Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
voor mij werkt gewoon lauw water met een scheut azijn in ook het beste.
maar nu zoek ik een samenstelling om zelf ruitvloeistof aan te maken om in het reservoir van de wagen, eentje dat bestand is tijdens de winter.
wie heeft daar ervaring mee?
ik dacht zelf bvb aan een mix van water, azijn, afwasmiddel, maar ik weet niet of dit al dan niet zou kunnen bevriezen?
voor mij werkt gewoon lauw water met een scheut azijn in ook het beste.
maar nu zoek ik een samenstelling om zelf ruitvloeistof aan te maken om in het reservoir van de wagen, eentje dat bestand is tijdens de winter.
wie heeft daar ervaring mee?
ik dacht zelf bvb aan een mix van water, azijn, afwasmiddel, maar ik weet niet of dit al dan niet zou kunnen bevriezen?
Ik kocht vroeger in makro gewoon 5l methanol in de verfrayon, kost 2x niks en kan je nog stevig verdunnen, nu gebruik ik het nog als ijskrabber, ik giet gewoon wat over de ruit.
Ik gebruik het niet meer in de ruitensproeier omdat ik niet zeker weet of die kunststof lichten er tegen kunnen, ik heb xenon en elke 10 sproeibeurten spuit dat ook op de lichten.
Iemand die daar meer over weet of dat schadelijk is of niet?
Methanol zou ik toch niet durven gebruiken voor zo'n toepassingen.
Methanol werd vroeger in elk ruitensproeier antivries gebruikt, is gewoon industriele alcohol. Sommige russen drinken het al is met alle gevolgen vandien.
Mijn cabje heeft bij zowel de passagiers- als bij de bestuurders-venster een overblijfsel van de zuignap (van de robot) staan wanneer deze vensters bewasemd zijn. Is dit weg te krijgen? Hoe? En wat best gebruiken?
Kleien?
Lauw water met een scheut azijn es proberen of een glasscleaner? Op een vorige wagen heb ik zo op de binnenspiegel altijd last gehad van een met waskrijt (of iets in die aard) geschreven referentie. Dit werd ook enkel zichtbaar als de spiegel aandampte. Ik heb het er nooit uitgekregen .
Ik heb hier ook een vlek op m'n ruit zitten die ik er gewoon niet afkrijg. Het rare is dat je die enkel ziet als je van buiten naar binnen kijkt, niet als je van binnen naar buiten kijkt.
Ik heb hier ook een vlek op m'n ruit zitten die ik er gewoon niet afkrijg. Het rare is dat je die enkel ziet als je van buiten naar binnen kijkt, niet als je van binnen naar buiten kijkt.
SSR2 Fantastico schuim en hééééél voorzichtig met een scheut ammoniak op een stuk keukenrol.
Comment