Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RainX, BMW 3 E90

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• RainX, BMW 3 E90

Ik was m'n auto's al enkele jaren met Meguiars producten, naar alle tevredenheid. Sinds 2002 gebruik ik ook RainX, en heb daar in het verleden heel goede resultaten mee gehaald.

Op m'n E90 merk ik evenwel dat het effect amper één regenbui meegaat en dat de RainX moeilijker lijkt te hechten.

Iemand enig idee voor een alternatief? Of heb ik gewoon nog een oud busje en zijn de nieuwe busjes beter?

Heb dat vroeger ook gebruikt. Ik had echter de indruk dat als ik de ruitensproeier eens gebruikte om mijn voorruit proper te spuiten de werking van RainX nagenoeg verdwenen was. Nu gebruik ik niks meer voor mijn ruiten omdat het eigenlijk weggegooid geld is.

Comment

Ik heb ook nog een "oud" busje staan (+/- 1 jaar oud). Ik breng het om de 3 weken / maand aan op de voorruit / achterruit zonder problemen.
      Aanbrengen en laten drogen, uitpoetsen. Voor de rest geen problemen mee.

Comment

Het valt me gewoon op dat hetzelfde busje op m'n Audi gewoon lang meegaat, en op de BMW de eerste keer zelfs quasi geen effect had... Tegenwoordig gaat het wat beter, maar op andere wagens zag je met een verse laag het water al wegvliegen aan 50 km/u, en op de BMW is dat 70 waaraan de druppels beginnen vliegen.

Comment

Is naar het schijnt afhankelijk van de ruitenwissers die je gebruikt

Comment

Dat is het net: ik gebruik géén ruitenwissers, totdat het écht wel noodzakelijk wordt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Heb dat vroeger ook gebruikt. Ik had echter de indruk dat als ik de ruitensproeier eens gebruikte om mijn voorruit proper te spuiten de werking van RainX nagenoeg verdwenen was. Nu gebruik ik niks meer voor mijn ruiten omdat het eigenlijk weggegooid geld is.
              Misschien door de alcohol in ruitensproeierantivries ?
              A Twist of the Wrist

Comment

Idd, hangt af van wat in je ruitenvloeistof zit ...

Ik gebruik nu Prime Strong op de ruiten en dat gaat vrij lang mee in combinatie met 303 tabeltjes in de ruitenvloeistof.

Nu bij de rit naar het zuiden heb je nog snel bijgevuld en wat instanet bij het water gedaan voor de terugrit. Na de eerste regenbui alles weg ...

Dus ja ...

Comment

Hoi oude draad!

In mijn geval was het helemaal zo dat bij de eerste keer er al geen effect was, en pas na meerdere was- en rainx-beurten er wat bleef "kleven" en er een werkbaar effect was.

Bij de Z4 had ik hetzelfde effect, maar daar heb ik het maar een keertje gedaan. De Custom Car Cleaning makeover had meer en een blijvend effect

Comment

Ik heb er al een paar weken Glass sealant van Carlack opstaan en dit is toch wel buitengewoon... Al een paar wasbeurten, buien, sproeien etc doorstaan... Zou je maar om de 3 maand moeten vernieuwen (op de voorruit), ten vroegste.

Van mij mag iemand met een BMW gerust eens langs komen om het te proberen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xtratec Bekijk Berichten
                      Ik heb er al een paar weken Glass sealant van Carlack opstaan en dit is toch wel buitengewoon... Al een paar wasbeurten, buien, sproeien etc doorstaan... Zou je maar om de 3 maand moeten vernieuwen (op de voorruit), ten vroegste.

Lap, Audi's zijn niet welkom.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                        Lap, Audi's zijn niet welkom.

Meer dan welkom zelfs

Tis maar dat ik de meeste negatieve commentaren hoor over RainX op BMW's...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                          ......De Custom Car Cleaning makeover had meer en een blijvend effect
                          Product om dit resultaat mee te bekomen nu vanuit voorraad leverbaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xtratec Bekijk Berichten

Idd, die werkt super !

Carlack = Jeff's Werkstatt BTW (of toch zo goed als)
                            Jeffs is gebaseerd op Carlack.

Die Prime Strong waarover ik sprak leunt dus héél dicht aan bij die Glass Sealant

Comment

Working...
                            X