Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laten uitblutsen .

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Laten uitblutsen .

Mensen , Ik heb in mijn flank van de wagen een klein blutsje,niet groter dan een 2 euro muntstuk.Kent er iemand een goede firma , of persoon die dat na zijn uren ofzo kan doen.In de garage vroegen ze me meer dan 300euro.Ze wouden heel de flank opnieuw spuiten maar aangezien er geen lakschade is vind ik dat een beetje veel.
    MVg

foto'tje:
    Last edited by ; 19/05/2008, 19:47.

300euro ? da zal zijn voor te plamuren enz denk ik.
    in ingelmunster zit er ene die da doet met 2 koffielepeltjes. bij die VW garage werkt die

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
      in ingelmunster zit er ene die da doet met 2 koffielepeltjes. bij die VW garage werkt die

das ook een optie natuurlijk ,maar kan met mijn fordje moeilijk naar een vw garage gaan hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fez Bekijk Berichten
        das ook een optie natuurlijk ,maar kan met mijn fordje moeilijk naar een vw garage gaan hé
        wist ik niet.
        doe u auto binnen in een of andere school,waar ze carrosserie lessen geven. is zeker goedkoper !

Comment

http://www.cardent.be/NL/default.aspx?pid=5
          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Ziet er niet slecht uit ,maar voor mij toch iets te ver .ben van limburg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fez Bekijk Berichten
              Ziet er niet slecht uit ,maar voor mij toch iets te ver .ben van limburg
              Toch een aanrader. Kostte 67 EUR excl BTW voor 1 deuk (en het was een grote). Heel capabele gast.
              Last edited by ; 19/05/2008, 21:33.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door drizzt Bekijk Berichten
                Toch een aanrader. Koste 67 EUR voor 1 deuk (en het was een grote). Heel capabele gast.
                't Is lang geleden, zeker?
                Prijs: vanaf € 81.86 (incl BTW)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk Berichten
                  't Is lang geleden, zeker?
                  Aangepast. Ik werk meestal excl. BTW. 81 EUR incl BTW = 67 Eur excl BTW.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                    Heb je meer info arnev.?
                    De A6 heeft namelijk ook zo'n builtje in een deur, van een tandem die ertegen is gevallen. Als dat goedkoop herstelbaar is, zou ik het nog overwegen .

Comment

Mij mag je ook altyd wat meer info geven.De prijzen vallen inderdaad wel mee tegenover wat de ford garage mij vraagt.Wordt het langs de binnenkant gedaan of buitenkant?
                      MVG

Comment

zolang er geen "knik" in de carrosserie is kan je dat er uittikken met het juiste gerief
                        ,zonder dat de flank moet herspoten worden .
                        aan de binnenkant hou je iets tegen het blutsje (in het midden )
                        en dan aan de buiten kant tik je ertegen met een lichte hamer die afgeplakt is met tape om de lak te beschermen .

het verwonderd mij niet dat ze in de garage zeggen dat de flank moet herspoten worden .
                        tegenwoordig zijn er niet veel echte fijne carrosiers niet meer .

Comment

you've got pm

Comment

Die cardent die gebruik maakt van zuignappen lijkt mij toch wel de meest interessante oplossing! Geen plamuur en geen spuitwerk!

Comment

Deze mannen heb ik al aan het werk gezien op een meeting.

Zag er goed uit

Comment

Edit: moet gans het topic lezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                                  Heb je meer info arnev.?
                                  De A6 heeft namelijk ook zo'n builtje in een deur, van een tandem die ertegen is gevallen. Als dat goedkoop herstelbaar is, zou ik het nog overwegen .
                                  vw garage in ingelmunster , naast de porsche. maar ben die naam vergete

Comment

Ik heb ooit eens ergens gelezen dat je heel kleine deukjes kan laten verdwijnen door er een tijdje droog ijs tegen te houden. Door de koude temperatuur zou het metaal samentrekken en de bluts verdwijnen. Weet wel niet in hoever deze info klopt.

Comment

haal de bekleding die er achter zit uit, en duw met een houtenstok (borstelsteel) tegen de deuk. over wrijven !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nergal Bekijk Berichten
                                        Ik heb ooit eens ergens gelezen dat je heel kleine deukjes kan laten verdwijnen door er een tijdje droog ijs tegen te houden. Door de koude temperatuur zou het metaal samentrekken en de bluts verdwijnen. Weet wel niet in hoever deze info klopt.
                                        Iemand die hier meer over weet? Droog ijs, dat is toch dat spul dat zo rechtstreeks verdampt he (kan niet op de andere naam komen), daar kan ik gratis aangeraken, uitblutsen kost geld

Comment

Working...
                                        X