Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Showroomfinish

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Tuurlijk niet, het maakt alleen meer indruk op iemand die er niks van kent.

Comment

Beste Krikkie ,

Stuur je ons nog je adres door aub. Ja de groepsaankoop kan interessant zijn binnenkort.

Comment

Zal ik doen.
        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Aangekomen, zal t maandag eens testen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DFZW Bekijk Berichten
            awel super groot , Belgisch product , we mogen toch trots zijn hee op ons landje !

Groetjes

https://www.youtube.com/watch?v=Y5IbEDE1Si0
            Een product dat je en op je lak en op je vensters spuit? Als ik dan doe dan draait mijn vader zich in zijn graf om en pakt al mijn mooie erfstukken terug af

Ik zweer bij meguiars. En waarom : omdat ik de man die ze aan mij verkoopt blindelings vertrouw. En omdat diezelfde man zelfs een ganse dag opoffert om mij te overtuigen van een deftige detailing behandeling op een van mijn wagens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
              Aangekomen, zal t maandag eens testen.
              Idem, hier ook net angekomen.
              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                Idem, hier ook net angekomen.
                Hier is het aangeboden maar ik was niet thuis.

Sent from here
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Heb het thuis staan en reeds enkele malen gebruikt voor fiets, auto en ja zelfs vensters te kuisen. Ik ben er tevreden van. Ik ben natuurlijk wel geen zot op gebied van kuiswerk.

Comment

Bedankt Crocky voor je bijdrage - goed is goed en daarvoor staan wij. En uiteraard bestaan er nog veel goede andere merken maar dit is een Belgisch product en we moeten onze economie doen groeien toch.
                    Oorspronkelijk geplaatst door crocky Bekijk Berichten
                    Heb het thuis staan en reeds enkele malen gebruikt voor fiets, auto en ja zelfs vensters te kuisen. Ik ben er tevreden van. Ik ben natuurlijk wel geen zot op gebied van kuiswerk.

Comment

ook aangekomen hier

Comment

Is het mogelijk mij ook een staaltje bezorgen? Ik moet mijn wagen namelijk nog eens dringend soigneren
                        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Vandaag afgehaald bij de post.
                          Het is nog geen klein staaltje. 😃
                          Dit weekend eens testen.

Sent from here
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                            Vandaag afgehaald bij de post.
                            Het is nog geen klein staaltje. ��
                            Dit weekend eens testen.

Sent from here
                            Idd, kunnen we een jaar mee verder

Comment

Hallo , Tof te horen dat het staal car star showroomfinish BDF chemicals is aangekomen op de 4 locaties.
                              Het wordt een lente weekend dus ideaal om je car te laten pronken!

We kijken alvast uit naar jullie ervaring .

Groeten,
                              Francis

Comment

Juist is gebruikt. Geeft wel propere glans. Makelijk uit te poetsen.

Enige nadeel dat ik er aan vond was de geur, kan aan mij liggen ook natuurlijk, maar werd mottig van de redelijk harde citrus geur.
                                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

vandaag eens getest resultaat is goed volgens mij al heb ik nog geen ervaring met producten zoals deze
                                  vindt het wel handig dat je het gewoon op alles kan gebruiken

Comment

Hoe werkt dit eigenlijk juist, en hoe lang blijft de werking ervan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                                      Hoe werkt dit eigenlijk juist, en hoe lang blijft de werking ervan?
                                      Heel mooi resultaat !

Zoals bij vele industriën staat ook bij de Car care producenten de technologie niet stil.
                                      Men zoekt altijd op R&D vlak naar doorbraak in een betere glans en een nog betere krasbestendigheid bescherming van lak tegen weer en wind enz. Nano technologie is oa een toepassing in de deze chemische samenstelling.

Maar wat is Nanotechnologie , en hoe werkt het , wat zijn de voordelen ?
                                      De Wikipedia definitie van nanotech is :
                                      Nanotechnologie is de techniek die het mogelijk maakt te werken met deeltjes in de grootte-orde van nanometers (afkorting nm, een miljardste van een meter).
                                      Dit is een schaal van grootte die net boven die van atomen (0,060 nm tot 0,275 nm) en eenvoudige moleculen ligt. Een criterium is dat een structuur in op zijn minst één dimensie minder dan 100 nanometer groot is. Veelgebruikte toepassingen van nanotechnologie zijn de emulsie van kleine deeltjes ('nanodeeltjes' in coatings).
                                      Om u een idee te geven nano particles kunnen honderden keren in een menselijk haar.

Uw vraag hoe werkt het ?
                                      Nano-deeltjes zijn veel kleiner dan de deeltjes van een gemiddelde product en zorgen voor een gelijkmatiger en gladder barrière op uw lak oppervlak. Dit wordt het best geïllustreerd in het diagram hieronder. De keuze van de grondstoffen die gebruikt worden in Car star showroomfinish geven dit als resultaat. U mag rekenen dat de laag enkele weken op uw lak blijft . NB. Niet op voorruit gebruiken .

Links de dichtheid van Car star showroomfinish op de laklaag en rechts een minder gesloten polisch oppervlak.
                                      nano 2.jpg

Vragen ? mail naar bdf.specialities@outlook.com

Mvg ,

Francis

Comment

Werkte goed, op mijn dak wat veel gebruikt en kreeg t niet helemaal opengewreven.
                                        Maar de rest is merkbaar glanzender.

Comment

Dan kun je toch beter een wax gebruiken om de 4 maanden dan om de 2 weken dat spel.

Comment

Working...
                                          X