Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kuisen zonder water :)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Gisteren en vandaag waren ze in onze ondergrondse parkeergarage bezig met auto's te wassen zonder water. Ze waren met halogeenspots aant werken en dat resultaat zag er toch knap uit. Jammer dat ik weinig tijd had anders had ik wat meer info kunnen vragen.

Comment

Schoon van ver en ver van schoon?

Ik denk dat zo'n systeem ideaal is voor het showcar circuit. Mensen die met een vers gedetailde wagen naar de show rijden, aankomen en zo de auto weer hun "just waxed" look terug geven. Maar voor de rest zou ik het toch niet aanraden hoor.
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Mja voor een leek zoals mij zag het er goed genoeg uit. Met dit vuil weer zal je er maandag in ieder geval niks meer van zien :-)

Comment

Is inderdaad een mooi resultaat als je niet veel waarde hecht aan uw auto,maar ik geloof nooit dat er ook maar 1 echte liefhebber dit laat doen.Onlangs kwam er een vertegenwoordiger bij mij op de zaak iets gelijkaardigs tonen,plots storte hij zich op mijn pasgespoten donkergroene MX5,die vol schuurstof hangt door de carossier,ik kan u garanderen,die was rap terug buiten!

Wat de wasstraat betreft,zelfs oudere generaties hebben hun eigen filterinstallatie en 200l water voor 1 auto,bedoelt ie dan een harmonicabus ofzo?

En hoeveel vuile doeken moeten die wel niet hebben,die moeten toch ook gewassen worden?OOK ZONDER WATER OFWA

Is gewoon manier om geld te verdienen,ni meer,ni minder!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ACI Bekijk Berichten
            Is gewoon manier om geld te verdienen,ni meer,ni minder!
            Meeste detailers doen het ook niet uit naastenliefde hoor.
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
              Meeste detailers doen het ook niet uit naastenliefde hoor.
              Maar zijn wel zo begonnen
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                Maar zijn wel zo begonnen
                ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²

Ik weet ni of de meeste detailers het lang zouden doen moesten ze enkel VW polo's en Corsa's over de vloer krijgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²

Ik weet ni of de meeste detailers het lang zouden doen moesten ze enkel VW polo's en Corsa's over de vloer krijgen
                  Awel...om eerlijk te zijn kuis is graag de auto van m'n vriendin. Een 206'je. Amper 7000km en als ge die kuist is die weer als nieuw

Dat is dan weer anders als ik mijn eigen ketel met 220.000km kuis

Comment

k zou die van mn vriendin ook eens moeten doen.

15.000km en 1 keer gewassen geweest denk ik. Zal een beitel nodig hebben om het vuil eraf te halen

Comment

Wassen zonder water, dat doe je zoals de nomaden, met zand.

Comment

Dan is wassen met water vééél doeltreffender...

Comment

Working...
                        X