Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Productje voor de banden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door gminx Bekijk Berichten
    Wat ik bedoel is :
    Als ze in de VS product van redelijke kwaliteit aan 1.5 EUR/500 ml kunnen verkopen dan moet dat hier ook kunnen. Kijk maar op de website van Chemical Guys (zelfde kwaliteit als PB). Daar kan je het in bulk kopen in flessen van 1 gallon.
    Dan kan volgens mij de Lidl zeker een equivalent product verkopen aangezien zij duizenden liters ineens aankopen bij de fabrikant. Ze hoeven geen reclame te betalen en nemen een kleine winstmarge. Goed product hoeft niet duur te zijn.
    Bij de meesten is het gebruik van dressing enkel en alleen voor de looks. Banden voeden heeft enkel zin voor garage queens. Als je 20000 km per jaar rijdt hebben de banden geen tijd om uit te drogen en te scheuren.
    Banden zien serieus af als ze hele dagen in de zon staan , dus dressen is wel nodig om ze gezond te houden imho.

Maar wat je zegt is wel juist ze kunnen het in principe doen zoals je zegt.

De vraag is alleen, gaan ze dat product halen bij een goeie producten of zo een cheapo auto5 achtige producent ... ik weet wel wat ze doen

Ik heb ook nog ooit in die fase gezeten dat ik dat soort producten kocht hoor. Maar achteraf weet je wel beter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
      Banden zien serieus af als ze hele dagen in de zon staan , dus dressen is wel nodig om ze gezond te houden imho.
      Zon? Welke zon?

Comment

De vraag is alleen, gaan ze dat product halen bij een goeie producten of zo een cheapo auto5 achtige producent ... ik weet wel wat ze doen
        Hij is tevreden over het product, dat is het belangrijkste. Het voldoet aan zijn verwachtingen.
        Dat jij je producten tracht te slijten begrijp ik wel, anders zou je een slechte verkoper zijn..

Comment

Ik kan echt niet akkoord gaan met die woekerwinsten hoor, zeker als je kijkt naar wat meguiars vraagt hier ...

Ik denk dat de prijzen die in de UK en hier aangehouden worden echt wel redelijke prijzen zijn !

En ja als je in bulk koop kom je ook aan lagere prijzen. Maar bestel die maar eens in de us
          Ik wil wel eens zien of je dan nog aan 1,5 euro komt op het einde van de rit
          En dan nog zit je niet met een goed product hé. automagic is nu ook niet echt het van het !

Wat ben je met bandendressing die niet voed en beschermd maar enkel een vettig laagje achterlaat dat er bij de eerste regenbui af is.

Als je het 5 keer meer moet aanbrengen is je goedkoop product als véél duurder geworden dan die andere die langer meegaan hé
          Wat kan je ons dan aanraden te gebruiken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gminx Bekijk Berichten
            Hij is tevreden over het product, dat is het belangrijkste. Het voldoet aan zijn verwachtingen.
            Dat jij je producten tracht te slijten begrijp ik wel, anders zou je een slechte verkoper zijn..
            Lool Wat een discusie

Ik zag het product staan en aangezien zijn lage prijs heb ik me eraan gewaagd om het te kopen.

Ik heb het onmiddelijk geprobeerd en het resultaat was goed. Ik heb natuurlijk nog ni gereden met het product op men banden en ze zijn ook nog ni nat geweest.
            Of het nu echt een goed of slecht product is zal ik dus nog niet kunnen vertellen.

De kwalitiet van een product word niet volledig bepaald door zen prijs (Cha-Cha's uit de aldi zijn identiek hetzelfde als de echte, enkel een andere verpakking ) maar het zal er wel iets mee te maken hebben.

Ik ga dit product dus testen, als ik het niet goed vind zal ik het ni verder gebruiken en ook ni meer kopen.

Ik denk dat Wax-it ook eerst wat producten test voordat hij ze zal verkopen of zelf gebruiken .

Comment

Iemand wat meer specifieke info over de werking van die "rubber renewers". Hoe lang heb je gemiddeld genot van zo'n behandeling? ALs je er de volgende dag met in de modder rijdt en je spuit de banden eens af... heb je dan weer doffe banden of zijn die nog steeds nieuw?

Nu ik een eigen wagen heb, heb ik eens geprobeerd om het interieur onder handen te nemen. Heb zo'n spuitbus gebruikt (van Turtle of zo dacht ik) om kunststoffen te vernieuwen en die gaven op dat je daar 8 dagen goed met bent, heb het nu 2x gedaan (2x op de eerste 2 weken) en nog steeds super resultaat. Alles zoals nieuw.

Dus het is bevallen en stap voor stap iets nieuws proberen. Nu dus de banden en erna het chroom.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                Iemand wat meer specifieke info over de werking van die "rubber renewers". Hoe lang heb je gemiddeld genot van zo'n behandeling? ALs je er de volgende dag met in de modder rijdt en je spuit de banden eens af... heb je dan weer doffe banden of zijn die nog steeds nieuw?

Nu ik een eigen wagen heb, heb ik eens geprobeerd om het interieur onder handen te nemen. Heb zo'n spuitbus gebruikt (van Turtle of zo dacht ik) om kunststoffen te vernieuwen en die gaven op dat je daar 8 dagen goed met bent, heb het nu 2x gedaan (2x op de eerste 2 weken) en nog steeds super resultaat. Alles zoals nieuw.

Dus het is bevallen en stap voor stap iets nieuws proberen. Nu dus de banden en erna het chroom.
                Het belangrijkste bij bandendressing is dat je maakt dat je banden perfect zuiver zijn. Anders breng je de dressing aan op een vuil oppervlak en hecht die niet of kan die niet in de band doordringen.

Veel hangt ook af van wat voor dressing je gebruikt.
                Persoonlijk ben ik gek van de blackfire (uiteraard ).
                Daar zit nu ook polycharger in welke maakt dat hij veel langer blijft.
                Tijdens zomermaanden haal ik daar gerust een maand of meer uit !

Tijdens deze vuile wintermaanden doe ik het elke 2 weken. Het kost misschien 2 min en het maakt het geheel af

Comment

Ben benieuwd naar de levensduur van Blackfire Long lasting ... Van de eerder door jou genoemde Poorboy's Bold 'n Bright ben ik helemaal niet kapot van. De duurzaamheid is zeer minnetjes ook na grondig ontvetten van de banden. Eén regenbui en de glans is weg. De band blijft wel nog een tijdje zwart maar de glans is weg. Zou de Meguiars beter zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moniek Bekijk Berichten
                    Ben benieuwd naar de levensduur van Blackfire Long lasting ... Van de eerder door jou genoemde Poorboy's Bold 'n Bright ben ik helemaal niet kapot van. De duurzaamheid is zeer minnetjes ook na grondig ontvetten van de banden. Eén regenbui en de glans is weg. De band blijft wel nog een tijdje zwart maar de glans is weg. Zou de Meguiars beter zijn?
                    Bold 'n Bright geeft een matte look. De glans zal idd snel weg zijn, zelf als je hem gewoon even in de zon laat staan.
                    Het feit dat je zelf aangeeft dat de band wel mooi zwart blijft is net wat b&b goed maakt.
                    Het doet dus wat het moet doen.

Als je een glanzende look wil moet je naar blackfire gaan, en met 2 laagjes werken.
                    Blackfire gaat echt héél lang mee voor een banden dressing.

Je moet er ook eens op letten als je de wagen opnieuw was, het kan zijn dat er gewoon een laagje vuil of stof over de band hangt en dat deze niet meer diep zwart lijkt.
                    Na een wasbeurt kan die er weer tip top uitzien door er gewoon even met een washmitt over te gaan. Meestal parelt het water er dan nog mooi op

Comment

Voor zo ver ik weet is Bold N Bright ook op basis van water, waardoor die dus veel sneller weg spoelt bij een regenbui. In theorie kan die zelf aangelengd worden met water (maar zie niet in waarom iemand dat zou willen doen )

Comment

Ik zal toch eens verder gaan kijken want B'nB is toch echt niet mijn produkt.

Comment

Working...
                        X