Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Productje voor de banden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Productje voor de banden

Hoi,

Kan iemand mij een goed product adviseren voor mijn bandjes terug proper en glimmend zwart te krijgen?

Alvast bedankt,

Mvg

Comment

kuch kuch

||
      ||
      \/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wesleyw Bekijk Berichten
        Hoi,

Kan iemand mij een goed product adviseren voor mijn bandjes terug proper en glimmend zwart te krijgen?

Alvast bedankt,

Mvg
        Het hangt er ook van f wat je wil. Als je een druipnatte look wil, dan heb je iets totaal anders nodig dan als je 'matte' zijdeglans wil.

Ikzelf gebruik Michelin Tyre shine en dat geef een mooie matte look.
        Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Binnenkort m'n velgen voor de eerste keer is volledig onder handen nemen (na 10 maand).
          Wat kan ik best gebruiken ?

* kleien om eventueel gebonden remstof en teer te verwijderen.

en dan, what's next ?

voor alle duidelijkheid, het zijn gewoon lichtmetalen velgen (meer bepaald de standaard audi ambition velg).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
            Het hangt er ook van f wat je wil. Als je een druipnatte look wil, dan heb je iets totaal anders nodig dan als je 'matte' zijdeglans wil.

Ikzelf gebruik Michelin Tyre shine en dat geef een mooie matte look.
            ik gebruik ook zoiets maar niet van michelin
            gewoon opspuiten en gerustlaten
            en na een 10 tal minuten
            alles wat op de velg gelopen is met een droge doek verwijderen .
            werkt perfect

Comment

bandjes terug zwart

Oorspronkelijk geplaatst door wesleyw Bekijk Berichten
              Hoi,

Alvast bedankt,

Mvg
              Ja wij doen dit http://www.carcleaningmechelen.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                Iedereen kan een productje op een band spuiten.
                Iedereen kan ook detailen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICU Bekijk Berichten
                  I beg to differ ... kijk maar naar wat dealers en zelf carrosiers er van bakken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door carcleaningmechelen Bekijk Berichten
                    Ik word misselijk van die website, net alsof een 12-jarige zich heeft kunnen uitleven

Oorspronkelijk geplaatst door ICU Bekijk Berichten
                    Damn, dan ben ik de enige die het niet kan Nog niet althans

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                      I beg to differ ... kijk maar naar wat dealers en zelf carrosiers er van bakken

I do not.

Het is geen rocket science he. Iedereen kan het. Of iedereen het wil kunnen das een ander paar mouwen

Comment

Iedereen kan een auto poetsen. Niet iedereen kan deteilen. Dat moet in je zitten.
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

ik ben met IR Fuel eens :
                          Iedereen KAN detailen... tis niet moeilijk,
                          Alleen niet iedereen wil tussen de 6 a 8 uur aan zen auto staan kuisen...
                          Ik ben zo ne zot die da wel doet, en ik ben er achter gekomen dat ik dat eigenlijk GRAAG doe...
                          Zo graag dat ik mijn ouders en vriendin haar auto ook doe, en mss in de toekomst anderen hun wagen ook...

Detailen wil gewoon zeggen: uw auto tot in het kleinste detail poetsen/ dwz, niet alleen de goed zichtbare delen , dus ook de onder de motorkap den binnezijde van de motorkap, binnekant deur etc etc... Detailen wil niet noodzakelijk zeggen dat je met machines aan de slag moet

Comment

...maar die machines, technieken en weten waarmee je bezig bent, is wel nodig om tot een ' higher level' te komen. Met de hand krijg je nou eenmaal niet genoeg toeren = warmte = cutting om defecten op te lossen.

Enneuh....ik kan bijvoorbeeld ook een schilderij maken, maar zonder goede techniek, ervaring, goede producten en kennis komt dat ook nooit in een gallerij te hangen . Dat is met alles, en dus ook met detailing.

Comment

I am working on the machine part.... G220 is on the way...

On topic: ik heb net in de LIDL bandenreiniger gaan halen.... 2.50 per bus...
                              snel snel...

Comment

welk product gebruiken de meeste hier voor de velgen?

Ik zie op vele foto's dat de remschijven er roestkleurig van uitzien. Is dit de PB - all purpose cleaner? en hoe zit het met het aanlengen?

M.v.g

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                                  welk product gebruiken de meeste hier voor de velgen?

Ik zie op vele foto's dat de remschijven er roestkleurig van uitzien. Is dit de PB - all purpose cleaner? en hoe zit het met het aanlengen?

M.v.g
                                  Door gewoon te wassen met water zien de remschijven er al roestkleurig uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gminx Bekijk Berichten
                                    Logisch Effe rijden en remmen en tis al weg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gminx Bekijk Berichten
                                      dat heb ik nog niet gezien... maarja zal ze dan ook wel niet goed poetsen zeker?

welk raden julie aan te gebruiken?

Comment

welk product voor de banden? of welk product voor de velgen?