Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Timeline laaste posts

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Kip en het ei natuurlijk hé? Je moet ook al kunnen antwoorden op specifieke vragen natuurlijk, en als de poel van deelnemers steeds kleiner wordt, is het steeds moeilijker.

Bij het "afscheurforum", is het nog net iets beter, maar daar gaat het ook zienderogen achteruit, jammer genoeg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
      Het is wel inderdaad zo dat als er iemand nieuw iets komt vragen er weinig antwoorden komen.
      Logisch toch er zijn nog weinig nieuwe leden. Ik zie onderaan wel vaak fake accounts verschijnen uit de hele wereld. Weer ergens een infiltratie van buitenaf waar ze blijkbaar niks kunnen aan doen.

Ook worden de vragen vaak in het verkeerde onderdeel gepost, zo staan er tientallen of zelfs meer vragen op de verkeerde plaats en natuurlijk ook omdat er weinig actieve leden zijn.

Misschien eens in de 'Feedback' kijken, daar heb ik door de jaren heen heel wat topics geopend om oa. topics, titels enz aan te laten passen of op de juiste plaats te zetten. Je moet ook medewerking krijgen hé

Het hele forum is één chaos, de werking sucks, zit vol met bugs en niemand die er iets aan doet, op dat gebied mag er wel een voorbeeld genomen worden aan AM. De werking is daar super

Ofwel kun je ook alle onderdelen en topics verwijderen en alles in 1 topic zetten, probleem opgelost. Of nog beter, een Whatsapp groep openen

Zonder orde, opvolging en onderhoud is dit forum sowieso gedoemd om te verdwijnen

En nu ik toch bezig ben, dit staat sinds vorige week op de verkeerde plaats. Dat kun je misschien aanpassen?

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
      X