Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Katten op de motorkap

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Gisteren heeft er nog een kat op mijn dak gekakt.
    Nu weet ik weer waarom ik geen katten vriend ben.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
      Gisteren heeft er nog een kat op mijn dak gekakt.
      Nu weet ik weer waarom ik geen katten vriend ben.

Zeker dat het uw buur niet was?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
        Zeker dat het uw buur niet was?
        Ja, de kak was te klein voor zijn postuur.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Da wilt niks zeggen zulle, ik ben geconstipeerd voor t moment en t is ook genen hoop om over te spreken... Ge zou t er al moeten gaan aan rieken om zeker te zijn dat van uwen gebuur niet is

Ons kat kan maar met 2 poten krassen maken. Ze is ooit op mijn gloeiend hete Oklahoma gesprongen en is dan stukjes van haar achterste tenen verloren. Maar ze leeft wel gelukkig...

Comment

Ik zwaai de mijne altijd uit voor ik sjas en ze aan hun lange reis vertrekken.
            30 jaar Mr Yuge!

Comment

komaan mannen, niemand ne goeien tip, bestaan er geen electronische apparaatjes die een pieptoon uitsturen op een frequentie waar katten niet tegenkunnen of zo ?
              Want al die andere tips lijken me maar niets en vooral omslachtig...

Comment

Nee, niks helpt. Heb zelf al van alles geprobeerd... Enkel een hond kan helpen die rond je wagen kan.

Comment

Dit werkt wel: https://m.youtube.com/watch?v=uIbkLjjlMV8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
                    komaan mannen, niemand ne goeien tip, bestaan er geen electronische apparaatjes die een pieptoon uitsturen op een frequentie waar katten niet tegenkunnen of zo ?
                    Want al die andere tips lijken me maar niets en vooral omslachtig...
                    Qua apparaatjes ben ikzelf tevreden van die van Weitech, wel voldoende zwaar nemen (eigenlijk zwaarder dan dat je in theorie nodig hebt), ik gebruik die voor ratten en muizen en al jaren tevreden ben. Bij mij komen ze niet meer, bij de buren links en rechts we nog.
                    Die voor poesjes heb ik nog niet geprobeerd, want heb honden lopen en die zouden er ook op reageren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
                      Qua apparaatjes ben ikzelf tevreden van die van Weitech, wel voldoende zwaar nemen (eigenlijk zwaarder dan dat je in theorie nodig hebt), ik gebruik die voor ratten en muizen en al jaren tevreden ben. Bij mij komen ze niet meer, bij de buren links en rechts we nog.
                      Die voor poesjes heb ik nog niet geprobeerd, want heb honden lopen en die zouden er ook op reageren.

http://www.weitech.com/nl/weitech-ul...s-voor-buiten/
                      waar kan je dat kopen in BE?

Edit : gevonden bij BOL.

Wel niet meteen positieve gebruikerservaringen mbt katten :

3 januari 2016
                      Helaas tot nu toe nog geen resultaat de katten zitten nog in de achtertuin en komen nog heerlijk poepen
                      Last edited by order66; 13/01/2016, 12:16.
                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Ik was tot voor een goed jaar een kattenhater. Dan hebben mijn drie dames mij overtuigd, en sindsdien hebben we een zn. binnenhuiskat.
                        Als die de kans krijgt, glipt ze de garage binnen, en zit ze het liefst van al bovenop het dak van de Mini. Haar nageltjes worden wekelijks geknipt, en tot nu toe zijn er nog geen krassen/krasjes in de lak. Ze loopt zelfs het op de zn. beltline (het stukje koetswerk net onder de ramen) . Ik laat ze dan ook gewoon doen.

Langs de andere kant, die katten die mijn tuin komen volschijten, daar moet ik nog altijd niks van weten.
                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Kitekat met vergif. Of een kooi om ze te vangen en elke kat naar het dierenasiel brengen.

Comment

Met deze oplossingen zullen de drie dames zeker tevreden zijn
                            www.skodaforum.eu

Comment

Wat mss ook een oplossing is. Werkt om een kat af te leren dat ze niet in een park mag, is er zilverpapier in leggen of ballon. Als het nog een auto is met een antenne op dakrails misschien eens wat ballonnen aanhangen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Kitekat met vergif. Of een kooi om ze te vangen en elke kat naar het dierenasiel brengen.
                                Goe bezig

Comment

Staat hij op straat of op een oprit?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    Dan is dit toch nog efficiënter en humaner: https://www.youtube.com/watch?v=TGkPMZxWPpA

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                      Goe bezig
                                      Dan moeten ze hun katten maar binnen houden.

Comment

Een kat kan je niet binnenhouden hee...Dat zou'k nooit doen eigenlijk zo'n beestje doden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                          Een kat kan je niet binnenhouden hee...Dat zou'k nooit doen eigenlijk zo'n beestje doden.
                                          Ik ook niet, maar bij ons in de straat loopt er ook zo'n zot die er al enkele vergeven heeft.

Comment

Working...
                                          X