Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamswollen washmitt last van vroegtijdige kaalheid?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten
    Ik ben nog in onderhaling met de leverancier van het betere product. Er is maar weinig reactie tot nog toe alhoewel er toegegeven wordt dat het hier om een frabricagefout gaat. Ik zou de Mitt dus vervangen willen zien en dat wordt dor de leverancier niet bevestigd.
    En het is er één zonder merk. Ik wacht nog even om namen te noemen...
    Ik ben iemand die de allerbeste producten koop voor mijn wagen en houdt er een onaangenaam gevoel aan over als ik zoiets voorheb, vooral als de reacties van de leverancier maar heel koeltjes overkomen. Wij spreken hier toch over een bedrag van bijna 15€. Dit mag dus wel goed zijn anders kunnen wij onze zaken beter, zoals je zegt, bij Auto5 kopen.
    Het is nu bijna een jaar geleden sinds het voorval met de eerste van twee gescheurde washmitts. In een paar mails met de leverancier werd mij bevestigd dat er een vervanging van de washmitt(s?) "zou komen". Voor mij was die zaak eigenlijk al geklasseerd ware het niet dat er plots in september een reactie van de leverancier kwam op een door mij eerder geplaatste reply in een 'chit-chat' onderdeel dd. 21 feb. 2012 in een fotografie-forum, aangaande detaillen van de wagen. Men vroeg er of iemand een bedrijfje kende die de detail van wagens verzorgde. Ik heb toen twee bedrijven genoemd, waaronder het bedrijf waar ik de slechte ervaring met de sheepskin mitt had meegemaakt en dat ook gemeld aangezien het voorval toen nog heel vers in mijn geheugen stond. Zoals ik al zei had ik na al die maanden de zaak al lang geklasseerd. Maar omdat er nu weer eens door de leverancier, zowel in het betreffende topic alsook via een mail naar mij persoonlijk, geopperd werd om een vervanging te doen van de wahmitt(s) wil ik dit hier toch nog eens melden. Ik heb zelfs voorgesteld om de meerprijs die er zou kunnen zijn op het product op mij te nemen, alsook de verzendingskost.
    Mijn enige vraag is : waarom blijft men beloven het product te zullen vervangen sedert februari jl. en doet men dat dan niet niettegenstaande mijn tegemoetkoming voor wat de meerprijs en de verzending betreft?
    Ik ben iemand die, als het om detailproducten gaat naar perfectie streef (ik zal hier allicht niet alleen zijn) en vind dus dat, als je hiervoor ook in evenredigheid betaalt, er verantwoordelijkheid in de plaats mag komen. Zoals hier ook al aangehaald kan je anders ook nar Auto5 gaan.
    Nogmaals, dit is geen lastercampagne tov de betreffende zaak. Mij stoort het alleen dat meermaals beloftes worden gedaan, maar niet worden nagekomen... Of is dat de moderne manier van publiciteit voeren?
    Last edited by febrero; 04/10/2012, 14:07.
    BMW M2 Coupé
    Audi S5
    Nobody is Perfect!

Comment

Er even aan herinneren dat mijn Mothers Lamswollen washmitt na 8 maanden en wekelijks gebruik nog steeds in optima vorm is. Het is zalig om ermee te werken en het ziet ernaar uit dat dit een echte topper is voor diegenen die van een echte schaapsvacht houden.
      BMW M2 Coupé
      Audi S5
      Nobody is Perfect!

Comment

Bedankt voor de doorverwijzing van http://www.autoforum.be/showthread.p...10#post5052910 naar hier.

Graag noteer ik dat het voorstel van Wax-it ivm de washandschoen nog steeds geldt, alleen moet er mij eens duidelijk gemaakt worden wat men hiermee bedoelt. Ik ben echter nog niks wijzer geworden over garantie of één of andere dienst na verkoop.
        Tot nog toe meen ik te begrijpen dat er eerst een bestelling moet geplaatst worden vooraleer er een tussenkomst zou gebeuren.
        BMW M2 Coupé
        Audi S5
        Nobody is Perfect!

Comment

Bedankt voor de doorverwijzing van http://www.autoforum.be/showthread.p...10#post5052910 naar hier.

Graag noteer ik dat het voorstel van Wax-it ivm de washandschoen nog steeds geldt, alleen moet er mij eens duidelijk gemaakt worden wat men hiermee bedoelt. Ik ben echter nog niks wijzer geworden over garantie of één of andere dienst na verkoop.
          Tot nog toe meen ik te begrijpen dat er eerst een bestelling moet geplaatst worden vooraleer er een tussenkomst zou gebeuren.
          We hebben toch verschillende mailtjes gestuurd met daarin ons voorstel ?

Het verhaal ivm de bestelling die eerste geplaatst diende te worden klopt niet. Die bestelling was reeds geplaatst voor er sprake was van de omruiling van de washmitt. Wij hadden toen voorgesteld dit item bij de huidige bestelling te plaatsen, maar daar hebben we dus nooit de betaling van mogen ontvangen.
          Later (na lange radiostilte van uw kant) heeft u gezegd dat u het order niet meer wou laten doorgaan en dat we het order mochten annuleren.
          Dan hebben wij gezegd dat u de washmitt steeds mocht komen omruilen. (dat aanbod geldt dus nog steeds alhoewel het al 2 jaar geleden is)
          Hetzelfde aanbod hebben we 6 maand na datum nog eens bevestigd via mail. (opnieuw zonder reactie van uw kant)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
            We hebben toch verschillende mailtjes gestuurd met daarin ons voorstel ?

Het verhaal ivm de bestelling die eerste geplaatst diende te worden klopt niet. Die bestelling was reeds geplaatst voor er sprake was van de omruiling van de washmitt. Wij hadden toen voorgesteld dit item bij de huidige bestelling te plaatsen, maar daar hebben we dus nooit de betaling van mogen ontvangen.
            Later (na lange radiostilte van uw kant) heeft u gezegd dat u het order niet meer wou laten doorgaan en dat we het order mochten annuleren.
            Dan hebben wij gezegd dat u de washmitt steeds mocht komen omruilen. (dat aanbod geldt dus nog steeds alhoewel het al 2 jaar geleden is)
            Hetzelfde aanbod hebben we 6 maand na datum nog eens bevestigd via mail. (opnieuw zonder reactie van uw kant)
            Ik had een bestelling geplaatst en klaargezet voor betaling. Ondertussen was ik op de hoogte dat u niet zinnens was tussen te komen voor de vervanging van de washmitt omdat uw leverancier volgens u geen garantie wou geven. Ik heb dan ook de bestelling laten annuleren, maw niet laten doorgaan voor betaling. Voor mij was dat de evidentie zelve.
            En het gaat wel niet over één washmitt, maar wel om twee om exact te zijn. U had mij laten geloven dat de reden van de scheuren te wijten waren aan het meewassen in de wasautomaat met mijn andere doeken. Toen korte tijd nadien mijn tweede washmitt, na hem enkel in een emmer water enige tijd te laten weken en uit te spoelen ook de geest gaf, vond ik dat jou eerste uitleg over onderhoud op zijn minst niet klopte. Deze washmitts zijn nadien binnen de kortste keren ook verdwenen van de website, terwijl u mij voorhield dat ik de enige was die problemen had. Diezelfde washmitts zijn ook nooit meer tevoorschijn gekomen.
            En het komen omruilen van een washmitt is voor mij geen optie. Ik ben nl. niet zinnens om naar Oudenaarde te rijden voor 25€. Vandaar dat ik heb voorgesteld om tussen te komen in de verzendkosten.
            BMW M2 Coupé
            Audi S5
            Nobody is Perfect!

Comment

Ik had een bestelling geplaatst en klaargezet voor betaling. Ondertussen was ik op de hoogte dat u niet zinnens was tussen te komen voor de vervanging van de washmitt omdat uw leverancier volgens u geen garantie wou geven. Ik heb dan ook de bestelling laten annuleren, maw niet laten doorgaan voor betaling. Voor mij was dat de evidentie zelve.
              En het gaat wel niet over één washmitt, maar wel om twee om exact te zijn. U had mij laten geloven dat de reden van de scheuren te wijten waren aan het meewassen in de wasautomaat met mijn andere doeken. Toen korte tijd nadien mijn tweede washmitt, na hem enkel in een emmer water enige tijd te laten weken en uit te spoelen ook de geest gaf, vond ik dat jou eerste uitleg over onderhoud op zijn minst niet klopte. Deze washmitts zijn nadien binnen de kortste keren ook verdwenen van de website, terwijl u mij voorhield dat ik de enige was die problemen had. Diezelfde washmitts zijn ook nooit meer tevoorschijn gekomen.
              En het komen omruilen van een washmitt is voor mij geen optie. Ik ben nl. niet zinnens om naar Oudenaarde te rijden voor 25€. Vandaar dat ik heb voorgesteld om tussen te komen in de verzendkosten.
              Er is idd gezegd geweest dat door de geringe uitval (nooit werd beweerd dat u de enige was) de producent de schuld van zich afschuift en het op een onderhoudsfout stak.
              Wij hebben toen letterlijk geschreven dat wij dit op ons nemen en de washmitt willen vervangen zonder vragen! (alhoewel er op de website wel een waarschuwing stond ivm onderhoud)

Ik heb even al mijn mails doorgenomen maar vind niet meteen uw voorstel terug om de verzendkosten te vergoeden ...

Zoals in dit topic reeds besproken is een "zuivere" lamswollen washmitt een natuurlijk product en is het dus delicaat in onderhoud. Dat is ook de reden waarom wij het vervangen hebben door een beter item toen de kans zich voordeed. Hierbij hebben we dezelfde zachte lange lamswollen vezels zonder dat de mitt delicaat is in onderhoud. (zie het evolutie van detailing producten verhaal uit een ander topic)
              Last edited by ; 14/02/2013, 16:09.

Comment

Er is idd gezegd geweest dat door de geringe uitval (nooit werd beweerd dat u de enige was) de producent de schuld van zich afschuift en het op een onderhoudsfout stak.
                Wij hebben toen letterlijk geschreven dat wij dit op ons nemen en de washmitt willen vervangen zonder vragen! (alhoewel er op de website wel een waarschuwing stond ivm onderhoud)

Ik heb even al mijn mails doorgenomen maar vind niet meteen uw voorstel terug om de verzendkosten te vergoeden ...

Zoals in dit topic reeds besproken is een "zuivere" lamswollen washmitt een natuurlijk product en is het dus delicaat in onderhoud. Dat is ook de reden waarom wij het vervangen hebben door een beter item toen de kans zich voordeed. Hierbij hebben we dezelfde zachte lange lamswollen vezels zonder dat de mitt delicaat is in onderhoud. (zie het evolutie van detailing producten verhaal uit een ander topic)
                U hebt ingepikt op een topic aangaande Detailing van wagens hier :
                Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

Zie reply #75 waar ik duidelijk antwoord dat ik gerust wil instaan voor de verzendkosten.
                Als het nodig is wil ik dat ook nog eens bevestigen per mail.
                BMW M2 Coupé
                Audi S5
                Nobody is Perfect!

Comment

U hebt ingepikt op een topic aangaande Detailing van wagens hier :
                  Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

Zie reply #75 waar ik duidelijk antwoord dat ik gerust wil instaan voor de verzendkosten.
                  Als het nodig is wil ik dat ook nog eens bevestigen per mail.
                  Zo een zaken kunnen beter in mails besproken worden ipv op een publiek fora (waar wij dan nog eens niet of zelden op vertoeven en dus uw antwoord niet te zien krijgen zoals in dit geval)
                  We hebben op onze mails hieromtrend nooit een antwoord gekregen die aangaf dat u hiertoe bereid was.

Eigenlijk zijn we hier nu (opnieuw) een hele discussie aan het voeren op een publiek fora ivm een persoonlijke kwestie. Ik heb al een aantal keer aangestuurd (via mail) om deze zaak op te lossen. Maar op een of andere manier komt deze zaak enkel maar opnieuw ter sprake wanneer u het opwerpt op publieke fora en wij genoodzaakt zijn te reageren.

Comment

Wat een "soap"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten
                      Wat een "soap"
                      Dit dateert van 2 jaar terug he :p

Comment

Naar aanleiding van dit verhaal net even in mijn archief gedoken. Op 20-09-2011 stuurde Simon van Wax-It me het volgende bericht, nadat ik ergens op het forum had aangegeven dat mijn wollen handschoen last had van samenklitten:

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
                        We bezorgen je kostenloos een nieuwe, het zou niet mogen gebeuren dat die zo snel kapot zijn.
                        Hou er rekening mee met hoe je hem bewaart. Wij spoelen die uit met gewoon water en laten die daarna in de emmer liggen.
                        Natuurlijk wordt hij hier snel opnieuw gebruikt.

Als je nog iets anders nodig hebt (tegen betaling dan), kan ik dat ook meesturen.

MVG,

Simon
                        Ik heb toen inderdaad zonder problemen een vervangend exemplaar toegestuurd gekregen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk Berichten
                          Naar aanleiding van dit verhaal net even in mijn archief gedoken. Op 20-09-2011 stuurde Simon van Wax-It me het volgende bericht, nadat ik ergens op het forum had aangegeven dat mijn wollen handschoen last had van samenklitten:

Ik heb toen inderdaad zonder problemen een vervangend exemplaar toegestuurd gekregen.
                          Mits correcte communicatie kan het dus idd snel gaan

Bedankt voor je bijdrage

Comment

Laat u beiden niet vangen aan het 'uitvechten' van dergelijke zaken op een forum. Dit is vooral nefast voor de shop in kwestie. Regel dat via mail want hier gaan mensen geregeld olie op het vuur komen gooien...

Comment

Zo een zaken kunnen beter in mails besproken worden ipv op een publiek fora (waar wij dan nog eens niet of zelden op vertoeven en dus uw antwoord niet te zien krijgen zoals in dit geval)
                              We hebben op onze mails hieromtrend nooit een antwoord gekregen die aangaf dat u hiertoe bereid was.

Eigenlijk zijn we hier nu (opnieuw) een hele discussie aan het voeren op een publiek fora ivm een persoonlijke kwestie. Ik heb al een aantal keer aangestuurd (via mail) om deze zaak op te lossen. Maar op een of andere manier komt deze zaak enkel maar opnieuw ter sprake wanneer u het opwerpt op publieke fora en wij genoodzaakt zijn te reageren.
                              Inderdaad deze soap gaat al 2 jaar mee maar dit ligt niet aan mij. U hebt zelf een oud topic op BelgiumDigital opgerakeld en mij nog eens attent gemaakt op een hangende zaak. Dat die affaire een drempel is om verdere aankopen te doen is er een gevolg van. Vandaar dat ik de eerste ben om te hopen dat hieraan een eind kan lomen.
                              U wordt dan ook bij deze per e-mail op de hoogte gebracht van mijn vroeger geopperde intenties.
                              BMW M2 Coupé
                              Audi S5
                              Nobody is Perfect!

Comment

Inderdaad deze soap gaat al 2 jaar mee maar dit ligt niet aan mij. U hebt zelf een oud topic op BelgiumDigital opgerakeld en mij nog eens attent gemaakt op een hangende zaak. Dat die affaire een drempel is om verdere aankopen te doen is er een gevolg van. Vandaar dat ik de eerste ben om te hopen dat hieraan een eind kan lomen.
                                U wordt dan ook bij deze per e-mail op de hoogte gebracht van mijn vroeger geopperde intenties.
                                Bedankt

Comment

Persoonlijk gebruik ik liever, om dergelijke discussies te vermijden, mijn eigen schaap om mijn voertuig te reinigen...

Comment

Comment

stuurt die gast een nieuwe spons op... Het zou jammer zijn dat dit gekreft jullie imago volledig onterecht zou bezoedelen.

Een klant heeft altijd gelijk, zelfs al heeft hij geen gelijk (tot op een bepaald punt )
                                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
                                      X