Mededeling

Collapse
No announcement yet.

How To's: Guides & tips & tricks

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• How To's: Guides & tips & tricks

Ik weet niet ofzo een topic al bestaat: maar als je een goede manual vindt op het net (of toch denkt dat die goed is ) kan je hem hier posten, en kunnen andere leden hem lezen en hun mening hieromtrent geven...
    omdat soms toch veel vragen, zoals onder andere van mezelf, terug komen...
    zo krijgen we, hoop ik , een uitgebreide database met daarin goed uitgelegd, wat detailen juist is...
    want het is toch iets meer dan uwe auto is kuisen.... produktkeuze, hoe aanbrengen, machines... etc etc etc....

om te beginnen:

vond deze wel redelijk interresant en compleet om te starten...
    hopelijk is iemand er iets mee

er heeft hier ooit nog zo'n handboek gestaan (pdf-formaat). Ik heb die opgeslagen. Ik zal binnenkort (als de examens gedaan zijn) eens kijken of ik dat werk hier kan uploaden ofzo.
    Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
      er heeft hier ooit nog zo'n handboek gestaan (pdf-formaat). Ik heb die opgeslagen. Ik zal binnenkort (als de examens gedaan zijn) eens kijken of ik dat werk hier kan uploaden ofzo.
      Klikkie

Comment

Die PDF had ik ooit ook al is opgeslagen, die link in de openingspost lijkt me ook wel handig. Na de examens eens doorlezen .

Comment

Staat ook vol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            Tè vol
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
              Ik weet niet ofzo een topic al bestaat: maar als je een goede manual vindt op het net (of toch denkt dat die goed is ) kan je hem hier posten, en kunnen andere leden hem lezen en hun mening hieromtrent geven...
              omdat soms toch veel vragen, zoals onder andere van mezelf, terug komen...
              zo krijgen we, hoop ik , een uitgebreide database met daarin goed uitgelegd, wat detailen juist is...
              want het is toch iets meer dan uwe auto is kuisen.... produktkeuze, hoe aanbrengen, machines... etc etc etc....

om te beginnen:

vond deze wel redelijk interresant en compleet om te starten...
              hopelijk is iemand er iets mee
              wereldse link, ik ging net een topic openen over hoe met de hand polijsten...bedankt voor het leeswerk!

Comment

Terug veel leeswerk erbij
                Bedankt voor de links.

Comment

Larry Kosilla maakt in mijn mening wel goede video guides. heeft zowel een eigen channel van zijn eigen bedrijf / producten (ammonyc) en heeft video's in de /drive youtube channel aka drive clean.
                  https://www.youtube.com/user/AMMONYC...ew=0&flow=grid <= AMMONYC channel
                  https://www.youtube.com/playlist?lis...D52AF54166C886 <= drive clean "channel" (of zoek gewoon in de /drive channel op youtube kan zijn dat niet alle video's in deze afspeellijst staan)

Comment

There was a manual here once (pdf format). I held onto that one. When the tests are over, I'll check to see if I may upload that work anywhere shortly.

Comment

Working...
                    X