Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke shampoo voor snow foam gun??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
    Bert op dat filmpje zit u broek tss u gat
    Code:
    delete from customers where customers.name = ordan.be

Comment

Nja, als er iets vettigs op tv is wat ge niet wilt zien........kijkt een half scheef oog onbewust toch ook mee he, soms is dat inderdaad spijtig

Comment

Vraagje aan de experts in het wassen van auto's. Wij hebben vorige week een Kärcher aangeschaft, een K2.36M. Nu is mijn vraag, kan je met dit apparaat ook zo'n foam gebruiken, of moet je daar een speciaal opzetstuk voor hebben?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
          Vraagje aan de experts in het wassen van auto's. Wij hebben vorige week een Kärcher aangeschaft, een K2.36M. Nu is mijn vraag, kan je met dit apparaat ook zo'n foam gebruiken, of moet je daar een speciaal opzetstuk voor hebben?
          Je moet het foamgun opzetstuk hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
            Je moet het foamgun opzetstuk hebben
            Oké, bedankt. Zou je mij ook kunnen zeggen hoe zo'n foamgun eruit ziet? Ik heb er namelijk weinig verstand van, maar wil wel dat mijn auto (en die van mijn ouders) proper staat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
              Ik ga morgen eens kijken welke karcher ik heb.
              Heb net eens gekeken en het is een Karcher hd655. Past de foam gun daarop bert? Het is al een oud ding maar het doet nog goed zijn werk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                Heb net eens gekeken en het is een Karcher hd655. Past de foam gun daarop bert? Het is al een oud ding maar het doet nog goed zijn werk.
                Kan je mij zeggen of de kop erop zit met een T sluiting die je erin moet duwen en 90° draaien
                Of is het met een bevestigingsring die je moet vastschroeven ?

Comment

Ik dacht dat je het pistool moet aanschroeven op de karcher. Ik ben niet zeker, zal het morgen eens vragen aan mijn vader..

Comment

Is dat foamen eigenlijk ook nefast voor je waxlaag net als in die doe het zelf wasboxen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                      Is dat foamen eigenlijk ook nefast voor je waxlaag net als in die doe het zelf wasboxen?
                      Dat hangt van het product af.

Een ph neutrale snowfoam zal maar minimaal de waxlaag aantasten.
                      Een echte TFR (trafic film remover) zoals ook de washboxen zal die wel erg aantasten ...

Comment

die removed letterlijk alles als het ware....

Tot welke PH beschouw je de foam neutraal te zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
                          die removed letterlijk alles als het ware....

Tot welke PH beschouw je de foam neutraal te zijn?
                          Er zijn gewoon een aantal foam's die als neutraal aanzien worden. Meestal staat dat dan ook bij de beschrijving. Die foam kan je dus gebruiken zonder schrik te hebben dat ze je beschermlaag zwaar aantasten.

Comment

Vandaag in het karchercenter Hasselt gaan zien voor een hogedrukreiniger, ik wil er ook een foam gun bijhebben, die verkoper hoorde het in Keulen donderen. Is zoiets aftermarket of biedt karcher zoiets ook zelf aan? Het gaat om de K6.85MD.

Comment

Aftermarket
                              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Bert,

heb je de autobrite foam kit voor de karcher nog op stok liggen? Past die op elke recente karcher?

Ik heb zelf nl nog geen hogedrukreiniger maar wil er wel eentje kopen (zodra k wat leuks tegenkom). Kan je die foamkit tegen de demodag op stopck hebben?

De super snow is een ph neutrale shampoo of niet?

Neemt een klei de wax laag ook weg of kan dit alleen via de foam? Ik wil nl de wagen van 0 af detaillen (na de demodag welliswaar) en neem aan dat ik daarvoor best van een zo kaal mogelijke lak laag begin?

Comment

De klei gaat de wax verwijderen ja. De foam normaal niet.
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Is het normaal dat er nog zoveel druk op de faomgun staat eenmaal aangesloten op de HDR. Als ik wil kan ik de auto van de overburen foamen vanop mijn oprit....als je het op een meter afstand gebruikt spettert alles in de omgeving onder het schuim....

Comment

Jup, is normaal. Het is dan ook een HOGEDRUKreiniger he

JA kan de breedte van de straal regelen normaal? Dan op een meter of twee van de auto gaan staan spuiten maar!
                                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
                                        Is het normaal dat er nog zoveel druk op de faomgun staat eenmaal aangesloten op de HDR. Als ik wil kan ik de auto van de overburen foamen vanop mijn oprit....als je het op een meter afstand gebruikt spettert alles in de omgeving onder het schuim....
                                        Idd, de straal goed breed zetten, lekker dikke foam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fromalk Bekijk Berichten
                                          Bert,

heb je de autobrite foam kit voor de karcher nog op stok liggen? Past die op elke recente karcher?

Ik heb zelf nl nog geen hogedrukreiniger maar wil er wel eentje kopen (zodra k wat leuks tegenkom). Kan je die foamkit tegen de demodag op stopck hebben?

De super snow is een ph neutrale shampoo of niet?

Neemt een klei de wax laag ook weg of kan dit alleen via de foam? Ik wil nl de wagen van 0 af detaillen (na de demodag welliswaar) en neem aan dat ik daarvoor best van een zo kaal mogelijke lak laag begin?
                                          Die is op stock, en die zou op elke karcher moeten passen

Comment

Working...
                                          X