Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon Brussel 2023 - De Premières: Deel 1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autosalon Brussel 2023 - De Premières: Deel 1

[B]Autosalon Brussel 2023 - De Premières: Deel 1[/B]

​[B]Er staan een heleboel premières op het Autosalon van Brussel, dat plaatsvindt van 14 tot 23 januari 2023 in de Brussels Expo (Heizel). AutoGids presenteert deel 1 van zijn video-overzicht met de belangrijkste nieuwigheden op de Brussels Motor Show 2023.[/B]

[ATTACH=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","title":"Deel-1.jpg","data-attachmentid":6548361}[/ATTACH]

Na twee jaar afwezigheid is het Autosalon van Brussel terug van weggeweest. De 100ste editie ondergaat een heleboel wijzigingen, maar het blijft een echt autofeest dat de autofans en de autokopers verenigt.

Zowat 95% van de Belgische automarkt tekent present op de Brussels Motor Show, die georganiseerd wordt van 14 tot 23 januari in de Heizelpaleizen van Brussels Expo. Er vallen bovendien een heleboel nieuwigheden te rapen. AutoGids-journalist Steven Appelmans neemt je mee voor "De Premières: Deel 1".

=> [URL="https://www.autogids.be/autovideos/videos-van-de-redactie/autosalon-brussel-2023-video-premieres-1.html"]Het artikel raadplegen [/URL]​​
    Bijgevoegde Bestanden

Spijtig dat de codes en tags niet werken.
    IRIDIUM
    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
    Helderzienden

Comment

edit
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Vandaag geweest en twas maar flauwtjes.. de hal van. 007 was wel indrukwekkend.

Comment

Normaal ga ik altijd, maar nu pas ik, het enige dat in de spotlight staat zijn toch elektrische en hybride toestanden en als er dan iets speciaal staat, gelijk de Type R, valt deze gewoon niet te verkrijgen...
          Prijzen van nieuwe auto's zijn ook niet meer normaal tegenwoordig.

Comment

Working...
          X