Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ga dat eerst eens met Dreft proberen. Dat is nog goedkoper Voor alleen de voorruit zal dat wel niet zo veel kwaad kunnen zeker, omdat dat toch niet op de lak komt en dus de waxlaag niet kan verwijderen...
Ik ga dat eerst eens met Dreft proberen. Dat is nog goedkoper Voor alleen de voorruit zal dat wel niet zo veel kwaad kunnen zeker, omdat dat toch niet op de lak komt en dus de waxlaag niet kan verwijderen...
Maar ik denk dat het gebruik van een goede microvezel doek minstens even belangrijk is dan je product.
Met een nieuwe doek (dus recht uit de verpakking) lukt het me perfect om een streeploos resultaat te krijgen in enkele seconden.
Met een mf die al een paar keer gewassen is is dat al veel moeilijker...
Maar ik denk dat het gebruik van een goede microvezel doek minstens even belangrijk is dan je product.
Met een nieuwe doek (dus recht uit de verpakking) lukt het me perfect om een streeploos resultaat te krijgen in enkele seconden.
Met een mf die al een paar keer gewassen is is dat al veel moeilijker...
Why Microfibre Buffing Towels?
For the ultimate finishing touch in car detailing, nothing beats a high-quality microfibre buffing towel. Here at Cleanyourcar.co.uk, we offer a curated selection of premium microfibre towels specifically designed for buffing waxes, polishes, sealants, and quick det
Dreft heeft dus niet geholpen... Bij de Citroën nochtans wel...
Dreft en diverse streept, beter is voor je ruitensproeier, een paar drupjes haarshampoo, dit omdat haarshampoo gemaakt is om goed uit te spoelen.
Het ruitenproduct van HG vind ik goed.
En de ubertip, bierglasreiniger, te vinden in makro, ook weer gemaakt om streeploos te drogen.
Comment