-)
                                Ik weet het jong, je hebt gelijk maat dit was erover. Mij constant bij alles en nog wat doelbewust opzoeken en dan in het belachelijke trekken, daar ben ik te oud voor geworden. Hij heeft hier trouwens al een paar fijne members verjaagd. Zover ga ik het wel nog niet drijven om voor een trol te vertrekken

En trouwens je kunt hieronder zelf lezen dat als er geen foto's en artikels gepost worden er meer leden zouden zijnn, dus...

Ook verdwijnen veel posts van minder postende mensen letterlijk uit 't zicht tussen de massa copy/paste foto's/teksten/artikels die hier welig tieren. Als er op bepaalde posts van mensen die zelden iets posten zelden tot nooit reacties komen, dan blijven die mensen weg.

Comment

Ik ben met het laatste niet akkoord ;-)

Keep'm coming wat mij betreft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

En trouwens je kunt hieronder zelf lezen dat als er geen foto's en artikels gepost worden er meer leden zouden zijnn, dus...
                                    Dat zeg ik niet, ik zeg wel dat er meer (bestaande) leden minder snel geneigd zouden zijn om het schip te verlaten. Ik begrijp dat je er hier wat leven in wilt houden, maar met een overload aan copy/paste artikels/foto's van het internet geplukt gaat dat echt niet lukken. Ik denk dat dat ook wel al duidelijk is. Het is niet interessant genoeg met als logisch gevolg dat de interactie daalt en mensen uiteindelijk afhaken. Niet aanvallend bedoeld, ik geef het gewoon mee. Meer ga ik er ook niet over zeggen.

Comment

Dat zeg ik niet, ik zeg wel dat er meer (bestaande) leden minder snel geneigd zouden zijn om het schip te verlaten. Ik begrijp dat je er hier wat leven in wilt houden, maar met een overload aan copy/paste artikels/foto's van het internet geplukt gaat dat echt niet lukken. Ik denk dat dat ook wel al duidelijk is. Het is niet interessant genoeg met als logisch gevolg dat de interactie daalt en mensen uiteindelijk afhaken. Niet aanvallend bedoeld, ik geef het gewoon mee. Meer ga ik er ook niet over zeggen.
                                      Duidelijk? Nu is het helemaal stil geworden. En trouwens hier zitten ook honderden bezoekers waar ik dat voor deed, voor 10 actieve members en een trol moest ik dat inderdaad niet doen

Ik heb dat copy/paste ook niet uitgevonden hé. Hoe start je anders een topic over 'nieuwe auto's, scoops enz? Dat gebeurde al toen ik ermee begon 15 jaar geleden en als ik dat niet verder gedaan had bij de splitsing met AM was het hier al jaren geleden afgelopen geweest.

Maar ok, je zult wel gelijk hebben zeker? Het zal mijn schuld wel zijn dat iedereen hier afgehaakt is. Grappig!

Comment

Het is wel inderdaad zo dat als er iemand nieuw iets komt vragen er weinig antwoorden komen.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                        X