Oorspronkelijk geplaatst door White
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Onderhoud witte auto's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door White Bekijk BerichtenAls ge het perfect wilt doen vraagt dat tijd hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMoet toch een heel pak sneller kunnen imo. Hoelang werk je eraan per dag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Abarth 500 Bekijk Berichtenis het normaal dat er heel licht een paar swirls zijn na 2 wasbeurten , de swirls zie je alleen in de volle zon , ik gebruik ook 2 emmers en zo een handschoen ''ik weet niet hoe het heet'''
Na zo'n foambad moet je na het wassen en drogen thuis natuurlijk weer een waxlaag aanbrengen want het schuim van de doehetzelfcarwash tast de waxlaag wel aan !
Een foamgun die je aansluit op de hogedrukreiniger is natuurlijk minder omslachtig, maar die heb ik niet zodus moet ik wel naar de wasbox .
Op deze manier zorg je er in elk geval al voor dat er al heel veel vuil en stof van de lak verwijderd is voor je met een washmitt de lak aanraakt,wat het risico op swirls-krasjes sterk verminderd !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk BerichtenD R I E dagen . . .
Ik doe mijn wage elke dag ne keer smorgens en ne keer savonds voor ik van men werk naar huis vertrek regen of geen rege zo ziet het er elke dag uit .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door White Bekijk BerichtenIk doe juist hetzelfde als u, en heb ook last van swirls.. dat zal je altijd blijven hebben vrees ik
Da krijg je weg !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Abarth 500 Bekijk Berichtenis het normaal dat er heel licht een paar swirls zijn na 2 wasbeurten , de swirls zie je alleen in de volle zon , ik gebruik ook 2 emmers en zo een handschoen ''ik weet niet hoe het heet'''
jij wast je auto terwijl er nog lichtjes vuil op zit die je met blote oog ni kunt zien .
en na de wasbeurt van je wage als je u wage afdroogt zie je ineens swirls van de bewegingen van u doek.
Comment
Comment