Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Productje voor de banden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Het is te zien waarvoor hij moet dienen hé.

Als het is om echt héél vuile velgen weer proper te krijgen dien je een agressieve reiniger te gebruiken.

Is het voor wekelijks onderhoud neem je best een minder agressieve gel.

Of je cleaned ze helemaal en ze ze in de wheel sealant zodat je ze met water kan wassen

Comment

ok wax it

laat ik het zo stellen:

wat is het verschil tussen volgende 3 producten:

Poorboy's All Purpose Cleaner
      Poorboy's Bold N Bright
      Poorboy's Spray & Rinse

ze beweren alle 3 de vuilste velgen proper te maken. alleen raden ze de spray en rinse niet teveel te gebruiken en de all prupose cleaner kan je ook binnen gebruiken. Verder nog verschillen?

ik veronderstel dat je met die minder agressieve gel die van blackfire bedoelt?
      Last edited by ; 31/05/2008, 00:08.

Comment

Die all wheel cleaner van Meg's is van de consumenten lijn en moet niet meer verdund worden?
        Als ik mij niet vergis is dat toch een bus van een dikke liter...
        daar kunt ge toch al aardig wat velg mee kuisen ...
        ge moet geen halve bus op ene velg spuiten he, gewoon wat gelijkmatig verdelen, wat agiteren , laten intrekken en spoelen...
        Veel mensen denken veelal dat veel beter is.. terwijl dat meer dan de helft verspild product is...

Comment

Die bold and bright is om de banden te voeden.
          Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
            Die bold and bright is om de banden te voeden.
            ahja nu zie ik het

gooi de termen wheels en tyres wat door elkaar

Comment

Dat overkomt je wel eens als je een vreemde taal moet lezen.
              Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wesleyw Bekijk Berichten
                Hoi,

Kan iemand mij een goed product adviseren voor mijn bandjes terug proper en glimmend zwart te krijgen?

Alvast bedankt,

Mvg
                Oh, gij zoekt een produktjeuh ?

Comment

Heb vandaag in de Lidl een bus voor de banden gekocht. 1.30€ dacht ik voor een redelijk grote bus. Al geprobeerd en werkt perfect.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk Berichten
                    Heb vandaag in de Lidl een bus voor de banden gekocht. 1.30€ dacht ik voor een redelijk grote bus. Al geprobeerd en werkt perfect.
                    Zeker, tot wanneer het wat regent :p

En veel producten zijn schadelijk voor je banden, dus daar moet je ook mee oppassen

En andere goedkope zijn gevaarlijk omdat ze uw banden vettig maken en dus glad maken op uw flanken !

Comment

rijdt gij dan op de flanken van u banden :wow:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                        rijdt gij dan op de flanken van u banden :wow:
                        Niet de hele flank hé, maar als je snel gaat kom je dus toch wel op de zijkant van je banden hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                          Zeker, tot wanneer het wat regent :p

En veel producten zijn schadelijk voor je banden, dus daar moet je ook mee oppassen

En andere goedkope zijn gevaarlijk omdat ze uw banden vettig maken en dus glad maken op uw flanken !
                          Het moet weer duur zijn om goed te zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gminx Bekijk Berichten
                            Het moet weer duur zijn om goed te zijn
                            Nee.

Maar er is ECHT wel een reden dat een goed product 5 tot 10 keer duurder is dan dat uit de lidl, geloof mij vrij

Als je weet wat zo een product allemaal moet doorstaan qua testen en regels om goedgekeurd te worden.
                            Sorry, maar dat doe je niet als je dan je producten verkoop aan €1,5

Comment

Nee.

Maar er is ECHT wel een reden dat een goed product 5 tot 10 keer duurder is dan dat uit de lidl, geloof mij vrij

Als je weet wat zo een product allemaal moet doorstaan qua testen en regels om goedgekeurd te worden.
                              Sorry, maar dat doe je niet als je dan je producten verkoop aan €1,5
                              In de prijs van goedkopere producten zitten dan ook geen reclamegelden en woekerwinsten vervat.

Comment

In de prijs van goedkopere producten zitten dan ook geen reclamegelden en woekerwinsten vervat.
                                Poorboys kan je moeilijk beschuldigen van reclamegelden en woekerwinsten hé

Comment

Poorboys kan je moeilijk beschuldigen van reclamegelden en woekerwinsten hé
                                  In België misschien niet maar in de VS?

Comment

In België misschien niet maar in de VS?
                                    Ook niet echt hé, zijn zijn erop gericht op topproducten te leveren aan lage prijzen !

Dit kunnen ze door hun algemene kosten en winst naar beneden te halen.

Comment

Ook niet echt hé, zijn zijn erop gericht op topproducten te leveren aan lage prijzen !

Dit kunnen ze door hun algemene kosten en winst naar beneden te halen.
                                      Als je in de VS dressing in bulk koopt (Automagic), komt het ook op 1,5 EUR voor 500 ml. Waarom zou het hier dan niet kunnen? Woekerwinsten.

Comment

Als je in de VS dressing in bulk koopt (Automagic), komt het ook op 1,5 EUR voor 500 ml. Waarom zou het hier dan niet kunnen? Woekerwinsten.
                                        Ik kan echt niet akkoord gaan met die woekerwinsten hoor, zeker als je kijkt naar wat meguiars vraagt hier ...

Ik denk dat de prijzen die in de UK en hier aangehouden worden echt wel redelijke prijzen zijn !

En ja als je in bulk koop kom je ook aan lagere prijzen. Maar bestel die maar eens in de us
                                        Ik wil wel eens zien of je dan nog aan 1,5 euro komt op het einde van de rit
                                        En dan nog zit je niet met een goed product hé. automagic is nu ook niet echt het van het !

Wat ben je met bandendressing die niet voed en beschermd maar enkel een vettig laagje achterlaat dat er bij de eerste regenbui af is.

Als je het 5 keer meer moet aanbrengen is je goedkoop product als véél duurder geworden dan die andere die langer meegaan hé

Comment

Ik kan echt niet akkoord gaan met die woekerwinsten hoor, zeker als je kijkt naar wat meguiars vraagt hier ...

Ik denk dat de prijzen die in de UK en hier aangehouden worden echt wel redelijke prijzen zijn !

En ja als je in bulk koop kom je ook aan lagere prijzen. Maar bestel die maar eens in de us
                                          Ik wil wel eens zien of je dan nog aan 1,5 euro komt op het einde van de rit
                                          En dan nog zit je niet met een goed product hé. automagic is nu ook niet echt het van het !

Wat ben je met bandendressing die niet voed en beschermd maar enkel een vettig laagje achterlaat dat er bij de eerste regenbui af is.

Als je het 5 keer meer moet aanbrengen is je goedkoop product als véél duurder geworden dan die andere die langer meegaan hé
                                          Wat ik bedoel is :
                                          Als ze in de VS product van redelijke kwaliteit aan 1.5 EUR/500 ml kunnen verkopen dan moet dat hier ook kunnen. Kijk maar op de website van Chemical Guys (zelfde kwaliteit als PB). Daar kan je het in bulk kopen in flessen van 1 gallon.
                                          Dan kan volgens mij de Lidl zeker een equivalent product verkopen aangezien zij duizenden liters ineens aankopen bij de fabrikant. Ze hoeven geen reclame te betalen en nemen een kleine winstmarge. Goed product hoeft niet duur te zijn.
                                          Bij de meesten is het gebruik van dressing enkel en alleen voor de looks. Banden voeden heeft enkel zin voor garage queens. Als je 20000 km per jaar rijdt hebben de banden geen tijd om uit te drogen en te scheuren.

Comment

Working...
                                          X