waar kan ik zo een spuitbus kopen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Laten uitblutsen .
Collapse
X
-
kijk nog maar eens goed en je zal zien dat die bluts er niet volledig uit is
dat ziet ge aan de bovenkant waar de raamrubber begint
de bluts zal er grotendeels uit zijn en als ge daar mee kunt leven ook goed, maar perfect eruit... neen
Comment
-
Ikzelf heb ook zo'n putje, juist boven mijn rechter wiel. Maar kheb ook lichte krassen op rechterkant voorbumper net naast men wiel weer en ook bovenkant van de rechterspiegel.
Krassen zijn vrij oppervlakken, maar tot op het witte dus da word denk ik spuiten.
Iemand een goed adres rond het antwerpse waar ik zowel het deukje als de krasjes kan laten weghalen?
Comment
-
Idem hier, ook in't Antwerpse. Ik heb een paar krassen op de kofferklep en achterbumper, zoek een capabele en niet té dure spuiter. Liefst niet zo'n kerel die dat na zijn uren doet in een gehuurde cabine (heb al verhalen gehoord...), gewoon een goede professionele carrossier waar af-leden goede ervaringen mee hebben.
Comment
-
Belofte maakt schuld. Ben uiteindelijk niet langs Krivand gereden, wel langs Pedro Motors in Deurne (hier wel gekend bij sommigen). 'k Heb ff gezocht, blijkbaar heb je een Golf 6, dus ik weet niet of hij je zal kunnen helpen, normaal doet hij enkel BMW zei hij me. Zeer schappelijke prijs (check pm) voor mijn kofferklep, en ineens de achterbumper ook. Dat komt voordeliger uit tov allebei apart omdat de cabine dan maar ene keer gebruikt wordt. Zijn spuiter kwam net binnen met een vers gespoten achterbumper, en dat was een babyvelleke, echt prachtig werk. Der stond nog een 3er die in mekaar heeft gestoken vanachter, niets aan te zien, ook top. 'k Ga het daar dus zeker laten doen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke1 Bekijk BerichtenJe mag me altijd contacteren voor kleine deuken of hagelschade.
meer info op www.deukrepair.be
Comment
-
Ben eindelijk langsgeweest bij De Boeck in Breendonk, de rede dat ik nu ineens ben gegaan is omdat er weer iemand tegen mij wagen gereden heeft en het deze keer zeer opvallende krassen zijn op de voorbumper.
De boeck vraagt +-130€ voor de voorbumper links + rechts opnieuw te spuiten. Exacte offerte moet nog aangevraagd worden.
Dan ga ik ook vragen wat het kost om 1 putje te laten uitlepelen.
Greetz
GunSmoke
Comment
Comment