Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Laten uitblutsen .
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichtenmoet je wel eerst nog aan droog ijs geraken.
Wel altijd handschoentjes aandoen of ge verbrandt u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik het een vrij 'eng' aanzicht om met die harde substantie zo over de lak te wrijven. Deuk misschien weg, maar krasjes rijker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik het een vrij 'eng' aanzicht om met die harde substantie zo over de lak te wrijven. Deuk misschien weg, maar krasjes rijker
En voor 6 EUR voor 5 kg moet je het niet laten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichtenmoet je wel eerst nog aan droog ijs geraken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fez Bekijk BerichtenJammer dat er geen leverancier in de buurt van hasselt is voor die droogijs anders ging ik me wat halen .Bij Icelander kan je terecht voor heldere ijsblokjes, ijsbollen, crushed ice, droogijs en schilferijs.
Niet zo heel ver.
Indugas is goedkoper denk ik.
Comment
-
Die truuk met droog ijs werkt niet ,ik heb het al een paar keer geprobeerd !
De 1e keer ging de deuk er effectief uit, nadat het metaal weer op normale temperatuur gekomen was sprong de deuk er terug in !
De 2e keer ging de deuk er niet uit,blijkbaar speelt de plaats waar de deuk zit ook een rol, als er teveel spanning op de deuk zit kan je dat ijs er zolang oplaten als je wil ,er gebeurt niks dan !
Comment
-
dat komt omdat ge de spanning in het metaal niet weghaalt
een paar tikken met een nylonhamer zouden meer soulaas moeten brengen, natuurlijk niet zo hard kloppen dat de bluts een buil wordt...
betreffende de beschadigde drempel: als er met een lepel nog aan te geraken is dan kan je die er zo uitkrijgen, zoniet wordt de lak weggeschuurd, worden er trekringetjes opgelast en dan wordt er met een trekhamer de bluts uitgetrokken
dan terug afplamuren, grondlak, laklaag en vernis erover en het is klaar. Voor een carrossier 1 dag werk als het vooruit moet gaan...
Comment
Comment