Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Turtle wax Wet 'n' black

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Turtle wax Wet 'n' black

Turtle wax, wet 'n' black
    inhoud: 500ml
    prijs: +-€9

gebruik: banden en plastic

hoe? Volgens de gebruiksaanwijzing 10-15cm verwijdert van het oppervlak erop spuiten en laten drogen.

Mijn bevinding:

Het product het geeft een diepe glans aan alles wat zwart is, alleen kan je er best zuiniger mee omspringen dan de handleiding je probeert wijs te maken.

Ik gebruik dit product na de wekelijkse wasbeurt op mijn bumpers en 1 keer om de 3 weken op de banden zelf. Het product houd het lang vol op de banden zelfs al heb in regen gereden, eens droog is de band mooi zwart en glanst hij gedurende 2 weken, de 3de week verdwijnt de glans wel.

aanbrengen doe je best als volgt; het oppervlak waarop je de spray wil gebruiken met spons/borstel water en zeep reinigen, vervolgens wachten tot het onderdeel volledig droog is. Vervolgens neem je een doek die mag vuil worden en vernevel je een klein beetje product gelijk matig over het oppervlak van het onderdeel, wrijf open met de doek, laten drogen en je bent klaar.

mijn resultaten: glimmende bumpers en glimmende banden, zeker het proberen waard. fotos van de resultaten komen zeker nog online.
    2015 BMW S1000R
    2010 Renault Clio RS Cup
    1987 Volkswagen Golf GTI

enig idee of dit zou kunnen helpen om mij grijs cabriodak terug mooi zwart te krijgen?

Comment

IS het een vinyl of een stoffen dak? In geval van vinyl zou dat kunnen lukken maar er bestaan betere dingen voor.

In geval van een stoffen dak zeker niet! Eerder dit dit en dan dit
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
        IS het een vinyl of een stoffen dak? In geval van vinyl zou dat kunnen lukken maar er bestaan betere dingen voor.

In geval van een stoffen dak zeker niet! Eerder dit dit en dan dit
        het is een vinyl dak, voor stoffen daken vind ik genoeg producten maar voor vinyl bijna geen
        heb al wel eens valma plastishine geprobeerd, werkt goed op andere zwart plastic maar niet op vinyl daken

Comment

Renovo heeft ook producten voor vinyl daken

cleaner:

Ik heb laatst een vinyl dak behandelt met Poorboy's trim restorer. Gaf een mooi resultaat, op voorhand wel goed reinigen met APC 1:10 en een zachte borstel.
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
          X