Tuurlijk niet, het maakt alleen meer indruk op iemand die er niks van kent.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Showroomfinish
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DFZW Bekijk Berichtenawel super groot , Belgisch product , we mogen toch trots zijn hee op ons landje !
Groetjes
https://www.youtube.com/watch?v=Y5IbEDE1Si0
Ik zweer bij meguiars. En waarom : omdat ik de man die ze aan mij verkoopt blindelings vertrouw. En omdat diezelfde man zelfs een ganse dag opoffert om mij te overtuigen van een deftige detailing behandeling op een van mijn wagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenAangekomen, zal t maandag eens testen.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenIdem, hier ook net angekomen.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Bedankt Crocky voor je bijdrage - goed is goed en daarvoor staan wij. En uiteraard bestaan er nog veel goede andere merken maar dit is een Belgisch product en we moeten onze economie doen groeien toch.Oorspronkelijk geplaatst door crocky Bekijk BerichtenHeb het thuis staan en reeds enkele malen gebruikt voor fiets, auto en ja zelfs vensters te kuisen. Ik ben er tevreden van. Ik ben natuurlijk wel geen zot op gebied van kuiswerk.
Comment
-
Is het mogelijk mij ook een staaltje bezorgen? Ik moet mijn wagen namelijk nog eens dringend soignerenThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Vandaag afgehaald bij de post.
Het is nog geen klein staaltje. 😃
Dit weekend eens testen.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenVandaag afgehaald bij de post.
Het is nog geen klein staaltje.
Dit weekend eens testen.
Sent from hereToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Juist is gebruikt. Geeft wel propere glans. Makelijk uit te poetsen.
Enige nadeel dat ik er aan vond was de geur, kan aan mij liggen ook natuurlijk, maar werd mottig van de redelijk harde citrus geur.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenHoe werkt dit eigenlijk juist, en hoe lang blijft de werking ervan?
Zoals bij vele industriën staat ook bij de Car care producenten de technologie niet stil.
Men zoekt altijd op R&D vlak naar doorbraak in een betere glans en een nog betere krasbestendigheid bescherming van lak tegen weer en wind enz. Nano technologie is oa een toepassing in de deze chemische samenstelling.
Maar wat is Nanotechnologie , en hoe werkt het , wat zijn de voordelen ?
De Wikipedia definitie van nanotech is :
Nanotechnologie is de techniek die het mogelijk maakt te werken met deeltjes in de grootte-orde van nanometers (afkorting nm, een miljardste van een meter).
Dit is een schaal van grootte die net boven die van atomen (0,060 nm tot 0,275 nm) en eenvoudige moleculen ligt. Een criterium is dat een structuur in op zijn minst één dimensie minder dan 100 nanometer groot is. Veelgebruikte toepassingen van nanotechnologie zijn de emulsie van kleine deeltjes ('nanodeeltjes' in coatings).
Om u een idee te geven nano particles kunnen honderden keren in een menselijk haar.
Uw vraag hoe werkt het ?
Nano-deeltjes zijn veel kleiner dan de deeltjes van een gemiddelde product en zorgen voor een gelijkmatiger en gladder barrière op uw lak oppervlak. Dit wordt het best geïllustreerd in het diagram hieronder. De keuze van de grondstoffen die gebruikt worden in Car star showroomfinish geven dit als resultaat. U mag rekenen dat de laag enkele weken op uw lak blijft . NB. Niet op voorruit gebruiken .
Links de dichtheid van Car star showroomfinish op de laklaag en rechts een minder gesloten polisch oppervlak.
nano 2.jpg
Vragen ? mail naar bdf.specialities@outlook.com
Mvg ,
Francis
Comment
Comment