Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Valma - Chrome Cleaner 100ml

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Valma - Chrome Cleaner 100ml

Met dit supercheap magische productje had ik al eens het chroom van de A6 onder handen genomen, wat een verschil! Ook aluminium kan je met dit product onder handen nemen. Spijtig genoeg geen voor - en na foto's genomen...

De tube:

Kostprijs: €3,25

Gebruik:
    - tube goed schudden voor gebruik!
    - met een zacht stuk keukenrol een dotje product uitwrijven over het te behandelen deel, best met denkbeeldige zone's werken. Zo vergeet je geen plekken...
    - eens het product droog is geworden wrijf je het poeder er af met een propere microvezeldoek. Goed wrijven en je krijgt een zacht en blinkend resultaat! Zorg er ook zeker voor dat er geen product achterblijft op plastic/rubber. Het laat sporen na!

Vandaag heb ik de douchekop van de buitendouche eens gepoetst... Eén kant is gedaan, de andere nog niet. Kijk zelf maar:

Echt een wonderproductje, en nog eens belachelijk goedkoop ook!

De chrome cleaner van Eres is ook zo'n topproduct voor géén geld, zo'n flesje kost net géén 2,5 euro en levert prachtig resultaat
    www.opelklassiek.be

Comment

ik heb een aantal jaar geleden deze motor gerestaureerd:

toen heb ik die tube ook veel vuldig aangesproken, ik deed het wel anders gezien mijn chroom toen al redelijk 'op' was.

chroom met roest pitten in bijvoorbeeld;
      -machinaal op een laag toerental met een zachte staal borstel de roest pitten verwijderen
      -het chroom met polierpasta en polierborstels polieren dus, middeltoerental en hoge druk.
      -met een wattenborstel opblinken met chromecleaner op hoog toerental en lichte druk
      -onderhouden met Neverdull.
      resultaten:
      (linkse object)
      2015 BMW S1000R
      2010 Renault Clio RS Cup
      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Working...
      X