Ik gebruik Autoglym Metal Polish voor dit soort dingen. Zeer goed product.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
aanslag chromé rond ramen
Collapse
X
-
Zonde hé, echte chroom zoals vroeger is een zeldzaamheid geworden, zelf bij topmerken is het tegenwoordig allemaal gekleurde plastieken rommel, kan dan wel niet meer roesten maar als het vlekken begint te vertonen is vervanging meestal de enige oplossing .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk BerichtenIemand een echt goede oplossing voor dit probleem ??? Ik heb het voor op beide A4 avant's
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenVeel plezier met je E30 Avanti!
Comment
-
Gisteren na het wassen van de Passat even paniek. De chromé lijsten in de deuren vertoonden verschrikkelijk veel zoutaanslag (auto was een 2-tal maanden niet gewassen). Mijn flesje 'Eres multipolish' erbij gehaald en alles zonder veel moeite met een microvezeldoek opgeblonken. Terug als nieuw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichtenjah idd na controle blijkt dat het de vernislaag of imitatie chrome-lak is die verdwenen is ... Komt vrij vaak voor bi audi naar het schijnt en meestal net na 2 jaar wanneer de garantieperode vervallen is
Comment
Comment