Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
tot je mij tegenkomt.
dat is zo degoutant en egocentristisch, dat ik me er gewoon tussenzet.
Al sta ik met mijn spiegel maar 2 cm van uw deur, en kan je gewoonweg niet in je wagen tenzij je een velletje papier bent. (of tomski noemt )
Ik zet me op dat andere vak.
Je kan in alle geval proberen zoveel mogelijk krassen te verkopen. Anders kan je evengoed je auto wassen met staalwol. Uiterst effectief, en de krassen zie je toch alleen maar als de auto droog is. Dus in België bijna nooit. Don't worry be happy!
Ik pak altijd 2 parkeerplaatsen of parkeer redelijk schuin/breed zodat niemand naast me kan parkeren
Is het omdat je niet kan rijden of omdat je lomp bent? NO
Als je het echt altijd doet, dan ga je eens tegenkomen dat er zowel links als rechts koppigaards geparkeerd staan.
Als je je parkeert zoals het hoort, dan heb je al veel minder risico op krassen.
wat ik zie op de parking van mijn werk slaat gewoon alles ... mensen die hun karren laten vliegen tot tegen andere auto's, deuren die opengeslaan worden tegen auto's ... het is echt misselijkmakend ... Het valt me ook op dat je het veel meer ziet gebeuren in grootsteden ... in west-vlaanderen kom je zo'n dingen zelden tot nooit tegen, maar in brussel is dat gewoon dagelijkse kost daar kan je gewoon een auto rammen zonder dat er iemand opkijkt
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
wat ik zie op de parking van mijn werk slaat gewoon alles ... mensen die hun karren laten vliegen tot tegen andere auto's, deuren die opengeslaan worden tegen auto's ...
ik doe dat ook, tegen de 2pk van de kerel die hier in de Brico werkt. en hij doet dat ook bij mij.
kan cru klinken, maar ik wil mij altijd naast dikke bakken zetten, dan is -hopelijk- mijn peugeotke minder het slachtoffer omdat de mensen de mijne niet meer zien staan
ik trek er me geen fluit van aan. ik heb zelfs al bewust mijn trekhaak in ene zijne deur geparkeerd. Die oliewapper moest maar gaan staan waar ie mocht staan.
Is het omdat je niet kan rijden of omdat je lomp bent? NO
Als je het echt altijd doet, dan ga je eens tegenkomen dat er zowel links als rechts koppigaards geparkeerd staan.
Als je je parkeert zoals het hoort, dan heb je al veel minder risico op krassen.
Ik parkeer nu al meer dan één jaar zo en geen enkel mens heeft nog z"n deur tegen men wagen gegooid
tot je mij tegenkomt.
dat is zo degoutant en egocentristisch, dat ik me er gewoon tussenzet.
Al sta ik met mijn spiegel maar 2 cm van uw deur, en kan je gewoonweg niet in je wagen tenzij je een velletje papier bent. (of tomski noemt )
Ik zet me op dat andere vak.
Ik ga écht geen 5m verder wandelen omdat ik anders een kras op de auto kan riskeren hoor....Carrefour-parking in Turnhout is trouwens ideaal, die heeft vlak voor de deur plaatsen voor monovolumes.
En ahja, meestal rij ik met zo een onverzorgde wagen rond
Heb 1 keer met mijn deur tegen een andere wagen gezeten. Was van een dame in een Golf die haar deur tegen de mijne sloeg (was in auto aan het wachten). Vroeg madammeke vriendelijk of ze dat normaal vond en of ze dat meer deed. Ze vond dat ik niet moest zeuren omdat er al heel veel krassen op de wagen stonden. Nuja, poets wederom poets. Deur van een Espace is steviger dan die van een Golf heb ik toen geleerd
Ik parkeer me indien mogelijk alleen op plaatsen waar de auto's achter elkaar staan.
Zo blijven de zijkanten toch al gevrijwaard.
Enige probleem is dat sommigen dan tegen de hoeken rijden, ook ik had het voor na 2 maanden. Iemand linksachter tegengereden en doorgereden. Mooie kras dus sindsdien
Comment