Showroomfinish BDF chemicals en microvezeldoek gebruikt , super resultaat en niet duur . Koste mij 12 Euro voor 750 ml.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Showroomfinish
Collapse
X
-
Hoe groot was die showroom die je voor 12€ gekuist hebt.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenHoe groot was die showroom die je voor 12€ gekuist hebt.
Sent from here
Nogtans, ik ben er zeker van dat deze persoon zich niet geregisteeerd heeft enkel om hier het product te komen promoten? ><
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DFZW Bekijk Berichten...... , Belgisch product , we mogen toch trots zijn hee op ons landje !
Showroom-shine , 10 liter , te verdunnen 1/3 en alzo bekomt ge een product dat +- 2 € / liter kost.......en net hetzelfde doet dan dat andere .....
Of koop het in een 1000 ml-verpakking en leng het aan zoals beschreven hierboven : 4 € ......
Maar ...........ieder zijn voorkeur hee !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenKenotek : volgens mij ook een Belgisch product
Showroom-shine , 10 liter , te verdunnen 1/3 en alzo bekomt ge een product dat +- 2 € / liter kost.......en net hetzelfde doet dan dat andere .....
Of koop het in een 1000 ml-verpakking en leng het aan zoals beschreven hierboven : 4 € ......
Maar ...........ieder zijn voorkeur hee !
Alleen laat die een vettige laag achter, heb mijn auto een jaar gewassen met Kenotek en zou het niet meer doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DFZW Bekijk BerichtenProducten van Car star bestaan reeds 30 jaar en hebben al menig auto liefhebbers overtuigd. Wees eens fier dat wij ook in ons eigen land een " merk " hebben. Overtuig u zelf en test de car star producten.
het is hier al lang duidelijk dat jij belang hebt bij de verkoop van dit product.
Comment
-
Staaltje om te testen
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenIk wil ook wel een staaltje
Mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DFZW Bekijk BerichtenVan harte dank krikkie , wij sturen jou graag een staaltje.
Mvg
Zal t product eerst eens testenToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Ik koop nooit iets zonder het te testen. 😄den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment