Ik ga dat eerst eens met Dreft proberen. Dat is nog goedkoper Voor alleen de voorruit zal dat wel niet zo veel kwaad kunnen zeker, omdat dat toch niet op de lak komt en dus de waxlaag niet kan verwijderen...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ruiten van je wagen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenIk ga dat eerst eens met Dreft proberen. Dat is nog goedkoper Voor alleen de voorruit zal dat wel niet zo veel kwaad kunnen zeker, omdat dat toch niet op de lak komt en dus de waxlaag niet kan verwijderen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenik heb in de garage ontvetter staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDreft werkt wel goed hoor.
Maar ik denk dat je ruitensproeiervloeistof nog meer ontvet?
Comment
-
Het schijnt een heel goed product te zijn.
Maar ik denk dat het gebruik van een goede microvezel doek minstens even belangrijk is dan je product.
Met een nieuwe doek (dus recht uit de verpakking) lukt het me perfect om een streeploos resultaat te krijgen in enkele seconden.
Met een mf die al een paar keer gewassen is is dat al veel moeilijker...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenHet schijnt een heel goed product te zijn.
Maar ik denk dat het gebruik van een goede microvezel doek minstens even belangrijk is dan je product.
Met een nieuwe doek (dus recht uit de verpakking) lukt het me perfect om een streeploos resultaat te krijgen in enkele seconden.
Met een mf die al een paar keer gewassen is is dat al veel moeilijker...
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenDreft heeft dus niet geholpen... Bij de Citroën nochtans wel...
Het ruitenproduct van HG vind ik goed.
En de ubertip, bierglasreiniger, te vinden in makro, ook weer gemaakt om streeploos te drogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk heb eigenlijk nog nooit strepen op de ruiten gehad.
Comment
Comment