Gisteren en vandaag waren ze in onze ondergrondse parkeergarage bezig met auto's te wassen zonder water. Ze waren met halogeenspots aant werken en dat resultaat zag er toch knap uit. Jammer dat ik weinig tijd had anders had ik wat meer info kunnen vragen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kuisen zonder water :)
Collapse
X
-
Schoon van ver en ver van schoon?
Ik denk dat zo'n systeem ideaal is voor het showcar circuit. Mensen die met een vers gedetailde wagen naar de show rijden, aankomen en zo de auto weer hun "just waxed" look terug geven. Maar voor de rest zou ik het toch niet aanraden hoor.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Is inderdaad een mooi resultaat als je niet veel waarde hecht aan uw auto,maar ik geloof nooit dat er ook maar 1 echte liefhebber dit laat doen.Onlangs kwam er een vertegenwoordiger bij mij op de zaak iets gelijkaardigs tonen,plots storte hij zich op mijn pasgespoten donkergroene MX5,die vol schuurstof hangt door de carossier,ik kan u garanderen,die was rap terug buiten!
Wat de wasstraat betreft,zelfs oudere generaties hebben hun eigen filterinstallatie en 200l water voor 1 auto,bedoelt ie dan een harmonicabus ofzo?
En hoeveel vuile doeken moeten die wel niet hebben,die moeten toch ook gewassen worden?OOK ZONDER WATER OFWA
Is gewoon manier om geld te verdienen,ni meer,ni minder!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ACI Bekijk BerichtenIs gewoon manier om geld te verdienen,ni meer,ni minder!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenMeeste detailers doen het ook niet uit naastenliefde hoor.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenMaar zijn wel zo begonnen
Ik weet ni of de meeste detailers het lang zouden doen moesten ze enkel VW polo's en Corsa's over de vloer krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²
Ik weet ni of de meeste detailers het lang zouden doen moesten ze enkel VW polo's en Corsa's over de vloer krijgen
Dat is dan weer anders als ik mijn eigen ketel met 220.000km kuis
Comment
-
Dan is wassen met water vééél doeltreffender...
Comment
Comment