Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laten uitblutsen .

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Filmke van da droog ijs.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Eens uitproberen op een oude motorkap of zo.

Comment

moet je wel eerst nog aan droog ijs geraken.
        Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
          Geen probleem Mijn ma bracht dat vroeger regelmatig is mee van het werk om mij mee te laten spelen.
          Wel altijd handschoentjes aandoen of ge verbrandt u.

Comment

Dat is wel intressant.Kun je makkelijk aan droog ijs geraken ?Het zal zowiezo niet ergens in de winkel te koop zijn dus ..........!!!!Een ijsklontje zal natuurlijk niet gaan .

Comment

Persoonlijk vind ik het een vrij 'eng' aanzicht om met die harde substantie zo over de lak te wrijven. Deuk misschien weg, maar krasjes rijker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
                Persoonlijk vind ik het een vrij 'eng' aanzicht om met die harde substantie zo over de lak te wrijven. Deuk misschien weg, maar krasjes rijker
                dat valt te polieren hé! zou jij ook moeten weten

Comment

Maar dat is het ene probleem verhelpen, en een nieuw probleem verwelkomen.
                  Daarnaast moeten de mensen dan weer kosten maken om eventuele aangebrachte schade te laten polijsten. Schiet m.i. niet echt op..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
                    De blok droog ijs wordt toch niet over de lak gewreven. Je moet het gewoon op de deuk houden. Dat maakt geen krassen.
                    En voor 6 EUR voor 5 kg moet je het niet laten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten

Comment

Ah inderdaad, in dit filmpje wordt er niet over de lak gewreven. Een tijdje terug kreeg ik zo'n filmpje gestuurd en daarin wreven ze met zo'n ijsblok over de laklaag. De versie in dit topic is inderdaad een stuk minder 'eng'

Comment

Jammer dat er geen leverancier in de buurt van hasselt is voor die droogijs anders ging ik me wat halen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fez Bekijk Berichten
                            Jammer dat er geen leverancier in de buurt van hasselt is voor die droogijs anders ging ik me wat halen .
                            Bij Icelander kan je terecht voor heldere ijsblokjes, ijsbollen, crushed ice, droogijs en schilferijs.

Niet zo heel ver.
                            Indugas is goedkoper denk ik.

Comment

offtopic: wa een lelijke sites!

Comment

iemand dit al geprobeerd?

lijkt me wel straf moest dat werken
                                Last edited by ; 22/05/2008, 21:22.

Comment

Even dit topic uppen ipv een nieuwe aan te maken...

Aan de kenners:

Onderaan (zijlijst, bestuurderskant, aan wiel achteraan) zie je een blutske zonder lakschade.
                                  Herstelbaar ? Kostprijs ongeveer ?
                                  Denk niet dat het daar uit te lepelen valt of toch?

Ik hoor het graag ...

Comment

Die truuk met droog ijs werkt niet ,ik heb het al een paar keer geprobeerd !
                                    De 1e keer ging de deuk er effectief uit, nadat het metaal weer op normale temperatuur gekomen was sprong de deuk er terug in !
                                    De 2e keer ging de deuk er niet uit,blijkbaar speelt de plaats waar de deuk zit ook een rol, als er teveel spanning op de deuk zit kan je dat ijs er zolang oplaten als je wil ,er gebeurt niks dan !

Comment

dat komt omdat ge de spanning in het metaal niet weghaalt

een paar tikken met een nylonhamer zouden meer soulaas moeten brengen, natuurlijk niet zo hard kloppen dat de bluts een buil wordt...

betreffende de beschadigde drempel: als er met een lepel nog aan te geraken is dan kan je die er zo uitkrijgen, zoniet wordt de lak weggeschuurd, worden er trekringetjes opgelast en dan wordt er met een trekhamer de bluts uitgetrokken
                                      dan terug afplamuren, grondlak, laklaag en vernis erover en het is klaar. Voor een carrossier 1 dag werk als het vooruit moet gaan...
                                      www.peugeotforum.be

Comment

Ok bedankt voor je antwoord.

Toch maar hopen dat het nog uit te lepelen valt, lijkt me het snelst en goedkoopst.

Comment

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X