Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorruit kuisen met de zon erop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
    Ik doe dat ook steeds met QD.
    Nooit last van strepen.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
    Ruitenwissers trekken steeds een waas als dat spul op je voorruit komt.
    Ik moet eerst mijn voorruit afdrogen en dan pas de QD gebruiken maar vergeet dat telkens waardoor er toch op beland. Vind het vervelend.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Mijn vrouw wast de autoruiten gelijk ze de ruiten v/h huis wast,met een scheutje azijn in het water,wel gaat ze er dan over met zo'n speciale doek voor glas ..allemaal geldklopperij diene brol,da's mijn gedacht erover..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
        Ruitenwissers trekken steeds een waas als dat spul op je voorruit komt.
        Ik moet eerst mijn voorruit afdrogen en dan pas de QD gebruiken maar vergeet dat telkens waardoor er toch op beland. Vind het vervelend.

die waas trekt toch direct weg? Alé, bij mij toch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
          die waas trekt toch direct weg? Alé, bij mij toch.
          Da's waar maar toch liever zonder.
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
            heb je dan geen film(pje) op je ramen liggen ? (zichtbaar van binnen naar buiten, bij lage zon)
            Lichte waas bij terugkomen van de ruitenwissers, maar die verdwijnt direct. Voor mij geen probleem. Ruiten zijn nu tenminste proper en geen strepen meer. De hierboven beschreven methode zal allicht goed zijn, maar nogal omslachtig. Deze namiddag nog 2 wagens gedaan. Ruiten worden eerst met microvezeldoek schoongemaakt op de afgespoelde wagen, nadien de lak en dit werkt bij mij schitterend.
            BMW M2 Coupé
            Audi S5
            Nobody is Perfect!

Comment

De start van efficiënte ruiten-reiniging is AutoMagic's ClayMagic-blue #2200 met LubriShine #050. Hierdoor worden alle contaminaties van de ruiten verwijderd. Reinigen doe je best met 2 microvezeldoeken (één voor het reinigen en één voor het drogen) van goede kwaliteit en Clear Difference #43 van AutoMagic.
              De werkwijze kan je vinden in de AutoMagic-catalogus voor België/Nederland.
              Door het gebruik van ClayMagic gaan ook je ruitenwissers langer mee en heb je ook een beter-veiliger zicht bij regenweer.
              Vragen over reinigen/conditioneren kan je stellen op automagic@dbpc.be
              Clean Greetz, Jo.

Comment

binnen is zijn de ruiten inderdaad wel moeilijk helder te krijgen, je rijdt idd in de zon en dan zie je dat de ruit helemaal nog niet proper is. en langs buiten zie je dat het echt aan de binnenkant is.
                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Ik gebruik staalwol 0000 om mijn ruiten te reinigen..

Eerst gewoon reinigen met water en zeep....en naspoelen.

Wel staalwol gebruiken met veel ruitenreiniger of ruitenfoam.

Daarna naspoelen en drogen met microvezel...

Dan voelen ze superglad aan....

Comment

Een goeie tip van de kuismadam was met azijn en dan droogwrijven. Keukenrol niet want kan krassen (bij)maken. Ruikt wel 'n beetje maar gaat weg.
                    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Working...
                    X