Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chemical Guys - citrus wash daily (orange) + Karcher Foam Gun

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Chemical Guys - citrus wash daily (orange) + Karcher Foam Gun

Chemical Guys - Citrus wash daily Orange in combinatie met een Karcher Foam Gun

Adviesprijs: 11.95 euro

PH neutrale autoshampoo die ik als "snow foam" gebruik omwille van het feit dat je nogal moeilijk aan "echte" snowfoam solutions geraakt in de Benelux. Omdat hij op basis is geformuleerd van de Maxi Suds II formule krijg je namelijk een zeer rijk schuim, zelfs beter dan echte snow foam solutions vind ik persoonlijk. Het is ook eens 100% biologisch afbreekbaar, dus ik krijg ook geen heibel met m'n schoonvader die het goedje op z'n oprit ziet weglopen

Benodigdheden en toepassing:
    - Karcher of andere foam gun + natuurlijk een hogedrukreiniger
    - 0.5 a 0.75cm orange daily in het foam gun doen en verder vullen met water
    - op de wagen spuiten en zo'n 5min laten intrekken en afdruipen (ik spuit het op droge wagen)
    - dan wagen afspuiten met Karcher en erna aan de wasbeurt beginnen met emmer en washandschoen

Foto's:

=> deze is na zo'n 3min intrekken getrokken!

=> deze is getrokken na het inspuiten van de volledige wagen...

Te verkrijgen: http://www.chemicalguys.nl/index.php...nge-daily.html

das iets wat ik nog niet onder de knie hebben, het verkrijgen va het mooie dikke schuim

onlangs ook de foamkit aangekocht voor op de karcher

maar denk dat de verhoudingen van het product nog niet perfect zijn

Comment

Ik doe er gewoon een 7 a 10mm product in, dat helemaal opvullen met water, schudden en

Het is wel zo dat die mengverhouding aan het ding zelf, soms wel moeilijk af te stellen is, als ik er per ongeluk aan gedraaid heb... Dan moet ik ook effe zoeken, maar de 7 a 10mm afhankelijk van hoe vuil hij is levert toch zeker het schuim dat je op de Discovery ziet.... (Met de orange daily wel te verstaan, want ik heb al vanalles geprobeerd en niets levert dit resultaat, echt top product...)

Comment

Ik gebruik de autobrite foamgun en foam. En tot hiertoe ook zeer tevreden van. Wist zelfs niet dat Karcher dit beschikbaar had.
        Had eerst wat moeite met de juiste verhoudingen te zoeken, maar eens gevonden word het een fluitje van een cent.

Beide na een goeie 5 min na foamen genomen.

Ik ga wel eerst even met de lans over de wagen dat het losse vuil er al af is. Weet niet of dit echt nodig is, maar kheb het altijd zo al gedaan.

Comment

Working...
        X