Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Custom Car Cleaning - Vac 'N Blow

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Custom Car Cleaning - Vac 'N Blow

Vac ’n Blow

Na enige tijd testen en proberen komen we tot een conclusie:
    De ideale oplossing voor het drogen van de auto !

Persoonlijk vind ik het vreselijk irritant als de auto mooi gedetailed is, je twee meter rijdt en er water uit de achterlichten of vanachter de kentekenplaat druipt.
    Resultaat: kalkvlekken op de auto en een smet op het eindresultaat.

Een compressor biedt weliswaar uitkomst, maar deze is vaaj nogal robuust en moeilijk te transporteren.
    Deze 1000 Watt Vac ’n Blow daarentegen is naar onze mening de uitkomst voor de professionele detailer en de enthousiaste hobbyist.
    Compact, lichtgewicht, makkelijk hanteerbaar, multifunctioneel drogen / zuigen en helemaal compleet met muurbeugel, slang en verschillende opzetstukken.

Simpel de stekker in het stopcontact en hij is klaar voor gebruik.
    Monteer de slang aan de ene kant om te drogen, en monteer hem simpelweg aan de andere kant om te zuigen.
    Geen ellende met stofzuigerzakken en ingewikkelde filtersystemen, enkel de twee clips loshalen en de cilinder uitkloppen boven de prullenbak.

Vanaf eind mei / begin juni verkrijgbaar via onze webshop.
    Reserveer nu alvast een exemplaar om er zeker weten eentje te bemachtigen !

Prijs € 169,95
    Pré orders zullen hierin tegemoet gekomen worden in de vorm van een kleine attentie

Demonstratie:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=XoLgq8DXOwM

Met glanzende groeten,

Bart Philippens
    Custom Car Cleaning

Ik gebruik dit hiervoor:

Comment

Ik moet ook zo een ding!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
        Vac 'n blow: Titel van de laatste Rami productie?
        Is het dat niet?

Damn dan moet ik mijn post hierboven aanpassen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
          Vac 'n blow: Titel van de laatste Rami productie?
          De naam is inderdaad redelijk op het randje

Ik zeg: Bij meer interesse kunnen we best eens kijken voor een groupbuy.
          Dan kan misschien nog wat aan de prijs gedaan worden of gratis verzending bijvoorbeeld

Comment

Geen idee hoe wij ooit zonder hebben kunnen werken
            Maar dan echt hé !

Als je ziet hoeveel water nog uit de wagen loopt zelf na het drogen met de waffle weave towels ...
            Je vraag je af waar dat water vroeger dan naartoe ging ... meestal over de lak met de strepen en water vlekken als gevolg

Wij werken en verkopen wel de black baron. Die zuigt wel niet ... (letterlijk dan hé, niet dat de vac n blo slecht is :p)

Doet me eraan denken dat ik die in de shop moet gooien, ligt hier al een aantal weken op stock
            Pff, tijd is een luxe ...

Comment

Vac 'n' blow... starring The Black Baron!

uhu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Vac 'n' blow... starring The Black Baron!

uhu
                Fuel heeft mijn black baron al gezien ...

En mayo heeft er zelf al mee gespeeld

Comment

Blaast de Black Baron trouwens ook geen warme lucht?

Moest ik geen perslucht hebben dan zou ik zoiets ook wel overwegen hoor... Maar een hele auto daarmee drogen lijkt me wel wat teveel van het goede.
                  Ik gebruik perslucht om het water uit lijsten, sloten, spiegels, nummerplaten, logo's... te blazen maar de rest met mf.

Zuigt dat ding goed trouwens? Te vergelijken met een degelijke stofzuiger?
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                    Blaast de Black Baron trouwens ook geen warme lucht?
                    Yup, maar niet aan héél heet.

De black baron is wel nog anders dan de vac & blow. De black baron blaast veel breder en harder. Je kan van op 1 meter afstand de wagen helemaal droog blazen mocht je dat willen ...

Nadeel is dat je de stofzuiger functie niet hebt. Maar daarvoor hebben wij george hé

Comment

De Black Baron blaast de warmte van de motor en niet van een verwarmingselement. Grootste nadeel aan die verwarmingselementen is dat de lucht te warm wordt (haardrogerniveau) waardoor water niet alleen weggeblazen wordt maar ook verdampt. Bijgevolg blijven er (te) veel kalkplekken na. Door geen zo'n super warme lucht te gebruiken combineer je t voordeel van warme lucht (sneller droog) met het ontbreken van kalkplekken.

Comment

Uuuuh......het gaat hier over de Vac 'N Blow, een apparaat wat tenminste ook nog kan zuigen hé...
                        Warme lucht (vanaf de motor) blaast hij inderdaad ook, goed dat jullie het aanhalen, ik was het vergeten erbij te vermelden.

@ Jochen: De zuigkracht vind ik zeer zeker goed, doet eigenlijk niks onder voor de vele krachtigere stofzuiger die we eerst ernaast hadden. Ook geen gedoe met filterzakken e.d. Enkel de hoes uit de cilinder halen, uitkloppen indien nodig en hoppa.......weer gaan met die banaan

Een hele auto drogen vind ik persoonlijk ook overdone, maar er zijn mensen die het super vinden. Zelf gebruik ik hem puur voor alle kieren en naden na te drogen. Er is niets zo irritant als willen polijsten en er komt een straal water vanachter de kentekenplaat met vlekken en splatters als gevolg

Comment

Of de typische "ik-kom-van-de-carwash" strepen als je de eerste keer je deur open en dicht doet dat er een sloot water uit je spiegels langs je deur naar beneden loopt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Of de typische "ik-kom-van-de-carwash" strepen als je de eerste keer je deur open en dicht doet dat er een sloot water uit je spiegels langs je deur naar beneden loopt.
                            Plezant is dat é

Comment

Heb ook al een dikke maand een vac 'n blo en ik ben er ook helemaal gek van!!! Wat water er nog uit de kieren en randen komt is ongelofelijk!!!
                              Ook de stofzuigfunctie is enorm krachtig ...

Welke vac 'n blo is dit? Ik ben zelf in het bezit van de 4pk versie, maar heb hem toch iets meer als dit betaald

Comment

De Black Baron blaast de warmte van de motor en niet van een verwarmingselement. Grootste nadeel aan die verwarmingselementen is dat de lucht te warm wordt (haardrogerniveau) waardoor water niet alleen weggeblazen wordt maar ook verdampt.

Comment

ik heb ok zo een baron en ben er super tevreden van ! maar hem gebruiken om de ganse wagen te drogen heb ik na een paar keer toch opgegeven .. gaat wel maar neemt teveel tijd in beslag .. .de eerste keren waren mijn auto's dan ook nog maar net bij den Bert geweest en vloog het er bijna vanzelf af Ik ga er meestal eerst eens snel over met den baron , dan met de waffeldoek en detailer en daarna nog eens even de kieren en spleten droogspuiten en nawrijven met een doek .

Comment

Heb er ook zo eentje besteld bij Bart. Bedoeling bij mij is vooral om een goeie stofzuiger te hebben speciaal voor mijn wagen. De blaasfunctie is ook zeer belangrijk om onmiddellijk na het wassen te kunnen verder gaan met onderhoudswerken zonder steeds met natte doeken te maken te hebben.
                                    Om een ganse wagen te drogen vind ik dat er eigenlijk een beetje over. Ik denk ook niet dat dit de bedoeling is van het toestel.
                                    BMW M2 Coupé
                                    Audi S5
                                    Nobody is Perfect!

Comment

vac'n blow :

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk Berichten
                                      Heb er ook zo eentje besteld .
                                      Om een ganse wagen te drogen vind ik dat er eigenlijk een beetje over. Ik denk ook niet dat dit de bedoeling is van het toestel.

Ik denk dat het wel degelijk zijn nut heeft om bvb een auto helemaal te drogen :

als ie goed in de wax staat en je spoelt na met regenwater (of kalkvrij) dan blaas je makkelijk al het water uit de kieren én het loopt van je lak naar beneden.

Het weinige water dat je dan nog hebt , droogt dan op zonder plekken ....(in theorie toch )

Nu heb ik wel meer dan 10 droogdoeken en gebruik per auto er minstens 2 , met zo'n toestel zal het al met een halve doek gaan denk ik .

Lijkt me wel iets voor bij de krasstraat(carwash ) : eerst zelf manueel wassen(in de wasbox) en dan 1 euro in de muur stoppen en met je auto door de windtunnel en.....droog !

Als dit zou kunnen , ik ben voor !

Comment

't Is maar een vraag, maar bestaat het risico niet dat ge vuiligheid op de wagen blaast van een vorige 'zuigbeurt'?

Comment

Working...
                                        X