Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Da wilt niks zeggen zulle, ik ben geconstipeerd voor t moment en t is ook genen hoop om over te spreken... Ge zou t er al moeten gaan aan rieken om zeker te zijn dat van uwen gebuur niet is
Ons kat kan maar met 2 poten krassen maken. Ze is ooit op mijn gloeiend hete Oklahoma gesprongen en is dan stukjes van haar achterste tenen verloren. Maar ze leeft wel gelukkig...
komaan mannen, niemand ne goeien tip, bestaan er geen electronische apparaatjes die een pieptoon uitsturen op een frequentie waar katten niet tegenkunnen of zo ?
Want al die andere tips lijken me maar niets en vooral omslachtig...
komaan mannen, niemand ne goeien tip, bestaan er geen electronische apparaatjes die een pieptoon uitsturen op een frequentie waar katten niet tegenkunnen of zo ?
Want al die andere tips lijken me maar niets en vooral omslachtig...
Qua apparaatjes ben ikzelf tevreden van die van Weitech, wel voldoende zwaar nemen (eigenlijk zwaarder dan dat je in theorie nodig hebt), ik gebruik die voor ratten en muizen en al jaren tevreden ben. Bij mij komen ze niet meer, bij de buren links en rechts we nog.
Die voor poesjes heb ik nog niet geprobeerd, want heb honden lopen en die zouden er ook op reageren.
Qua apparaatjes ben ikzelf tevreden van die van Weitech, wel voldoende zwaar nemen (eigenlijk zwaarder dan dat je in theorie nodig hebt), ik gebruik die voor ratten en muizen en al jaren tevreden ben. Bij mij komen ze niet meer, bij de buren links en rechts we nog.
Die voor poesjes heb ik nog niet geprobeerd, want heb honden lopen en die zouden er ook op reageren.
Ik was tot voor een goed jaar een kattenhater. Dan hebben mijn drie dames mij overtuigd, en sindsdien hebben we een zn. binnenhuiskat.
Als die de kans krijgt, glipt ze de garage binnen, en zit ze het liefst van al bovenop het dak van de Mini. Haar nageltjes worden wekelijks geknipt, en tot nu toe zijn er nog geen krassen/krasjes in de lak. Ze loopt zelfs het op de zn. beltline (het stukje koetswerk net onder de ramen) . Ik laat ze dan ook gewoon doen.
Langs de andere kant, die katten die mijn tuin komen volschijten, daar moet ik nog altijd niks van weten.
Wat mss ook een oplossing is. Werkt om een kat af te leren dat ze niet in een park mag, is er zilverpapier in leggen of ballon. Als het nog een auto is met een antenne op dakrails misschien eens wat ballonnen aanhangen?
Comment