Ik zag dat hier in het verleden enkele besprekingen van detailbeurten langs zijn gekomen, maar weinig te vinden over een interieur reiniging. Gisteren en vandaag aan een auto gewerkt waar wel een leuk resultaat in te behalen viel, dus ik heb tijdens de werkzaamheden wat foto's gemaakt. Misschien wel leuk om te zien.
Het betreft een VW Jetta uit 1990, een oud(er) beestje dus.
Een zwaar verwaarloosde auto op zowel technisch als optisch onderhoud, maar de ergste dagen voor hem zijn geleden. Een tijdje terug heb ik een exteriordetail gedaan, nu was het tijd voor een volledige interiordetail.
De bekleding zelf was verzadigd met allerhande mogelijke soorten van vuil, te weten:
* Olie en smeervlekken
* Uitgebeten kalkvlekken
* Kauwgom
* Gehele kan koffie die in het verleden eens over de achterbank is gegaan
* Zware nicotine aanslag
* Hondeharen
* Etc.
Enige sfeerfoto's hoe de auto binnen kwam:
Om fatsoenlijke werkruimte te creëren heb ik beide stoelen en de complete achterbank gedemonteerd. Beide zonnekleppen zijn er voor het gemak ook afgehaald:
Het betreft een VW Jetta uit 1990, een oud(er) beestje dus.
Een zwaar verwaarloosde auto op zowel technisch als optisch onderhoud, maar de ergste dagen voor hem zijn geleden. Een tijdje terug heb ik een exteriordetail gedaan, nu was het tijd voor een volledige interiordetail.
De bekleding zelf was verzadigd met allerhande mogelijke soorten van vuil, te weten:
* Olie en smeervlekken
* Uitgebeten kalkvlekken
* Kauwgom
* Gehele kan koffie die in het verleden eens over de achterbank is gegaan
* Zware nicotine aanslag
* Hondeharen
* Etc.
Enige sfeerfoto's hoe de auto binnen kwam:
Om fatsoenlijke werkruimte te creëren heb ik beide stoelen en de complete achterbank gedemonteerd. Beide zonnekleppen zijn er voor het gemak ook afgehaald:
Comment