Chemical Guys - Citrus wash daily Orange in combinatie met een Karcher Foam Gun
Adviesprijs: 11.95 euro
PH neutrale autoshampoo die ik als "snow foam" gebruik omwille van het feit dat je nogal moeilijk aan "echte" snowfoam solutions geraakt in de Benelux. Omdat hij op basis is geformuleerd van de Maxi Suds II formule krijg je namelijk een zeer rijk schuim, zelfs beter dan echte snow foam solutions vind ik persoonlijk. Het is ook eens 100% biologisch afbreekbaar, dus ik krijg ook geen heibel met m'n schoonvader die het goedje op z'n oprit ziet weglopen
Benodigdheden en toepassing:
- Karcher of andere foam gun + natuurlijk een hogedrukreiniger
- 0.5 a 0.75cm orange daily in het foam gun doen en verder vullen met water
- op de wagen spuiten en zo'n 5min laten intrekken en afdruipen (ik spuit het op droge wagen)
- dan wagen afspuiten met Karcher en erna aan de wasbeurt beginnen met emmer en washandschoen
Foto's:
=> deze is na zo'n 3min intrekken getrokken!
=> deze is getrokken na het inspuiten van de volledige wagen...
Te verkrijgen: http://www.chemicalguys.nl/index.php...nge-daily.html
Adviesprijs: 11.95 euro
PH neutrale autoshampoo die ik als "snow foam" gebruik omwille van het feit dat je nogal moeilijk aan "echte" snowfoam solutions geraakt in de Benelux. Omdat hij op basis is geformuleerd van de Maxi Suds II formule krijg je namelijk een zeer rijk schuim, zelfs beter dan echte snow foam solutions vind ik persoonlijk. Het is ook eens 100% biologisch afbreekbaar, dus ik krijg ook geen heibel met m'n schoonvader die het goedje op z'n oprit ziet weglopen
Benodigdheden en toepassing:
- Karcher of andere foam gun + natuurlijk een hogedrukreiniger
- 0.5 a 0.75cm orange daily in het foam gun doen en verder vullen met water
- op de wagen spuiten en zo'n 5min laten intrekken en afdruipen (ik spuit het op droge wagen)
- dan wagen afspuiten met Karcher en erna aan de wasbeurt beginnen met emmer en washandschoen
Foto's:
=> deze is na zo'n 3min intrekken getrokken!
=> deze is getrokken na het inspuiten van de volledige wagen...
Te verkrijgen: http://www.chemicalguys.nl/index.php...nge-daily.html
Comment