Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[POLL] Simoniseren: met de hand of met machine?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Kheb ook een deftige machine nodig.

Jammer genoeg is met de hand maar een tijdelijk mooi resultaat. Wil je waskringen permanent wegkrijgen ga je toch echt wel machinaal moeten gaan polieren.

Comment

Ik simoniseer ook nog altijd manueel, maar daar zal binnenkort wel misschien verandering inkomen.

Heb nl. 2 wagens en als ik bezig ben met demijne dan roept mijn vrouw(eigenlijk vriendin, maar na 7 jaar mag ik al vrouw zeggen) dan:"demijne mag je ook eens doen hoor, kwil dat hij blinkt om aan de collegas te tonen" ze is namelijk juffrouw.

dus ik hoop om binnenkort een toestel aan te schaffen om mijn armen wat te sparen. Misschien ook wel de UDM.

greets

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
        Ik heb een flex te koop !
        Kijk bij vraag en aanbod...
        Tja, sorry Wally, maar als ik de keuze heb tussen een tweedehands flex voor 250 euro en een splinternieuwe UDM voor 150 euro (die volgens steeds meer mensen een Europese PC is) dan is mijn keuze snel gemaakt.

n/o

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
          Tja, sorry Wally, maar als ik de keuze heb tussen een tweedehands flex voor 250 euro en een splinternieuwe UDM voor 150 euro (die volgens steeds meer mensen een Europese PC is) dan is mijn keuze snel gemaakt.

n/o
          Flex is 'n rotary, dus bedoeld voor 'n ander publiek. UDM is voor hobbyisten, terwijl de flex al eerder in de richting van semi-pro's of pro's gaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
            Flex is 'n rotary, dus bedoeld voor 'n ander publiek. UDM is voor hobbyisten, terwijl de flex al eerder in de richting van semi-pro's of pro's gaat.
            Oké... maar ik ben dan ook geen pro of zelfs maar semi-pro.

Comment

Working...
            X